Gå til innhold

Hvordan har dagen i dag vært??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ.......går det enda???

Jeg har alldri fått tid til å se det!!

Jeg falt av SOSbarnevakten etter et par episoder. Det ble litt for overdrevet, syns jeg. De var jo helt gærne, alle familiene de var hos! Kan ikke tro det er mange som har det sånn.

Tror heller jeg doler litt, jeg.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Line

8

• tusseline

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg falt av SOSbarnevakten etter et par episoder. Det ble litt for overdrevet, syns jeg. De var jo helt gærne, alle familiene de var hos! Kan ikke tro det er mange som har det sånn.

Altså det der Nanny911, var det jeg tenkte på. Det er visst et annet også, det har jeg heller ikke sett.

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, virkelig? Så tøft, da! :)

Hvilken skole var det? Trodde det var på et eller annet sykehus, jeg...*kremt, også blond*

;)

ps, man er ikke blondere enn at en vet det sjøl, og det er da det er moro, ikke sant?

Selvinnsikt er vel ganske bra og ha! Og vi vet begge to at vi er tvers gjennom blond......OG ER STOLT AV DET!

Jeg går på sykepleien i stavanger.....

Kremt host.....Universitetet!!!!!!!!!!!!!

:D

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg DOLer med deg!!!

Gjest baremei
Skrevet

Stakkar, det er skikkelig fælt å forsove seg. Gjør jeg det, blir jeg så stressa at jeg kaster opp og besvimer:6 Det er ikke tull engang.

Selv så jeg ut av vinduet i morges, og lurte på om jeg i det hele tatt skulle gidde å stå opp av senga..SÅ trøtt...og DET ruskeværet. Men jeg tok meg selv i kragen, og karet meg opp til universitetet.

Etter en kopp sterk, svensk kaffe var jeg i noenlunde stand til å følge den 5 timer lange leksjonen, som gikk i turbofart.

Etterpå bar det rett hjem,der jeg lagde og spiste middag.En treningstanke streifet hjernebarken, men fikk ikke feste:-/ Nå har jeg sittet i en døs framfor tv og data i mange timer. Burde egentlig ha lest i stedet..

Alt i alt har dette vært en halvkjip dag, men for all del; jeg er lever og er frisk(?), så jeg skal ikke klage.

Og i morgen har jeg friiii! Jippi!:D

Skrevet

Kan dole samtidig som jeg bare ser halvveis på barnevakten jeg. Da blir jeg nemlig ikke så irritert over alle overdrivelsene, men får med meg de morsomme tingene. ;)

Har også hørt noe om et annet program, det har jeg ikke fått med meg. Går visst på nrk. (en kanal jeg svært sjelden er innom)

Skrevet

Selvinnsikt er vel ganske bra og ha! Og vi vet begge to at vi er tvers gjennom blond......OG ER STOLT AV DET!

Jeg går på sykepleien i stavanger.....

Kremt host.....Universitetet!!!!!!!!!!!!!

:D

Ska sei. :) *nikker anerkjennende*

Ellers er jeg enig i det første du skrev, også.

:P

Gjest tottlå
Skrevet

Stakkar, det er skikkelig fælt å forsove seg. Gjør jeg det, blir jeg så stressa at jeg kaster opp og besvimer:6 Det er ikke tull engang.

Selv så jeg ut av vinduet i morges, og lurte på om jeg i det hele tatt skulle gidde å stå opp av senga..SÅ trøtt...og DET ruskeværet. Men jeg tok meg selv i kragen, og karet meg opp til universitetet.

Etter en kopp sterk, svensk kaffe var jeg i noenlunde stand til å følge den 5 timer lange leksjonen, som gikk i turbofart.

Etterpå bar det rett hjem,der jeg lagde og spiste middag.En treningstanke streifet hjernebarken, men fikk ikke feste:-/ Nå har jeg sittet i en døs framfor tv og data i mange timer. Burde egentlig ha lest i stedet..

Alt i alt har dette vært en halvkjip dag, men for all del; jeg er lever og er frisk(?), så jeg skal ikke klage.

Og i morgen har jeg friiii! Jippi!:D

Jeg har også fri i morgen....men det er INGEN jippi!!

Jeg skal ha eksamen om 2 uker.....må lese for harde livet nå!!!

JEG HATER EKSAMEN!!!!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Kan dole samtidig som jeg bare ser halvveis på barnevakten jeg. Da blir jeg nemlig ikke så irritert over alle overdrivelsene, men får med meg de morsomme tingene. ;)

Har også hørt noe om et annet program, det har jeg ikke fått med meg. Går visst på nrk. (en kanal jeg svært sjelden er innom)

......men som vi betaler graps for, for å få se på!!!!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Ska sei. :) *nikker anerkjennende*

Ellers er jeg enig i det første du skrev, også.

:P

Hva er det du driver med da??? Tror ikke du har fortalt det noe gang.....

Er du kanskje like hemmelighetsfull som min storesøster, Cecily???

Nææhhh.....du er ikke det...!!!!

Skrevet

Helt enig, jeg ble litt lei av å høre og se på disse gærne ungene,, ble helt sliten jeg..

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har også fri i morgen....men det er INGEN jippi!!

Jeg skal ha eksamen om 2 uker.....må lese for harde livet nå!!!

JEG HATER EKSAMEN!!!!!!

Huffhuff. 3 uker til min...Prøver å fortrenge det:-/

Lykke til med lesinga i hvert fall! Du rekker jo i grunnen mye på to uker?

Gjest tottlå
Skrevet

Helt enig, jeg ble litt lei av å høre og se på disse gærne ungene,, ble helt sliten jeg..

Så da bør jeg ikke bruke min verdifulle fritid på å se det programmet????

Skrevet

Hva er det du driver med da??? Tror ikke du har fortalt det noe gang.....

Er du kanskje like hemmelighetsfull som min storesøster, Cecily???

Nææhhh.....du er ikke det...!!!!

Nå har jeg skrevet så mye rart her inne, at jeg prøver å være litt mer anonym enn jeg var...håper ikke jeg er gjenkjent av noen på jobb, ihvertfall, etter alt jeg har tasta både her på åpent og på sexforumet. *kremt*

Men jeg kan røpe mer en gang på chatten, når jeg er sikker på at ikke noen lurer på gangen, hvis du skjønner ;) Ikke det at jobben er så spesiell, men det er mer det at jeg ikke vil møte noen som kjenner meg igjen imorgen på jobb, f eks... hehe

Gjest tottlå
Skrevet

Huffhuff. 3 uker til min...Prøver å fortrenge det:-/

Lykke til med lesinga i hvert fall! Du rekker jo i grunnen mye på to uker?

Mye pensum også da!!!

Hva er det du studerer da???

Jeg skal ut i praksis en uke før eksamen, også!!!

Gud jeg stresser!

Skrevet

Så da bør jeg ikke bruke min verdifulle fritid på å se det programmet????

Nei det synes jeg absolutt ikke, det er så slitsomt å frustrerende å se på at jeg får lyst til å bare hoppe inn i tv'en og på en eller annen måte få de ungene til å holde kjeft.

Gjest tottlå
Skrevet

Nå har jeg skrevet så mye rart her inne, at jeg prøver å være litt mer anonym enn jeg var...håper ikke jeg er gjenkjent av noen på jobb, ihvertfall, etter alt jeg har tasta både her på åpent og på sexforumet. *kremt*

Men jeg kan røpe mer en gang på chatten, når jeg er sikker på at ikke noen lurer på gangen, hvis du skjønner ;) Ikke det at jobben er så spesiell, men det er mer det at jeg ikke vil møte noen som kjenner meg igjen imorgen på jobb, f eks... hehe

Hihihi.....jeg fatter!

Dersom noen jeg kjente var her inne, tror jeg de ville kjent meg igjen med en gang......

Uff....kanskje jeg bør være litt mer taus.....

Næææh..... jeg sier ikke noe galt, så de som vil kjenne meg igjen må vel det!!!

Toskaskab!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Nei det synes jeg absolutt ikke, det er så slitsomt å frustrerende å se på at jeg får lyst til å bare hoppe inn i tv'en og på en eller annen måte få de ungene til å holde kjeft.

Hahaha..... ok! Da skal ikke jeg, som for tiden er en hormonell kruttønne, se det programmet!!!!!

Skrevet

Hihihi.....jeg fatter!

Dersom noen jeg kjente var her inne, tror jeg de ville kjent meg igjen med en gang......

Uff....kanskje jeg bør være litt mer taus.....

Næææh..... jeg sier ikke noe galt, så de som vil kjenne meg igjen må vel det!!!

Toskaskab!!!

Men jeg har så mange typer mennesker på jobben. Så jeg ville ikke være særlig høy i hatten dersom noen kjente meg igjen etter en del jeg har skrevet...

Men du, nå kan vi vel heller gå inn på chatten?

Skrevet

Blir du med inn på chatten?

Kanskje det er noe liv der ikveld.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...