Gå til innhold

Hvordan har dagen i dag vært??

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Line

8

• tusseline

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Men jeg har så mange typer mennesker på jobben. Så jeg ville ikke være særlig høy i hatten dersom noen kjente meg igjen etter en del jeg har skrevet...

Men du, nå kan vi vel heller gå inn på chatten?

jepp!!!

Skrevet

Jeg har også fri i morgen....men det er INGEN jippi!!

Jeg skal ha eksamen om 2 uker.....må lese for harde livet nå!!!

JEG HATER EKSAMEN!!!!!!

Hater eksamen jeg og!! Skikkelig dritkjedelig, godt det er en stund til mine neste eksamener,, hele 3 mnd til :0)

Skrevet

Stakkar, det er skikkelig fælt å forsove seg. Gjør jeg det, blir jeg så stressa at jeg kaster opp og besvimer:6 Det er ikke tull engang.

Selv så jeg ut av vinduet i morges, og lurte på om jeg i det hele tatt skulle gidde å stå opp av senga..SÅ trøtt...og DET ruskeværet. Men jeg tok meg selv i kragen, og karet meg opp til universitetet.

Etter en kopp sterk, svensk kaffe var jeg i noenlunde stand til å følge den 5 timer lange leksjonen, som gikk i turbofart.

Etterpå bar det rett hjem,der jeg lagde og spiste middag.En treningstanke streifet hjernebarken, men fikk ikke feste:-/ Nå har jeg sittet i en døs framfor tv og data i mange timer. Burde egentlig ha lest i stedet..

Alt i alt har dette vært en halvkjip dag, men for all del; jeg er lever og er frisk(?), så jeg skal ikke klage.

Og i morgen har jeg friiii! Jippi!:D

Skulle ønske at jeg var student på fulltid, mimrer om slike deilige dager.......

Skrevet

Blir du med inn på chatten?

Kanskje det er noe liv der ikveld.?

Ja det gjør jeg..og da skal vi bare prate om sex, siden jeg gikk glipp av så mye sist ;) hehe neida men eg kjem nu :0)

Skrevet

Uff!!!

Hvorfor det, da???

Jeg klarer ikke å finne på noe morsomt. Dol og tv hver dag :o(. Ikke har jeg fått vært på biblioteket heller

fei1365380229
Skrevet

Det har vært en god dag for jeg har vært i god form i dag.

Leverte ungene på skole/barnehage kl. 09.

Gikk hjem og malte siste strøk på taket på dattera mi sitt rom.

Ryddet opp på rommet hennes - det tok 3 timer.

Har vasket badet, støvsuget alle rommene oppe og loftsstuen.

Laget middag.

Vært inne på dol innimellom.

Lagt unger, siste går i seng av seg selv nå.

Nå er det te, kveldsmat og ørnen snart :-)

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg klarer ikke å finne på noe morsomt. Dol og tv hver dag :o(. Ikke har jeg fått vært på biblioteket heller

Kom inn på chatten!

Amber, marypoppins, åsemor og jeg er der!!!

Gjest baremei
Skrevet

Mye pensum også da!!!

Hva er det du studerer da???

Jeg skal ut i praksis en uke før eksamen, også!!!

Gud jeg stresser!

Åja, ja praksis rett før er jo stress. Studerer ernæring jeg. Enn du da? Var det sykepleien?

Gjest baremei
Skrevet

Skulle ønske at jeg var student på fulltid, mimrer om slike deilige dager.......

Jepp, gøy å være student. Men mange tror at stud. livet er skikkelig avslappende, med fri mange dager hver uk osv. Det er ikke slik for alle. Jeg har stort sett fire-fem timer forelesninger hver dag, noen ganger med påfølgende lab´er på et par-tre timer. Så skal man lese i tillegg. Bare en gang iblant at jeg har fri.

Gjest tottlå
Skrevet

Åja, ja praksis rett før er jo stress. Studerer ernæring jeg. Enn du da? Var det sykepleien?

jepp

Skrevet

Jepp, gøy å være student. Men mange tror at stud. livet er skikkelig avslappende, med fri mange dager hver uk osv. Det er ikke slik for alle. Jeg har stort sett fire-fem timer forelesninger hver dag, noen ganger med påfølgende lab´er på et par-tre timer. Så skal man lese i tillegg. Bare en gang iblant at jeg har fri.

For all del, jeg vet hva det er å studere. Det er bare nå når jeg studerer deltid og jobber mer enn fulltid at jeg mimrer om de deilige dagene når jeg kunne studere på heltid og var ung og hadde livet foran meg. Jeg tok meg et studieår i voksen alder og hadde det helt herlig, selvom det var travelt. Livet er så altfor travelt i våre dager, og vi skal rekke så mye.

Skrevet

Ååååh, du aner ikke...først tidlig opp og en subsidiert frokost i kantinen på Stortinget, deretter en lang lunch med kong Harald før jeg ble sittende i timevis med president Bush i telefonen.

Jeg var så utslitt klokken fire at selv både frisøren og manikyristen min bemerket det, ja, tro det heller ei, men selv min massøse mente at mine nakkemuskler trengte litt ekstra behandling i dag.

Ja, jeg skal være heeeelt ærlig med dere, altså, det er nesten så jeg ikke oooorker å fjolle på DOL.

Tuddelu.

Gjest baremei
Skrevet

For all del, jeg vet hva det er å studere. Det er bare nå når jeg studerer deltid og jobber mer enn fulltid at jeg mimrer om de deilige dagene når jeg kunne studere på heltid og var ung og hadde livet foran meg. Jeg tok meg et studieår i voksen alder og hadde det helt herlig, selvom det var travelt. Livet er så altfor travelt i våre dager, og vi skal rekke så mye.

Da forstår jeg. Hjelpe meg: studere deltid og jobbe fulltid??? DET høres slitsomt ut...Godt gjort, det skal du ha!:)

Skrevet

Ååååh, du aner ikke...først tidlig opp og en subsidiert frokost i kantinen på Stortinget, deretter en lang lunch med kong Harald før jeg ble sittende i timevis med president Bush i telefonen.

Jeg var så utslitt klokken fire at selv både frisøren og manikyristen min bemerket det, ja, tro det heller ei, men selv min massøse mente at mine nakkemuskler trengte litt ekstra behandling i dag.

Ja, jeg skal være heeeelt ærlig med dere, altså, det er nesten så jeg ikke oooorker å fjolle på DOL.

Tuddelu.

*fnis*

Jeg synes du klarer deg bra, jeg.

Skrevet

Da forstår jeg. Hjelpe meg: studere deltid og jobbe fulltid??? DET høres slitsomt ut...Godt gjort, det skal du ha!:)

Sånn er det virkelige livet:(

Gjest tottlå
Skrevet

Tuddelu.

Hahahahaha...

*rammla på gulvet av latterkrampe*

Skrevet

Til en forandring var natta ganske OK, i og med at minstemor sov hele tre timer i strekk :-)

Var først oppe 0650 og tørket storesøster på do, fyrte i ovnen og satte på Bananer i pyamas-video. Sovnet igjen, og våknet litt over åtte at minstemor krelte rundt i senga.

Spiste frokost med mine tre engler på 10 mnd, 3,5 år og snart seks år. De to eldste satte i gang å leke - stort sett uten å krangle i dag, til en forandring - og jeg ryddet litt ymse og leste avisen.

Litt før elleve la jeg minstemor i vogna, og vasket badet og ryddet litt oppe. Vanløigvis sover hun 1-2 timer, men i dag var det mindre enn en time :-(

Sendte de to eldste ut i halv ett-tida med nisteboks og flaske med juice på (stor stas). Jeg måtte kjøre av sted og hente min mor, som hadde fått motorstopp, og hun var hos oss et par timer. Jeg var ute og lekte med ungene en times tid - da vekslet det mellom sol, vind, regn, snø og hagl!

Litt før fire troppet vi opp hos noen venner for å spise middag. Utrolig deilig å FÅ middag! klokka fem var det av sted på barnekor - hjemme kl seks.

Ungene var trøtte og la seg fint rundt åtte. Jeg skulle egenltig ha vært på korøvelse i kveld, men min kjære er bortreist, og vi har ikke barnevakt. Så jeg synes litt synd på meg selv som går glipp av korøvelsen.

Minstemor har våknet fire ganger siden hun sovnet ca kl 20 :-(

En helt OK dag - håper jeg får noen timer sammenhengende søvn kommende natt.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg sto opp kvart over 6, og leverte minstemor i barnehagen litt over halv 8. Jobbet fra 8-16.

Hentet lillemor og var hjemme igjen litt over 17.00

Laget middag, og la meg deretter på sofaen med ei bok. Der sovnet jeg, og der sov jeg lenge også.

Ikke særlig spennende dag altså, men i morgen drar vi til fjells. Det ser jeg frem til.

Skrevet

Jeg sto opp kvart over 6, og leverte minstemor i barnehagen litt over halv 8. Jobbet fra 8-16.

Hentet lillemor og var hjemme igjen litt over 17.00

Laget middag, og la meg deretter på sofaen med ei bok. Der sovnet jeg, og der sov jeg lenge også.

Ikke særlig spennende dag altså, men i morgen drar vi til fjells. Det ser jeg frem til.

Det er jo veldig deilig med en lang middagslur av og til, da!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...