Gå til innhold

Hvordan har dagen i dag vært??

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Har hatt det utrolig travelt i dag! Så derfor har jeg slappet av med tv i kveld..:) Selv om jeg har nok av andre ting å gjøre.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Line

8

• tusseline

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den har vært hektisk! Har ligget etter tidsskjemaet på jobb i hele dag, hjem en snartur og rett på familiebursdag igjen. Gleder meg bare til jeg kan krype under dyna nå.

Skrevet

Vil heller fokusere på dagen i morgen, og den skal bli fin. Lørdagen har jeg planer om at skal bli enda finere.

I morgen skal jeg jobbe, og ordne mye på jobben i forbindelse med forestående praksis i forbindelse med studier. Siden skal jeg handle på veien hjem, gå en lang og god tur. Lage en ordentlig middag, og kontakte en venninne. Hvis hun er hjemme blir det en tur dit, ellers en kveld på sofaen med vinglass og tv.

På lørdag blir det husarbeid, for så å slenge meg i bilen og kjøre ned til Vestfold på en ordentlig fest, og overnatte til søndag.

Søndag blir det å komme seg igjen, lang frokost med venner før jeg setter meg i bilen og kjører tilbake til Oslo.

Da er det ny uke og nye utfordringer.

Skrevet

Jepp, gøy å være student. Men mange tror at stud. livet er skikkelig avslappende, med fri mange dager hver uk osv. Det er ikke slik for alle. Jeg har stort sett fire-fem timer forelesninger hver dag, noen ganger med påfølgende lab´er på et par-tre timer. Så skal man lese i tillegg. Bare en gang iblant at jeg har fri.

Huff så kjedelig da, jeg har det ganske deilig faktisk, er på skolen maks 3 timer om dagen jeg, da blir det mye fritid som utnyttes lite konstuktivt for å si det mildt ;)

Skrevet

Huff så kjedelig da, jeg har det ganske deilig faktisk, er på skolen maks 3 timer om dagen jeg, da blir det mye fritid som utnyttes lite konstuktivt for å si det mildt ;)

Husk å nyte det, for slik er ikke virkeligheten når du må jobbe og komme hjem til barn og husarbeid.

Men jeg drømmer om de deilige dagene igjen om ikke så lenge.

Skrevet

Vel, dagen har vært ganske okay den! Litt hektisk, kanskje, men det føles ganske rolig nå, med pcen i fanget og rødvinsglasset ved siden av meg..

Dagen startet med forkjølet barn som måtte være hjemme fra skolen. Mor dro på jobb. I butikk på vei hjem, innkjøp av enkel middag, litt tid sammen med jr., deretter avgårde på salsakurs m kjæresten. Hjemme igjen sånn passe tidlig/seint (stryk det som ikke passer), og fikk en hyggelig stund med jr. før leggetid..

Så nå sitter jeg her da, og slapper av og koser meg!

Gjest antistress
Skrevet

Jeg har kjeda meg. Har altfor mye fritid. Men når jeg leser hvordan de fleste her på denne tråden stresser seg gjennom dagene tror jeg faktisk jeg velger kjedsomheten og nok av tid.

Skrevet

Jeg har kjeda meg. Har altfor mye fritid. Men når jeg leser hvordan de fleste her på denne tråden stresser seg gjennom dagene tror jeg faktisk jeg velger kjedsomheten og nok av tid.

He-he. Kunsten er vel en mellomting, eller hva?

Skrevet

Vel, dagen har vært ganske okay den! Litt hektisk, kanskje, men det føles ganske rolig nå, med pcen i fanget og rødvinsglasset ved siden av meg..

Dagen startet med forkjølet barn som måtte være hjemme fra skolen. Mor dro på jobb. I butikk på vei hjem, innkjøp av enkel middag, litt tid sammen med jr., deretter avgårde på salsakurs m kjæresten. Hjemme igjen sånn passe tidlig/seint (stryk det som ikke passer), og fikk en hyggelig stund med jr. før leggetid..

Så nå sitter jeg her da, og slapper av og koser meg!

Går du salsakurs i Oslo?

Skrevet

Ååååh, du aner ikke...først tidlig opp og en subsidiert frokost i kantinen på Stortinget, deretter en lang lunch med kong Harald før jeg ble sittende i timevis med president Bush i telefonen.

Jeg var så utslitt klokken fire at selv både frisøren og manikyristen min bemerket det, ja, tro det heller ei, men selv min massøse mente at mine nakkemuskler trengte litt ekstra behandling i dag.

Ja, jeg skal være heeeelt ærlig med dere, altså, det er nesten så jeg ikke oooorker å fjolle på DOL.

Tuddelu.

Herlig humor Mr.Kahn :-)

Hvorfor er du ikke sånn oftere? Kan det være fordi en viss person ikke har vært her noen dager?

Ja jeg bare spør altså.

Skrevet

Hun er snart 6 år, og akkurat nå for tiden er det hundremeterskogen som er det store...

"Alt for Egil" har jeg også sett, den var kjempebra!

Morten Abel har jeg også av og til på spillere. Nå har jeg spilt mye Bryan Adams, men nå ville jeg ha skikkelig forandring. Og da var Madonnas "American life" perfekt. :)

Hey!

Hvordan var det i Thailand? Hatt det fint? Fortell, fortell!

Skrevet

Jeg har hatt en fin dag. Mannen sto opp med jenta mi og kjørte henne til skolen.

Så kom han ned til meg som sov - nydusjet og deilig. Hadde med olje og masserte meg over hele kroppen. Nydelig :-)

Da våknet både jeg og andre ting, så det var en fin start på dagen ja :-)

Resten av dagen har også vært bra, moro å høre av sin sønn at han har en kul mamma som klarer å skjønne hvordan ungdommen nå til dags tenker.

Datteren min hadde jo en raptuss, men hun angrer alltid etterpå og ber om unnskyldning :-)

Hun tramper opp trappa til rommet sitt, også tenker hun seg om - det kan godt ta en time eller to, men hovedsaken er at hun har skjønt at det mamma sa var riktig.

Også satt jeg vel en time i telefonen med min mor i dag OG bare det er rene terapien og til å bli i godt humør av.

Eneste minuset er at madrassen min ikke kom i dag heller, men det får man tross alt holde ut, selv om det nå begynner å røyne veldig på søvn.

Skrevet

Jepp, gøy å være student. Men mange tror at stud. livet er skikkelig avslappende, med fri mange dager hver uk osv. Det er ikke slik for alle. Jeg har stort sett fire-fem timer forelesninger hver dag, noen ganger med påfølgende lab´er på et par-tre timer. Så skal man lese i tillegg. Bare en gang iblant at jeg har fri.

Bioing.?

Skrevet

Ååååh, du aner ikke...først tidlig opp og en subsidiert frokost i kantinen på Stortinget, deretter en lang lunch med kong Harald før jeg ble sittende i timevis med president Bush i telefonen.

Jeg var så utslitt klokken fire at selv både frisøren og manikyristen min bemerket det, ja, tro det heller ei, men selv min massøse mente at mine nakkemuskler trengte litt ekstra behandling i dag.

Ja, jeg skal være heeeelt ærlig med dere, altså, det er nesten så jeg ikke oooorker å fjolle på DOL.

Tuddelu.

Ja du kan få sagt det du.

Jeg fikk i hvert fall trimmet latter musklene med innlegget ditt.

Skrevet

Nope. Ernæringsfysiolog.

Ja det er slitsomt. Det er omtrent som en dobbelt jobb, for når man endelig er ferdig for dagen, så er det hovedoppgaver som krever mange timer.

Skrevet

Hey!

Hvordan var det i Thailand? Hatt det fint? Fortell, fortell!

Sender deg en mail. :)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Det er jo veldig deilig med en lang middagslur av og til, da!

;o)

Ja veldig deilig.

Men det førte til at jeg ikke fikk sove i går kveld. Ble liggende å lese i boka da også frem til kl.1.00.

Skrevet

Går du salsakurs i Oslo?

Hmm... Gabriel Morales til instruktør?

Hvis ikke så anbefaler jeg det på det sterkeste!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...