Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Sender deg en mail. Mottatt og lest! Ååh, så herlig det hørtes ut! Du må sende noen flere bilder og da, etter hvert 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vel, dagen har vært ganske okay den! Litt hektisk, kanskje, men det føles ganske rolig nå, med pcen i fanget og rødvinsglasset ved siden av meg.. Dagen startet med forkjølet barn som måtte være hjemme fra skolen. Mor dro på jobb. I butikk på vei hjem, innkjøp av enkel middag, litt tid sammen med jr., deretter avgårde på salsakurs m kjæresten. Hjemme igjen sånn passe tidlig/seint (stryk det som ikke passer), og fikk en hyggelig stund med jr. før leggetid.. Så nå sitter jeg her da, og slapper av og koser meg! Hmm... Gabriel Morales til instruktør? Hvis ikke så anbefaler jeg det på det sterkeste! ;o) (la inn svaret til meg selv lenger ned her...) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dagen startet bra med fri fra jobben og ut på shopping. plutselig så fikk jeg uutholdelige smerter i ei arm og tårene bare sprutet,har nesten ikke sovet i natt pga sterke smerter. 0 Siter
tusseline Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hmm... Gabriel Morales til instruktør? Hvis ikke så anbefaler jeg det på det sterkeste! ;o) (la inn svaret til meg selv lenger ned her...) Ok, hvor er det han holder kurs? Er det bra, dvs. har du tatt noen kurs, evt. på hvilket nivå? Jeg går på et sted som heter Latin Dance Fusion. Jeg var helt fersk i høst, men begynner å lære meg litt nå etterhvert. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Mottatt og lest! Ååh, så herlig det hørtes ut! Du må sende noen flere bilder og da, etter hvert Jepp, kan gjøre det. *går til mailboksen* 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dagen startet bra med fri fra jobben og ut på shopping. plutselig så fikk jeg uutholdelige smerter i ei arm og tårene bare sprutet,har nesten ikke sovet i natt pga sterke smerter. Plutselige smerter i en arm? Kom deg til legen fort. 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ok, hvor er det han holder kurs? Er det bra, dvs. har du tatt noen kurs, evt. på hvilket nivå? Jeg går på et sted som heter Latin Dance Fusion. Jeg var helt fersk i høst, men begynner å lære meg litt nå etterhvert. Snakket med ham i helga, og da sa han at han holdt kurs rett ved Glassmagasinet, i KFUM (eller noe sånt) -huset. Han er veldig dyktig, og har både nybegynner, litt øvet og øvet-kurs. Så langt holder det med litt øvet for min del, må tenke for mye når det går videre Du finner link til sida hans under www.komogdans.no, om du trykker videre på salsa. 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ok, hvor er det han holder kurs? Er det bra, dvs. har du tatt noen kurs, evt. på hvilket nivå? Jeg går på et sted som heter Latin Dance Fusion. Jeg var helt fersk i høst, men begynner å lære meg litt nå etterhvert. http://www.komogdans.no/oslo/index.asp?menuItem=14 0 Siter
tusseline Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 http://www.komogdans.no/oslo/index.asp?menuItem=14 Tusen takk skal du ha! Her er linken til min danseskole for tiden: http://www.latindancefusion.com/ 0 Siter
tusseline Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Snakket med ham i helga, og da sa han at han holdt kurs rett ved Glassmagasinet, i KFUM (eller noe sånt) -huset. Han er veldig dyktig, og har både nybegynner, litt øvet og øvet-kurs. Så langt holder det med litt øvet for min del, må tenke for mye når det går videre Du finner link til sida hans under www.komogdans.no, om du trykker videre på salsa. Da er vi forresten omtrent på samme nivå! Jeg går på det som heter nybegynner2. Gøy, ikke sant? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Plutselige smerter i en arm? Kom deg til legen fort. venter litt med legebesøk for arma er mye bedre nå. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 venter litt med legebesøk for arma er mye bedre nå. Det er bra. Hva var det som skjedde? Hadde du løfta litt for tungt bare kanskje? Når jeg hører om sånne plutselige smerter i armen, blir jeg redd. Tenker på hjertet med en gang. Krisemaximerer jeg. 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Da er vi forresten omtrent på samme nivå! Jeg går på det som heter nybegynner2. Gøy, ikke sant? Man blir hekta! Gleder meg til jeg kan det såpass at det ikke er noen problem å følge med på hvilke turer det enn måtte være 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er bra. Hva var det som skjedde? Hadde du løfta litt for tungt bare kanskje? Når jeg hører om sånne plutselige smerter i armen, blir jeg redd. Tenker på hjertet med en gang. Krisemaximerer jeg. Vet ikke hva som egentlig har skjedd. Tror det er senebetennelse. Det er den armen jeg bruker minst,jeg slo albuen kraftig for 3 uker siden så om det har noen sammenheng der kan jo hende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.