Gå til innhold

Hvordan har dagen i dag vært??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender deg en mail. :)

Mottatt og lest! Ååh, så herlig det hørtes ut! Du må sende noen flere bilder og da, etter hvert ;)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Line

8

• tusseline

6

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, dagen har vært ganske okay den! Litt hektisk, kanskje, men det føles ganske rolig nå, med pcen i fanget og rødvinsglasset ved siden av meg..

Dagen startet med forkjølet barn som måtte være hjemme fra skolen. Mor dro på jobb. I butikk på vei hjem, innkjøp av enkel middag, litt tid sammen med jr., deretter avgårde på salsakurs m kjæresten. Hjemme igjen sånn passe tidlig/seint (stryk det som ikke passer), og fikk en hyggelig stund med jr. før leggetid..

Så nå sitter jeg her da, og slapper av og koser meg!

Hmm... Gabriel Morales til instruktør?

Hvis ikke så anbefaler jeg det på det sterkeste!

;o)

(la inn svaret til meg selv lenger ned her...)

Skrevet

Dagen startet bra med fri fra jobben og ut på shopping.

plutselig så fikk jeg uutholdelige smerter i ei arm og tårene bare sprutet,har nesten ikke sovet i natt pga sterke smerter.

Skrevet

Hmm... Gabriel Morales til instruktør?

Hvis ikke så anbefaler jeg det på det sterkeste!

;o)

(la inn svaret til meg selv lenger ned her...)

Ok, hvor er det han holder kurs? Er det bra, dvs. har du tatt noen kurs, evt. på hvilket nivå? Jeg går på et sted som heter Latin Dance Fusion. Jeg var helt fersk i høst, men begynner å lære meg litt nå etterhvert.

Skrevet

Mottatt og lest! Ååh, så herlig det hørtes ut! Du må sende noen flere bilder og da, etter hvert ;)

Jepp, kan gjøre det. :)

*går til mailboksen*

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Dagen startet bra med fri fra jobben og ut på shopping.

plutselig så fikk jeg uutholdelige smerter i ei arm og tårene bare sprutet,har nesten ikke sovet i natt pga sterke smerter.

Plutselige smerter i en arm?

Kom deg til legen fort.

Skrevet

Ok, hvor er det han holder kurs? Er det bra, dvs. har du tatt noen kurs, evt. på hvilket nivå? Jeg går på et sted som heter Latin Dance Fusion. Jeg var helt fersk i høst, men begynner å lære meg litt nå etterhvert.

Snakket med ham i helga, og da sa han at han holdt kurs rett ved Glassmagasinet, i KFUM (eller noe sånt) -huset. Han er veldig dyktig, og har både nybegynner, litt øvet og øvet-kurs. Så langt holder det med litt øvet for min del, må tenke for mye når det går videre :)

Du finner link til sida hans under www.komogdans.no, om du trykker videre på salsa.

Skrevet

Snakket med ham i helga, og da sa han at han holdt kurs rett ved Glassmagasinet, i KFUM (eller noe sånt) -huset. Han er veldig dyktig, og har både nybegynner, litt øvet og øvet-kurs. Så langt holder det med litt øvet for min del, må tenke for mye når det går videre :)

Du finner link til sida hans under www.komogdans.no, om du trykker videre på salsa.

Da er vi forresten omtrent på samme nivå! Jeg går på det som heter nybegynner2. Gøy, ikke sant?

Skrevet

Plutselige smerter i en arm?

Kom deg til legen fort.

venter litt med legebesøk for arma er mye bedre nå.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

venter litt med legebesøk for arma er mye bedre nå.

Det er bra.

Hva var det som skjedde?

Hadde du løfta litt for tungt bare kanskje?

Når jeg hører om sånne plutselige smerter i armen, blir jeg redd. Tenker på hjertet med en gang. Krisemaximerer jeg.

Skrevet

Da er vi forresten omtrent på samme nivå! Jeg går på det som heter nybegynner2. Gøy, ikke sant?

Man blir hekta! Gleder meg til jeg kan det såpass at det ikke er noen problem å følge med på hvilke turer det enn måtte være :)

Skrevet

Det er bra.

Hva var det som skjedde?

Hadde du løfta litt for tungt bare kanskje?

Når jeg hører om sånne plutselige smerter i armen, blir jeg redd. Tenker på hjertet med en gang. Krisemaximerer jeg.

Vet ikke hva som egentlig har skjedd.

Tror det er senebetennelse.

Det er den armen jeg bruker minst,jeg slo albuen kraftig for 3 uker siden så om det har noen sammenheng der kan jo hende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...