Gå til innhold

Vil du bli millionær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å henge ut noen, men hvordan i all verden er det mulig for en oppgående person som til og med har klart å komme seg på "vil du bli millionær" å ikke vite hvor mange halvdeler hjernen består av!! Det var 1000kr spørsmålet altså spm 1 og han måtte spørre publikum..

Da programleder spurte overraskende om han var sikker på at han ikke visste svaret, svarte han "jeg er da ingen hjernekirurg"

Altså er ikke dette basic allmennkunnskap?

Han visste heller ikke hvor Minsk var hovedstad... (spm 4)

og nå røyk han ut..

det var kanskje like greit

Gjest tottlå
Skrevet

Hahaha.......til og med jeg hadde klart det!!!

Det er mange rare skruer som kommer med der!!!

Skrevet

Til hans forsvar ble det spurt om hvor mange halvdeler STORHJERNEN bestod av, men jeg skal innrømme at jeg ble skremt jeg også...

Skrevet

Jeg er prinsipielt mot dødsstraff, men er villig til å gjøre et unntak for de som ikke klarer de fem første spørsmålene i "Vil du bli millionær".

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er prinsipielt mot dødsstraff, men er villig til å gjøre et unntak for de som ikke klarer de fem første spørsmålene i "Vil du bli millionær".

Ehh......så du ville installert en giliotin i studio??...... (er det det det heter, den der så hogger av hodet..)

Ikke le vist det er feil!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Til hans forsvar ble det spurt om hvor mange halvdeler STORHJERNEN bestod av, men jeg skal innrømme at jeg ble skremt jeg også...

Enda lettere jo!!!

Skrevet

Ehh......så du ville installert en giliotin i studio??...... (er det det det heter, den der så hogger av hodet..)

Ikke le vist det er feil!!!

Det var ikke dumt; en automatisk giljotin som løses ut ved feil svar.

;o)

*flirer ondt*

Gjest tottlå
Skrevet

Det var ikke dumt; en automatisk giljotin som løses ut ved feil svar.

;o)

*flirer ondt*

MWOHAHAHA........

Skrevet

Ordet halvdel bør jo kunne gi en liten pekepinn.

Skrevet

...seriøst?? Tipper han stikker hodet (begge halvdelene) i sanden en god stund fremover....

Skrevet

Ein treng strengt tatt ikkje ha høyrd om at det finst noko som heiter "hjerne" i det heile tatt for å skjønne at når det er snakk om "ein halvdel" da er det totalt TO delar...

Eg såg ikkje på det, men kanskje han var *altfor* nervøs? Da er jo logisk og rasjonell tenking noko av det første som streikar.

Skrevet

*knis*

Gikk glipp av det der, synd, skulle gjerne ha sett det slik at jeg fikk le meg skakk! Makan! *LOL*

Skrevet

Hva het han da?

Ser så lite på TV, men vet det var en heller usympatisk fyr fra barneskolen min som skulle være med

*sitre*

Skrevet

Hvor mange HALVdeler.....

En trenger ikke være hjernekirurg for å skjønne den. Hadde de spurt hvor mange deler... så hadde det blitt noe annet.

Men mange er jo ikke så flinke med prosentregning og slikt.

Skrevet

Hvis han jobber på en normal arbeidsplass, tipper jeg han vil få høre dette en stund framover. Et typisk lunsjpause-tema, kan man si.

Men han med hovedfag i anvendt matematikk var veldig søt. Han som kom til 500.000.

Skrevet

Hvis han jobber på en normal arbeidsplass, tipper jeg han vil få høre dette en stund framover. Et typisk lunsjpause-tema, kan man si.

Men han med hovedfag i anvendt matematikk var veldig søt. Han som kom til 500.000.

hehe ja han var veldig søt, og ikke minst flink!

Skrevet

hehe ja han var veldig søt, og ikke minst flink!

Hvis han hadde stilt opp i par-varianten med en kvinnelig makker som var sterk i litteratur og den slags, kunne han seilt helt til topps.

Kultur (og kongefamilier) er ofte et svakt punkt hos mannfolka, bortsett fra film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...