Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jepp, samme i morsmålet mitt. Vi har 7 kasus med forskjeller i entall og flertall. Vi bøyer også adjektivene og enkelte tall. Verb vil jeg ikke begynne å snakke om engang (vi brukte 1 skole år kun på verb). Latin hadde jeg på videregående i 2 år. Kan ikke si at jeg likte den da.Det virker at noe har festet seg likevel Nå derimot kunne tenkt meg å lære mer latin Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er morsmålet ditt? Det første som slo meg var finsk, men vet ingenting om kasuser der. 0 Siter
smo72 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er morsmålet ditt? Det første som slo meg var finsk, men vet ingenting om kasuser der. Bosnisk. Må nevne at vi har også 2 alfabeter.Så det er en del å lære, ja. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bosnisk. Må nevne at vi har også 2 alfabeter.Så det er en del å lære, ja. Det var da et utrolig sammentreff. Prøver nemlig å få tak i en med bosnisk morsmål av private grunner. Nå vet ikke jeg noen ting om deg, men hvis det er greit for deg ville jeg sette pris om du mailet meg på [email protected]. Håper virkelig at vi snakkes. 0 Siter
smo72 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det var da et utrolig sammentreff. Prøver nemlig å få tak i en med bosnisk morsmål av private grunner. Nå vet ikke jeg noen ting om deg, men hvis det er greit for deg ville jeg sette pris om du mailet meg på [email protected]. Håper virkelig at vi snakkes. e-post er sendt.Bare koselig å kunne hjelpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.