Gå til innhold

Hva er det vanskeligste språket for nordmenn å lære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, samme i morsmålet mitt. Vi har 7 kasus med forskjeller i entall og flertall. Vi bøyer også adjektivene og enkelte tall. Verb vil jeg ikke begynne å snakke om engang (vi brukte 1 skole år kun på verb).

Latin hadde jeg på videregående i 2 år. Kan ikke si at jeg likte den da.Det virker at noe har festet seg likevel :) Nå derimot kunne tenkt meg å lære mer latin

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er morsmålet ditt? Det første som slo meg var finsk, men vet ingenting om kasuser der.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• Gemini

6

• smo72

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er morsmålet ditt? Det første som slo meg var finsk, men vet ingenting om kasuser der.

Bosnisk. Må nevne at vi har også 2 alfabeter.Så det er en del å lære, ja.

Skrevet

Bosnisk. Må nevne at vi har også 2 alfabeter.Så det er en del å lære, ja.

Det var da et utrolig sammentreff. Prøver nemlig å få tak i en med bosnisk morsmål av private grunner. Nå vet ikke jeg noen ting om deg, men hvis det er greit for deg ville jeg sette pris om du mailet meg på [email protected].

Håper virkelig at vi snakkes.

Skrevet

Det var da et utrolig sammentreff. Prøver nemlig å få tak i en med bosnisk morsmål av private grunner. Nå vet ikke jeg noen ting om deg, men hvis det er greit for deg ville jeg sette pris om du mailet meg på [email protected].

Håper virkelig at vi snakkes.

e-post er sendt.Bare koselig å kunne hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...