Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*rørt til tårer*

Noen må jobbe for føden, og en av dem i kveld var cecily. Dessverre!

Ta det igjen en annen gang.

Får gjøre det, vet du ;)

Vi ble "beskylt" for å kuppe chatten igår kveld, fordi det gikk litt raskt innimellom. ;) Men det var visst iorden når det kom til stykke.

:)

Annonse

Får gjøre det, vet du ;)

Vi ble "beskylt" for å kuppe chatten igår kveld, fordi det gikk litt raskt innimellom. ;) Men det var visst iorden når det kom til stykke.

Hm...lurer på om jeg skal bytte ut bildet på galleriet en gang til. Jeg har et ok et, i brunt/hvitt. Det ligner ikke på bildet jeg har inne nå, men det er meg altså.

Kanskje jeg skal gjøre det.

Hm...lurer på om jeg skal bytte ut bildet på galleriet en gang til. Jeg har et ok et, i brunt/hvitt. Det ligner ikke på bildet jeg har inne nå, men det er meg altså.

Kanskje jeg skal gjøre det.

hehe, så du vil oppdatere raskt, ja. Vel, bare man ser at det er deg, så.

Jeg har byttet noen ganger der inne, jeg også. Har vel hatt tre eller fire bilder der inkludert det som er der nå.

Er stadig på utkikk etter bedre bilder som kan brukes..

Gjest tottlå

hehe, så du vil oppdatere raskt, ja. Vel, bare man ser at det er deg, så.

Jeg har byttet noen ganger der inne, jeg også. Har vel hatt tre eller fire bilder der inkludert det som er der nå.

Er stadig på utkikk etter bedre bilder som kan brukes..

Hvordan skifter man bilde???

Sender man bare et nytt til bassisten??

Annonse

Hihihi.......

Jeg har fortsatt ikke fått noe mail, altså!!!

skrev du rett, da?????

*frister*

Nå har jeg sendt enda en, fordi jeg fant ut det med hvordan du kan forandre på hvilket navn som viser for andre når du sender mail.

Sjekk igjen.

*håpe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...