Gå til innhold

Årets ferier - reise hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Hvor reiser du/dere i årets ferier?

Vi har f.eks. ingen hytte eller campingvogn. Vi er stort sett hjemme i vinter- og påskeferie. Vi reiser primært om sommer'n. Biltur eller sydentur.

Hvor går ferden(e) i år?

hare1365380455
Skrevet

Vi reiste ikke på ferie i fjor, så jeg håper vi får tatt en liten tur i år. Det blir kanskje til en hytte ikke så langt herfra.... Vi er hjemme i vinterferien og påskeferien.

Skrevet

Jeg håper i hvert fall på en tur til New York med stopover på Island.......

Skrevet

Påsken blir det hemsedal, i sommer blir det syd Frankrike med kjæresten, og en syden tur (mulig barcelona) med et par venniner.

Skal prøve å få til en uke i Dubai før sommeren, men tviler på at tiden strekker til.

Skrevet

Først en langweekend i Barcelona i april, sammen ei venninne.

Sommerferien tar jeg på egen hånd med sekk, lander i Lisboa i Portugal, og reiser etter som det faller meg inn i 16 dager sørover i Portugal og over til Spania. Returen går fra Málaga i Spania.

Hører litt mumling i det små om en tur til Florida sammen et vennepar og, men jeg vet ikke helt om jeg blir med på det.

Skrevet

Jeg reiser ikke på ferie om sommeren. Jeg skal på tur nå i februar, mai og desember. I desember er det tur til London som står på programmet :-D

Skrevet

Vi skal på håndballcup i Danmark en uke i juli.

Det er et must.

Spillere innstalleres på skole, og foreldre på hotell.

Utenom det er sørlandet, og Arendal ikke til å komme utenom. (Svigerfamilie)

I påsken blir det Skeikampen. Da er alle, utenom meg, i alpinbakken, og jeg koser meg på hytta.

Noen ganger litt deprimerende å ikke kunne gjøre ting. Er jeg heldig, klarer jeg å karre meg opp til serveringssted i bakken.

Bonus:Sol og noe godt og drikke :-)

Skrevet

Hva er vel bedre enn noen uker på "det blide sørlandet" på sommeren?

Får som oftest til 4-5 uker der.

På vinter og høst tilbringer vi feriene på hytta på fjellet.

Skrevet

Påsken blir det hemsedal, i sommer blir det syd Frankrike med kjæresten, og en syden tur (mulig barcelona) med et par venniner.

Skal prøve å få til en uke i Dubai før sommeren, men tviler på at tiden strekker til.

"Påsken blir det hemsedal"

Å det er digg det. Kjører du slim slam?

Stått på toppen der oppe og skuet utover før du durer utfor? :-)

Skrevet

Først en langweekend i Barcelona i april, sammen ei venninne.

Sommerferien tar jeg på egen hånd med sekk, lander i Lisboa i Portugal, og reiser etter som det faller meg inn i 16 dager sørover i Portugal og over til Spania. Returen går fra Málaga i Spania.

Hører litt mumling i det små om en tur til Florida sammen et vennepar og, men jeg vet ikke helt om jeg blir med på det.

Har nettopp vært på langweekend i Barcelona - det er så deilig! ;o)

Skrevet

Har nettopp vært på langweekend i Barcelona - det er så deilig! ;o)

Gleder meg veldig jeg og... fikk rapportert 17 grader derfra i dag, det er noe annet enn dette ustabile trønderværet!

Skrevet

"Påsken blir det hemsedal"

Å det er digg det. Kjører du slim slam?

Stått på toppen der oppe og skuet utover før du durer utfor? :-)

Hehe, jeg kjører slim slam ja..

Nei så høyt har jeg ikke vært, litt redd for å kjøre i for bratte bakker. Jeg holder meg for det meste rundt caféen ved mellomstasjonen. Å sitte der i stekende sol og kulern med en kald pils i hånden er livet det :0)

Skrevet

Ferien i år er enda ikke planlagt. Blir nok bilferie, sannsynligvis i nord-Norge eller -Sverige.

fei1365380229
Skrevet

Vi har planer om å leie bobil. Turen går til både sørlandet og vestlandet.

Gjorde dette for 2 år siden med fire unger og de syns det var kjempetopp. Hun yngste som da var 2 år (nå 3 1/2) spør stadig om når vi skal kjøre sånn bobil igjen :-)

Skrevet

Til sommeren blir det 3 uker i Italia! Påsken blir i år for første gang feiret i Oslo! Kan sikkert være godt med "hjemme-påske" også, men pleier alltid å være på fjellet i påsken...

Skrevet

Hytta i påsken, noe på hytta i sommer. Og til "verden skjønneste plass" Skåne resten av sommeren.

Skrevet

Til sommeren blir det 3 uker i Italia! Påsken blir i år for første gang feiret i Oslo! Kan sikkert være godt med "hjemme-påske" også, men pleier alltid å være på fjellet i påsken...

Oslo påske er nyydelig! Gled deg, det er så stille å fredelig at det nesten er litt skummelt ;)

Skrevet

Påske=hytta

Sommerferien med barna blir to uker på hytta på fjellet. Mulig vi finner på noe annet også.

Ellers er det egoferie til Mexico å besøke en vennine. Jentetur til Tallin til høsten og muligens en Barcelonatur alene.

hare1365380455
Skrevet

Jeg håper i hvert fall på en tur til New York med stopover på Island.......

Høres spennende ut! Jeg kommer nok også til å reise til Island en gang; har en venninne som bor der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...