Gjest Beautiful Day Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvor reiser du/dere i årets ferier? Vi har f.eks. ingen hytte eller campingvogn. Vi er stort sett hjemme i vinter- og påskeferie. Vi reiser primært om sommer'n. Biltur eller sydentur. Hvor går ferden(e) i år? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Vi reiste ikke på ferie i fjor, så jeg håper vi får tatt en liten tur i år. Det blir kanskje til en hytte ikke så langt herfra.... Vi er hjemme i vinterferien og påskeferien. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg håper i hvert fall på en tur til New York med stopover på Island....... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Påsken blir det hemsedal, i sommer blir det syd Frankrike med kjæresten, og en syden tur (mulig barcelona) med et par venniner. Skal prøve å få til en uke i Dubai før sommeren, men tviler på at tiden strekker til. 0 Siter
Line Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Først en langweekend i Barcelona i april, sammen ei venninne. Sommerferien tar jeg på egen hånd med sekk, lander i Lisboa i Portugal, og reiser etter som det faller meg inn i 16 dager sørover i Portugal og over til Spania. Returen går fra Málaga i Spania. Hører litt mumling i det små om en tur til Florida sammen et vennepar og, men jeg vet ikke helt om jeg blir med på det. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg reiser ikke på ferie om sommeren. Jeg skal på tur nå i februar, mai og desember. I desember er det tur til London som står på programmet :-D 0 Siter
Gregga Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Vi skal på håndballcup i Danmark en uke i juli. Det er et must. Spillere innstalleres på skole, og foreldre på hotell. Utenom det er sørlandet, og Arendal ikke til å komme utenom. (Svigerfamilie) I påsken blir det Skeikampen. Da er alle, utenom meg, i alpinbakken, og jeg koser meg på hytta. Noen ganger litt deprimerende å ikke kunne gjøre ting. Er jeg heldig, klarer jeg å karre meg opp til serveringssted i bakken. Bonus:Sol og noe godt og drikke :-) 0 Siter
Gjest d62 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hva er vel bedre enn noen uker på "det blide sørlandet" på sommeren? Får som oftest til 4-5 uker der. På vinter og høst tilbringer vi feriene på hytta på fjellet. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Påsken blir det hemsedal, i sommer blir det syd Frankrike med kjæresten, og en syden tur (mulig barcelona) med et par venniner. Skal prøve å få til en uke i Dubai før sommeren, men tviler på at tiden strekker til. "Påsken blir det hemsedal" Å det er digg det. Kjører du slim slam? Stått på toppen der oppe og skuet utover før du durer utfor? :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Først en langweekend i Barcelona i april, sammen ei venninne. Sommerferien tar jeg på egen hånd med sekk, lander i Lisboa i Portugal, og reiser etter som det faller meg inn i 16 dager sørover i Portugal og over til Spania. Returen går fra Málaga i Spania. Hører litt mumling i det små om en tur til Florida sammen et vennepar og, men jeg vet ikke helt om jeg blir med på det. Har nettopp vært på langweekend i Barcelona - det er så deilig! ;o) 0 Siter
Line Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har nettopp vært på langweekend i Barcelona - det er så deilig! ;o) Gleder meg veldig jeg og... fikk rapportert 17 grader derfra i dag, det er noe annet enn dette ustabile trønderværet! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 "Påsken blir det hemsedal" Å det er digg det. Kjører du slim slam? Stått på toppen der oppe og skuet utover før du durer utfor? :-) Hehe, jeg kjører slim slam ja.. Nei så høyt har jeg ikke vært, litt redd for å kjøre i for bratte bakker. Jeg holder meg for det meste rundt caféen ved mellomstasjonen. Å sitte der i stekende sol og kulern med en kald pils i hånden er livet det :0) 0 Siter
Mamta Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ferien i år er enda ikke planlagt. Blir nok bilferie, sannsynligvis i nord-Norge eller -Sverige. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vi har planer om å leie bobil. Turen går til både sørlandet og vestlandet. Gjorde dette for 2 år siden med fire unger og de syns det var kjempetopp. Hun yngste som da var 2 år (nå 3 1/2) spør stadig om når vi skal kjøre sånn bobil igjen :-) 0 Siter
angelica2 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Til sommeren blir det 3 uker i Italia! Påsken blir i år for første gang feiret i Oslo! Kan sikkert være godt med "hjemme-påske" også, men pleier alltid å være på fjellet i påsken... 0 Siter
serendipity Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hytta i påsken, noe på hytta i sommer. Og til "verden skjønneste plass" Skåne resten av sommeren. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har bestilt 14 dager i juli på Mallorca. 0 Siter
Velouria Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Til sommeren blir det 3 uker i Italia! Påsken blir i år for første gang feiret i Oslo! Kan sikkert være godt med "hjemme-påske" også, men pleier alltid å være på fjellet i påsken... Oslo påske er nyydelig! Gled deg, det er så stille å fredelig at det nesten er litt skummelt 0 Siter
Velouria Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Påske=hytta Sommerferien med barna blir to uker på hytta på fjellet. Mulig vi finner på noe annet også. Ellers er det egoferie til Mexico å besøke en vennine. Jentetur til Tallin til høsten og muligens en Barcelonatur alene. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg håper i hvert fall på en tur til New York med stopover på Island....... Høres spennende ut! Jeg kommer nok også til å reise til Island en gang; har en venninne som bor der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.