Gå til innhold

Årets ferier - reise hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres spennende ut! Jeg kommer nok også til å reise til Island en gang; har en venninne som bor der.

Jeg har hele familien der.

Skrevet

Hehe, jeg kjører slim slam ja..

Nei så høyt har jeg ikke vært, litt redd for å kjøre i for bratte bakker. Jeg holder meg for det meste rundt caféen ved mellomstasjonen. Å sitte der i stekende sol og kulern med en kald pils i hånden er livet det :0)

Ja fy fader å bratt det var. Jeg sa til mannen at vi kjører ikke helt opp første gangen. Neida, sier han, men hvor tror du vi havnet. På toppen ja.

Jeg ble helt skjælven i kneea jeg altså, men det var ikke så ille bare man kom igang. Man trenger tross alt ikke sette rett utfor heller.

Det nederste henget var verst når vi var der, for det var sørpete, og der var det mange som gikk på ræva :-) Så jeg tok det rolig der ja.

Mannen er jo klin gal, men han kan det altså, det kan jeg ikke påstå at jeg kan - bare sånn passe. Det sto folk og tok bilder av han :-)

Jeg tok også bilder av han, men hadde den gang alt for dårlig kamera, så man ser ikke hvor bratt det virkelig er, og ikke rakk jeg å få med de beste kromspringa heller.

Skrevet

Ja fy fader å bratt det var. Jeg sa til mannen at vi kjører ikke helt opp første gangen. Neida, sier han, men hvor tror du vi havnet. På toppen ja.

Jeg ble helt skjælven i kneea jeg altså, men det var ikke så ille bare man kom igang. Man trenger tross alt ikke sette rett utfor heller.

Det nederste henget var verst når vi var der, for det var sørpete, og der var det mange som gikk på ræva :-) Så jeg tok det rolig der ja.

Mannen er jo klin gal, men han kan det altså, det kan jeg ikke påstå at jeg kan - bare sånn passe. Det sto folk og tok bilder av han :-)

Jeg tok også bilder av han, men hadde den gang alt for dårlig kamera, så man ser ikke hvor bratt det virkelig er, og ikke rakk jeg å få med de beste kromspringa heller.

Ja det er rett og slett dødsbratt, og jeg som er så pyse tørr ikke kjøre der.

En gang jeg og kjæresten var på Geilo, lurte han meg i en heis som kjørte oss til en svart løype. Jeg holdt på å få hjerteinfarkt da jeg stod på toppen, og så hvor bratt løypen var, og jeg måtte jo kjøre ned. Du kan tro det var mye banning og sverting til kjæresten på veien ned ja. Og det ble hvertfal ikke noe på han på en ukes tid, idioten..!!

Skrevet

Ja det er rett og slett dødsbratt, og jeg som er så pyse tørr ikke kjøre der.

En gang jeg og kjæresten var på Geilo, lurte han meg i en heis som kjørte oss til en svart løype. Jeg holdt på å få hjerteinfarkt da jeg stod på toppen, og så hvor bratt løypen var, og jeg måtte jo kjøre ned. Du kan tro det var mye banning og sverting til kjæresten på veien ned ja. Og det ble hvertfal ikke noe på han på en ukes tid, idioten..!!

Gapskratter.

Du er vel ikke hun som sto i turisten i Kongsberg for ørten år siden og laga det spetakkelet vel. Mannen hennes sa, kom nå da, bare kjør sakte. "NEI JEG VIL IKKE", jo bare ta det rolig så går det bra. "NEI JEG VIL IKKE"

Hun kjefta og smalt og sto med skituppene krysset mot hverandre. Jeg holdt på å le meg skakk, men ikke så hun så det altså. Det var i "turisten" Mannen hennes var rimelig flau ja :-)

Skrevet

Gapskratter.

Du er vel ikke hun som sto i turisten i Kongsberg for ørten år siden og laga det spetakkelet vel. Mannen hennes sa, kom nå da, bare kjør sakte. "NEI JEG VIL IKKE", jo bare ta det rolig så går det bra. "NEI JEG VIL IKKE"

Hun kjefta og smalt og sto med skituppene krysset mot hverandre. Jeg holdt på å le meg skakk, men ikke så hun så det altså. Det var i "turisten" Mannen hennes var rimelig flau ja :-)

Det kunne veldig godt vært meg ja:) Jeg var sååå sint på han altså, og ikke bare det, jeg bestemte meg til og med for å aldri stå på ski igjen, for en idiotisk sport, stå på to pinner nedover en bakke liksom, hva var vitsen?!? Nei aldri igjen sa jeg, han kunne værsågod dra på skiferie alene neste gang!!

Jeg krevde til og med at han skulle bære meg ned, og vet du hva idioten sa da?!?!? det ville bli for tungt!!! MAKAN!!

Men han har lært nå da :)

Skrevet

Det kunne veldig godt vært meg ja:) Jeg var sååå sint på han altså, og ikke bare det, jeg bestemte meg til og med for å aldri stå på ski igjen, for en idiotisk sport, stå på to pinner nedover en bakke liksom, hva var vitsen?!? Nei aldri igjen sa jeg, han kunne værsågod dra på skiferie alene neste gang!!

Jeg krevde til og med at han skulle bære meg ned, og vet du hva idioten sa da?!?!? det ville bli for tungt!!! MAKAN!!

Men han har lært nå da :)

Åååååå, dæven, så artig lesning. Jeg ler som jeg ikke har gjort på lenge.

:-))))

Men jeg syntes det er gøy da, bare det ikke er ekstremt. Min datter på 11 suser forbi meg, og DA får jeg hjertet i halsen. Men hun har kjørt siden hun var liten. Måtte jo få ski hun også, og dæggen å hun kjører.

Snowboard mestrer hun også, men DET har aldri jeg prøvd, og ikke har jeg tenkt å prøve heller. Ser moro ut, men jeg ville følt meg helt bundet fast.

Det er mulig jeg ikke klarer å la være, men da får det bli at jeg prøver i den minste bakken på Lifjell :-)

Skrevet

Åååååå, dæven, så artig lesning. Jeg ler som jeg ikke har gjort på lenge.

:-))))

Men jeg syntes det er gøy da, bare det ikke er ekstremt. Min datter på 11 suser forbi meg, og DA får jeg hjertet i halsen. Men hun har kjørt siden hun var liten. Måtte jo få ski hun også, og dæggen å hun kjører.

Snowboard mestrer hun også, men DET har aldri jeg prøvd, og ikke har jeg tenkt å prøve heller. Ser moro ut, men jeg ville følt meg helt bundet fast.

Det er mulig jeg ikke klarer å la være, men da får det bli at jeg prøver i den minste bakken på Lifjell :-)

hehe :0)

Jo det er gøy, for all del, men jeg begynte ikke stå på ski før jeg var 15 år (født og oppvokst i et varmt land), så jeg er ikke akkurat født med ski på bena for å si det sånn.

Derfor føler jeg meg fremdeles ikke heeelt trygg på hva jeg driver med. Broren min var mye yndre da vi flyttet hjem og han liker best å bare kjøre rett ut han, herregud at han tørr!!

Snowboard har jeg også prøvd, faktisk er det ganske gøy. Litt rart til å begynne med ettersom begge bena er bundet fast, men du blir vant til det veldig raskt. Det jeg også liker med snowboard er at du lettere kan regulere farten, og det passer meg bra når det er skikkelig bratt. ;)

Men problemet kommer når man skal ta heisen, særlig T.krok.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...