Gå til innhold

Forsvar i kveld

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg trodde det gikk om mandagen, men fikk det med meg i kveld. Så er det fortsettelse, og de sa at det var siste episode? Når får vi se fortsettelsen? Det var jo så spennende!!!

Skrevet

Jeg sier det samme. Tenk å holde oss på pinebenken sånn!

Døde Rebekka, for eksempel? At ikke hun skjønte at denne Per Kure var farlig, det så jo vi andre med en gang.

Hun er (evt. var)altså fæl til å rote seg inn i farefulle situasjoner.

Skrevet

Døde Rebekka, for eksempel? At ikke hun skjønte at denne Per Kure var farlig, det så jo vi andre med en gang.

Hun er det! Til og med 14-åringen min sukket oppgitt over henne i går, tenk at hun ble med Per Kure overalt, det LYSTE jo av ham at han er farlig, og hun ble jo også advart av sine kollega mot ham!

Skrevet

Hun er det! Til og med 14-åringen min sukket oppgitt over henne i går, tenk at hun ble med Per Kure overalt, det LYSTE jo av ham at han er farlig, og hun ble jo også advart av sine kollega mot ham!

Visst ble hun advart. Selv ropte jeg så høyt jeg kunne til henne, men hun ville altså ike høre!

Men jeg skjønner ikke hvordan denne gærningen (med rulleblad) kunne jobbe som rettsbetjent.

Skrevet

Visst ble hun advart. Selv ropte jeg så høyt jeg kunne til henne, men hun ville altså ike høre!

Men jeg skjønner ikke hvordan denne gærningen (med rulleblad) kunne jobbe som rettsbetjent.

Enig med deg at det var et hull i historien. Vi så jo også at da han skulle "følge henne hjem" fra politistasjonen stod en politimann og så rart på dem, tyder jo på at HAN også visste noe om Kure!

Gjest vil se neste episode...
Skrevet

De må da vise fortsettelsen... Greit om sesongen er slutt, men det var jo midt i spennende episoder!!

Skrevet

De må da vise fortsettelsen... Greit om sesongen er slutt, men det var jo midt i spennende episoder!!

Ja, jeg synes de kunne ha passet på å avslutte sesongen med en avsluttet episode.

I mellomtida får vi trøste oss med Ørnen på Nrk. Også dansk og bra.

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg synes de kunne ha passet på å avslutte sesongen med en avsluttet episode.

I mellomtida får vi trøste oss med Ørnen på Nrk. Også dansk og bra.

Vet du når neste episode kommer? Jeg har ikke fulgt med på "Ørnen", men jeg synes det finnes mange gode danske serier! Om du liker danske filmer kan jeg anbefale "Blinkende lykter" og "Containerkuppet".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...