Gå til innhold

Det fineste stedet i Norge!

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Fortell oss om det fineste stedet du har vært i Norge! Kanskje du har et tips til noe vi andre bør se.

Skrevet

Hadde vel noe med hele situasjonen å gjøre, men Uttakleiv i Nord Norge, faktisk.

Jeg og min kjære overnattet på stranda, med panoramautsikt over hav og midnattsol.

Og kuer i vannkanten som spiste tang.

Gjest anonymnåjeg
Skrevet

Er glad i skog du, skjønner jeg :)

Ja + fjellturer og ørrettfiske:o)

Skrevet

Ja + fjellturer og ørrettfiske:o)

Hehe... er drømmestedet til pappa og det der. Det er fint å gå på ski i Selbufjellet i påska da, det er tradisjon :)

Kunne forøvrig aldri tenkt meg å bo i Selbu, selv om jeg har slekt der. Da hadde jeg klikket :)

Gjest anonymnåjeg
Skrevet

Hehe... er drømmestedet til pappa og det der. Det er fint å gå på ski i Selbufjellet i påska da, det er tradisjon :)

Kunne forøvrig aldri tenkt meg å bo i Selbu, selv om jeg har slekt der. Da hadde jeg klikket :)

Har omtrent hele slekta mi derfra jeg. Bodde der til jeg var 3 år. Selbu er ei fin bygd:o)

Skrevet

Har omtrent hele slekta mi derfra jeg. Bodde der til jeg var 3 år. Selbu er ei fin bygd:o)

Njaaa... joda, er helt greit der, bare jeg slipper å bo der ;)

Tanta mi er derfra, og onkelen min fikk henne ikke til å flytte lenger vekk fra sentrum enn til andre sida av sjøen ;)

Skrevet

Det fineste stedet er der hvor jeg finner den fullkomne roen, det være seg storby, sjø, skog, fjell eller whatever....

Skrevet

Har ikke vært så mange steder i Norge desverre så mitt fineste sted må bli Lofoten.

Enormt nydelig natur, hval i strandkanten...flotteste jeg har sett av norsk natur hittils.

:)

Skrevet

Ingenting slår Geirangerfjorden :)

Helt enig! Kjør til Hellesylt og ta ferja innover til Geiranger.

Kjør Ørneveien til Eidsdal, ferje over til Linge - kjør til Valldal (kjøp norges beste jordbær) og så opp til Trollstigen. Når du har kommet ned, kjører du til høyre i krysset og kommer straks til Trollveggen som bare er imponerende.

(Mine forfedre bodde forresten på Knivsflå - en gård høyt oppe i fjellsida like ved "Dei sju søstrene" som er elvene som renner ned i Geirangerfjorden. Bonden bytta fra seg gården i fylla i et bryllup - til en mye finere og bedre, ved Eidsvatnet midt mellom Geiranger og Eidsdal.)

Skrevet

Æ længta ofte utover te' Mjelle... synge Terje Nilsen, og jeg stemmer i. (En perle utenfor Bodø)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...