Gå til innhold

Din drømmeferie!

Anbefalte innlegg

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Du får dekket alle kostnader + du får rikelig med lommepenger.

Hvor ville du dratt?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• amber sun

2

• Dorthe

2

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

La Réunion på afrikakysten eller gå Kilimanjaro. Eller begge deler:-))

Gjest baremei
Skrevet

Til New York!!!

"I want to wake up in a city that doesn´t sleep..."

Skrevet

Til New York!!!

Kos det og det ordentlig. Den byen er bare fantastisk.

Skrevet

Akkurat nå er det en herlig kjærestetur til London. Med fri bruk av roomservice :P

Skrevet

Til New York!!!

Der var jeg i sommer, helt fantastisk!!! Ble så imponert over det stedet, skikkelig kult!!

Gjest baremei
Skrevet

Der var jeg i sommer, helt fantastisk!!! Ble så imponert over det stedet, skikkelig kult!!

Hadde jeg bare hatt penger..sukk

Gjest baremei
Skrevet

Kos det og det ordentlig. Den byen er bare fantastisk.

Jeg har bare vært på flyplassen, Newark. Sukk. Fikk enda mer lyst til å reise nå!!! Lenge siden du var der?

Skrevet

Jeg har bare vært på flyplassen, Newark. Sukk. Fikk enda mer lyst til å reise nå!!! Lenge siden du var der?

Jeg bodde et år rett ved Newark flyplass. Det er fem år siden jeg kom tilbake. Newark er i New Jersey, og jeg benyttet flittig alle severdighetene på Manhattan. Jeg har ikke vært der på fire år, eller jeg har ikke vært der etter 11. september 2001. Nå skal jeg dit i mai, og besøke en gammel venninne. Hun er i 70-årene og ble et forbilde for meg på kvinner som lever et fantastisk liv som single.

Jeg var i Oregon da det smalt i 2001 og har vært i Chicago siden. Nå er det på tide med en tur til New York. Du kan bare glede deg, håper du opplever den byen like fantastisk som jeg gjør.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg bodde et år rett ved Newark flyplass. Det er fem år siden jeg kom tilbake. Newark er i New Jersey, og jeg benyttet flittig alle severdighetene på Manhattan. Jeg har ikke vært der på fire år, eller jeg har ikke vært der etter 11. september 2001. Nå skal jeg dit i mai, og besøke en gammel venninne. Hun er i 70-årene og ble et forbilde for meg på kvinner som lever et fantastisk liv som single.

Jeg var i Oregon da det smalt i 2001 og har vært i Chicago siden. Nå er det på tide med en tur til New York. Du kan bare glede deg, håper du opplever den byen like fantastisk som jeg gjør.

Heldiggrisen!!

Men må ha vært ganske så spesielt for deg da det smalt da, siden du har bodd der og sånn..?

Jeg må bare begynne å spare, så kanskje jeg en vakker dag får til en NY-tur;)

Da vet jeg hvem jeg kan spørre om reisetips i hvert fall:)

Håper du får et flott opphold i mai. Hun der single venninna di skulle jeg gjerne avlagt et besøk jeg også, for å få noen "overlevelsestips" hehe

Skrevet

helst skulle jeg dratt rundt hele jorda, men siden det er ferie så får jeg vel begrense meg noe :)

jeg hadde valgt å besøke Sør-Afrikas vilmark og tatt noen snarturer til Namibia og Zambia også.

Skrevet

Heldiggrisen!!

Men må ha vært ganske så spesielt for deg da det smalt da, siden du har bodd der og sånn..?

Jeg må bare begynne å spare, så kanskje jeg en vakker dag får til en NY-tur;)

Da vet jeg hvem jeg kan spørre om reisetips i hvert fall:)

Håper du får et flott opphold i mai. Hun der single venninna di skulle jeg gjerne avlagt et besøk jeg også, for å få noen "overlevelsestips" hehe

Ja det var veldig, veldig spesielt. Jeg var sammen med en amerikansk kjæreste som er Vietnam veteran og oppvokst i New York området.

Jeg tok toget hver uke til World Trade Center for så å ta subwayen videre på Manhattan. Jeg brukte utallige timer i underetasjene der, og var to ganger på toppen. Jeg vil ikke prøve å forklare følelsene mine den gangen det smalt. Jeg var faktisk kommet til vestkysten for å bli, men snudde tilbake. Livet er ikke alltid forutsigbart.

Gjest baremei
Skrevet

Ja det var veldig, veldig spesielt. Jeg var sammen med en amerikansk kjæreste som er Vietnam veteran og oppvokst i New York området.

Jeg tok toget hver uke til World Trade Center for så å ta subwayen videre på Manhattan. Jeg brukte utallige timer i underetasjene der, og var to ganger på toppen. Jeg vil ikke prøve å forklare følelsene mine den gangen det smalt. Jeg var faktisk kommet til vestkysten for å bli, men snudde tilbake. Livet er ikke alltid forutsigbart.

Nei, det skal være visst...

Skrevet

Nei, det skal være visst...

Det er det ikke noe å gjøre med, og så er det bare om å gjøre å gå videre og gjøre det best ut av det.

Ikke alltid like lett det.......

Skrevet

Kjøre Amerika på tvers fra øst til vest, eventuelt på kryss og tvers i Sør-Amerika.

Skrevet

Kjøre Amerika på tvers fra øst til vest, eventuelt på kryss og tvers i Sør-Amerika.

Det hopper jeg på........

Skrevet

Det hopper jeg på........

...ja, og så tar vi The Pacific highway nedover vestkysten når vi kommer dit....:)

Skrevet

...ja, og så tar vi The Pacific highway nedover vestkysten når vi kommer dit....:)

Ja det gjør vi, og jeg kan anbefale en dag eller to ved Stillehavet. Den eneste dagen jeg har sittet på stranda og sett utover er 11. september 2001. Litt spesiell dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...