Gå til innhold

Din drømmeferie!

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• amber sun

2

• Dorthe

2

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jamaica og bare hatt lay back ferie.

Vi skulle vel en eller annen gang til Jamaica. Hva skulle vi gjøre der?

Skrevet

Siden jeg har problemer med å bevege meg.

Og vært myyye syk de siste årene. ville jeg sendt mann og datter på storbyferie til New York, da det er drømmen deres.

Og fordi de har vært mine støttespillere gjennom mange år.

Og da kommer vi til min drøm:

Selma Lagerlöfs spahotell. Tatt med min kjære søster, som også har vært til uvurdelig hjelp, og som jeg vet ville satt stoooor pris på et opphold der.

mmmm...det hadde vært noe det..

Skrevet

Vi skulle vel en eller annen gang til Jamaica. Hva skulle vi gjøre der?

Bare være lay back og ha en kjekk gigolo som serverte

Skrevet

Bare være lay back og ha en kjekk gigolo som serverte

Riktig, tror jeg legger meg nå siden jeg skal på jobb i morgen og tenker på hyggelige jamaicere som serverer oss.

Gjest baremei
Skrevet

Det er det ikke noe å gjøre med, og så er det bare om å gjøre å gå videre og gjøre det best ut av det.

Ikke alltid like lett det.......

Kom tilfeldigvis over et dikt for en stund siden, da jeg besøkte Oprah Winfreys hjemmeside.Det handler om sept 9/11, og er skrevet av en syk, liten (da 11-årig) amerikansk gutt. Jeg syntes det var så fint og sterkt. Imponerende at et lite barn kan formulere seg så godt!

http://www.oprah.com/spiritself/insp/psp/ss_insp_psp_mattie_poem1.jhtml

Dessverre lever ikke dikteren, Mattie,lenger. Trist. Men tror han samlet mer visdom i løpet av sine knapt 14 år, enn mange mnskr. gjør gjennom et helt liv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Irland eller Thailand. Kanskje Irland siden jeg ikke har vært der enda...

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til sør-amerika, men er ikke helt sikker på hvilket land...

Skrevet

Jeg har vært noe i utlandet før og føler nå for å se mer av Norge og land som ikke er typiske solferier...

Så jeg tror jeg ville dratt til Island og ridd islandshester og badet i kulpene :)

Ellers så har jeg lyst til å se mer av Norge. Var i Lofoten for noen år siden og maken til magi av natur nordover har jeg ikke sett maken til.

:)

Skrevet

Tilbake til Thailand.

:)

Og så til Mauritius, selvfølgelig! Har så lyst til å dra dit en gang.

Skrevet

Jeg hadde slått meg sammen med Rubia og tatt turen vestover til Island igjen! Herlig land!

Skrevet

Kjærlighetsferie på en stillehavsøy... Passer bra for ei

Skrevet

Til Frankrike - rundtur med sjåfør, småfly, båt, etc. - jeg skulle spist og drukket og malt meg rundt hele landet! :-)

Med meg skulle jeg hatt mann og andre gode venner.

Jeg skulle vært borte i 3 mnd.

Skrevet

Tror nok det hadde blitt Road Trip i USA og Mexico. Var på en del turer da jeg bodde der borte, men da bare i Sør- Vesten.. Jeg ville flydd til New York, tatt båt opp til Boston, leid bil derfra og bare kjørt hit og dit på måfå (med ei lita plan i bakhodet selvsagt)

Ferien skulle gjerne avsluttes med to uker på Saint Lucia hvor jeg skulle kikket over filmen fra Road Tripen.

Skrevet

...ja, og så tar vi The Pacific highway nedover vestkysten når vi kommer dit....:)

Jepp, Ms Sophie! PCH er nydelig! *drømmer meg tilbake*

Skrevet

En annen drømmeferie er bilferie i Toscana, med olivenhøsting og smake på årets færske olje, vinsmaking, ja, en matferie i Toscana rett og slett.

Skrevet

New Zealand.

Dernest Korsika, men det er heldigvis innen rekkevidde uansett. Reiser tilbake for åttende gang på like mange år i juni :-)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Enten til Ecuador og gått opp på Cotopaxi (verdens høyeste aktive vulkan på 5897 moh), og så slappet av på Galapagos øyene etterpå.

Eller til Zimbabwe og raftet på Zambesi elven.

Afrka er bare fantastisk, så kan nok hende det hadde blitt det siste her ja.

Eller ja takk begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...