Gjest Nuva Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hva bruker dere å gjøre i forbindelse med Valentines day? Jeg og kjæresten min har ikke et spesielt forhold til denne dagen, og ikke får vi til å møtes heller. Vi har blitt enig om at det er nok å bare si eller sende en hyggelig hilsen til hverandre. Men jeg har lyst til å gjøre noe for å vise hvor glad jeg er i ham. Ikke å kjøpe noe dyrt altså, men bare en oppmerksomhet. Er det noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Argh. Valentines day er noe stort tull:((( Jeg skal deppe, ete snop, deppe, skrive kort til meg selv og deppe enda litt... singel=grus=kjærlighet i ruiner 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Her gjør vi ikke ein sjit i forbindelse med valentinerdagen nei. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Her gjør vi ikke ein sjit i forbindelse med valentinerdagen nei. er det liv på chatten enda? fant ut at jeg ikke var trøtt likevel, men dere har kanskje gitt dere? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Tror aldri vi har feiret den dagen. Synes det er noe tull, amerikansk tull. Dagen kommer jo omtrent midt oppi morsdagen (i år 13. februar) og min bursdag 16. februar - så det får være måte på hvor mye vi skal feire på én gang! 0 Siter
cecily Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 er det liv på chatten enda? fant ut at jeg ikke var trøtt likevel, men dere har kanskje gitt dere? HVA?!?!?! chatte uten meg?!? *storme inn på ranglere* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 HVA?!?!?! chatte uten meg?!? *storme inn på ranglere* too late, vi har etterlyst deg,, tror tottlå gjorde det 0 Siter
cecily Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 too late, vi har etterlyst deg,, tror tottlå gjorde det *rørt* Når var dette da? *holde seg borte fra jobb heretter* 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 er det liv på chatten enda? fant ut at jeg ikke var trøtt likevel, men dere har kanskje gitt dere? Du kan jo bare komme inn og sjekke da... Ikke like mye liv. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 *rørt* Når var dette da? *holde seg borte fra jobb heretter* tidligere ikveld, ja du får se å være hjemme neste gang. jobb er bare tull.. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Den dagen driter vi i. Har dermed ingen forslag å gi deg heller ... 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nei, det gidder vi aldri å gjøre noe med. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vi gjør aldri noe med sånt. Har dessverre ingen forslag 0 Siter
angelica2 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 I fjor fikk jeg blomster levert på jobben fra min kjære. Det var koselig.. Selv kjøpte jeg noe deilig "badeting" fra bodyshop til han (det kunne vi jo kose oss med sammen) og litt deilig sjokolade og et kort. Vi prøver å være flinke til å gi hverandre oppmerksomheter i hverdagen også - selv elsker jeg både og gi og få små oppmerksomheter og synes derfor at Valentines Day er en (av flere) slike anledninger.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.