Gå til innhold

Valentines day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere å gjøre i forbindelse med Valentines day? Jeg og kjæresten min har ikke et spesielt forhold til denne dagen, og ikke får vi til å møtes heller. Vi har blitt enig om at det er nok å bare si eller sende en hyggelig hilsen til hverandre.

Men jeg har lyst til å gjøre noe for å vise hvor glad jeg er i ham. Ikke å kjøpe noe dyrt altså, men bare en oppmerksomhet. Er det noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre?

Gjest baremei
Skrevet

Argh. Valentines day er noe stort tull:((( Jeg skal deppe, ete snop, deppe, skrive kort til meg selv og deppe enda litt...

singel=grus=kjærlighet i ruiner

Skrevet

Her gjør vi ikke ein sjit i forbindelse med valentinerdagen nei.

Skrevet

Her gjør vi ikke ein sjit i forbindelse med valentinerdagen nei.

er det liv på chatten enda? fant ut at jeg ikke var trøtt likevel, men dere har kanskje gitt dere?

Skrevet

Tror aldri vi har feiret den dagen. Synes det er noe tull, amerikansk tull.

Dagen kommer jo omtrent midt oppi morsdagen (i år 13. februar) og min bursdag 16. februar - så det får være måte på hvor mye vi skal feire på én gang!

Skrevet

er det liv på chatten enda? fant ut at jeg ikke var trøtt likevel, men dere har kanskje gitt dere?

HVA?!?!?!

chatte uten meg?!?

*storme inn på ranglere*

Skrevet

HVA?!?!?!

chatte uten meg?!?

*storme inn på ranglere*

too late, vi har etterlyst deg,, tror tottlå gjorde det

Skrevet

too late, vi har etterlyst deg,, tror tottlå gjorde det

*rørt*

Når var dette da?

*holde seg borte fra jobb heretter*

Skrevet

Du kan jo bare komme inn og sjekke da... ;)

Ikke like mye liv.

Skrevet

*rørt*

Når var dette da?

*holde seg borte fra jobb heretter*

tidligere ikveld, ja du får se å være hjemme neste gang. jobb er bare tull.. ;)

Skrevet

Den dagen driter vi i.

Har dermed ingen forslag å gi deg heller ...

Skrevet

Vi gjør aldri noe med sånt.

Har dessverre ingen forslag :)

Skrevet

I fjor fikk jeg blomster levert på jobben fra min kjære. Det var koselig.. Selv kjøpte jeg noe deilig "badeting" fra bodyshop til han (det kunne vi jo kose oss med sammen) og litt deilig sjokolade og et kort.

Vi prøver å være flinke til å gi hverandre oppmerksomheter i hverdagen også - selv elsker jeg både og gi og få små oppmerksomheter og synes derfor at Valentines Day er en (av flere) slike anledninger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...