Gå til innhold

smellvakker???

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

13

• serendipity

8

• Babette

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei ikke jeg heller, smellvakker?? hvor får de det fra??

Gjest baremei
Skrevet

Smellvakker og smellvakker. Men jeg hadde ikke takket nei til å se ut sånn jeg, da:)

Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil, er det et "ordspill" i forbindelse med at hun spiller bokser i filmen... Verre er det ikke... :)

Skrevet

Hillary Swank har en sånn aparte, styggpen skjønnhet som man legger merke til.

Skrevet

Smellvakker, nei det var en overdrivelse, men hvor står det skrevet at hun er smellvakker?

Jeg ville ikke byttet utseénde med henne.

Skrevet

Det er vel som nevnt at det er ordspill pga. av at hun "smeller fra seg" i filmen. Pen jente!

Skrevet

Det er vel som nevnt at det er ordspill pga. av at hun "smeller fra seg" i filmen. Pen jente!

Å, et ordspill.

Hm, kanskje ikke så rart jeg ikke tok den, jeg har aldri skjønt hva som er så morsomt med ordspill i alle sammenhenger.

ja ja.

kan ikke se humoren i alt, heller ;)

Skrevet

Personlig synes jeg ikke hun er vakker.

Helt "ordinær", og langt fra så vakker som min kjæreste:-)

Skrevet

Å, et ordspill.

Hm, kanskje ikke så rart jeg ikke tok den, jeg har aldri skjønt hva som er så morsomt med ordspill i alle sammenhenger.

ja ja.

kan ikke se humoren i alt, heller ;)

Hehe.. Jeg vet jo ikke, men vil tro det er sånn. Jeg har en til å tilføye på min liste over svært tagbare menn, i tillegg til JD i Fruene, så må jeg legge til Jack i Lost (spilte også i Party of five). Han er også "just my kind".

hare1365380455
Skrevet

Det er hun fra Boys Don't Cry, ikke sant?

Ja.

Skrevet

Det er hun fra Boys Don't Cry, ikke sant?

Bra film. Mesterlig spill.

Og basert på en sann historie, om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Men sminket og stashet er hun nok vakker. Hun ser jo nokså nyskurt ut på dette bildet.

Skrevet

Hehe.. Jeg vet jo ikke, men vil tro det er sånn. Jeg har en til å tilføye på min liste over svært tagbare menn, i tillegg til JD i Fruene, så må jeg legge til Jack i Lost (spilte også i Party of five). Han er også "just my kind".

*nikker enig*

Joda, han er tagbar, han. ;)

Ihvertfall nå som han er blitt litt eldre. Han var ikke på lista da han spilte i Party of five, men nå, derimot. :)

Fikk du med deg den sexy dansken jeg slengte på i den andre tråden, da? (Seim-tråden). Hva syns du om ham, da?

Skrevet

*nikker enig*

Joda, han er tagbar, han. ;)

Ihvertfall nå som han er blitt litt eldre. Han var ikke på lista da han spilte i Party of five, men nå, derimot. :)

Fikk du med deg den sexy dansken jeg slengte på i den andre tråden, da? (Seim-tråden). Hva syns du om ham, da?

Jeg smetter inn et spørsmål her til dere som er flinke med mannfolk, linker og filmer.

For ca. 3 uker siden gikk det en film på TV med Meg Ryan. Mannen hennes ble kidnappet, og det foregikk et sted i Sør-Amerika. Han jeg vil fram til, spilte en agent som til slutt befridde mannen hennes. Han var britisk, tror jeg. Det var litt småvibrasjoner mellom ham og Meg.

Denne skuespilleren var meget kjekk. Skjønner du eller andre hvem jeg mener og kan hjelpe meg?

Jeg takker hjerteligst uansett.

Skrevet

Jeg hadde vel neppe jagd henne ut av sengen.

"..........................."

Skrevet

Jeg smetter inn et spørsmål her til dere som er flinke med mannfolk, linker og filmer.

For ca. 3 uker siden gikk det en film på TV med Meg Ryan. Mannen hennes ble kidnappet, og det foregikk et sted i Sør-Amerika. Han jeg vil fram til, spilte en agent som til slutt befridde mannen hennes. Han var britisk, tror jeg. Det var litt småvibrasjoner mellom ham og Meg.

Denne skuespilleren var meget kjekk. Skjønner du eller andre hvem jeg mener og kan hjelpe meg?

Jeg takker hjerteligst uansett.

Er det denne? "Livstegn"

http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=702

Kan det være Russel Crowe?

Skal prøve å finne et bedre bilde av ham.

Tok det forøvrig som et komplement det du skrev at vi hadde greie på ;)

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...