Gå til innhold

smellvakker???

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

13

• serendipity

8

• Babette

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi er selvoppnevnte eksperter på pene mannebein :-)

Jepp - det er vi ;)

Skrevet

Jepp - det er vi ;)

Finner ikke tråden igjen, på Åpent?? Må se han dansken tror jeg ;-)

Skrevet

Jeg smetter inn et spørsmål her til dere som er flinke med mannfolk, linker og filmer.

For ca. 3 uker siden gikk det en film på TV med Meg Ryan. Mannen hennes ble kidnappet, og det foregikk et sted i Sør-Amerika. Han jeg vil fram til, spilte en agent som til slutt befridde mannen hennes. Han var britisk, tror jeg. Det var litt småvibrasjoner mellom ham og Meg.

Denne skuespilleren var meget kjekk. Skjønner du eller andre hvem jeg mener og kan hjelpe meg?

Jeg takker hjerteligst uansett.

Er det han her, tro?

http://www.sbattimento.com/foto/russel_crowe/1.shtm

Skrevet

Jeg smetter inn et spørsmål her til dere som er flinke med mannfolk, linker og filmer.

For ca. 3 uker siden gikk det en film på TV med Meg Ryan. Mannen hennes ble kidnappet, og det foregikk et sted i Sør-Amerika. Han jeg vil fram til, spilte en agent som til slutt befridde mannen hennes. Han var britisk, tror jeg. Det var litt småvibrasjoner mellom ham og Meg.

Denne skuespilleren var meget kjekk. Skjønner du eller andre hvem jeg mener og kan hjelpe meg?

Jeg takker hjerteligst uansett.

Når du lurer på sånt (og jeg vet hvor grusomt det er f.eks. å lure på hvor man har sett en skuespiller før osv.), søk på imdb.com

http://www.imdb.com/title/tt0228750/

Skrevet

Finner ikke tråden igjen, på Åpent?? Må se han dansken tror jeg ;-)

Da må jeg finne et bilde.

Det er han Mads Mikkelsen, vet du. Han fra Rejseholdet.

Rå og sexy type.

;)

Skrevet

Er det denne? "Livstegn"

http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visfilm.cgi?id=702

Kan det være Russel Crowe?

Skal prøve å finne et bedre bilde av ham.

Tok det forøvrig som et komplement det du skrev at vi hadde greie på ;)

hehe

Ja, han er det. Takk og takk.

Ikke rart det slo gnister mellom dem da. Har ikke de to vært gift eller nesten? Det er liksom ikke selve utseendet ved ham som er så tiltrekkende og sexy, det er måten han snakker og er på.

Skrevet

Ja, han er det. Takk og takk.

Ikke rart det slo gnister mellom dem da. Har ikke de to vært gift eller nesten? Det er liksom ikke selve utseendet ved ham som er så tiltrekkende og sexy, det er måten han snakker og er på.

Jeg er ikke sikker på om de nesten har vært gift.

hm -

Det du sier med hvordan en er og snakker på, stemmer nok i mange tilfeller det. For ikke å snakke om hvordan de kan bruke øynene sine. ;)

(ja, jeg faller for øyne. innrømmer det;) )

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om de nesten har vært gift.

hm -

Det du sier med hvordan en er og snakker på, stemmer nok i mange tilfeller det. For ikke å snakke om hvordan de kan bruke øynene sine. ;)

(ja, jeg faller for øyne. innrømmer det;) )

Jeg er helt sikker på at jeg har lest om en romanse mellom Meg og Russel. Men det er mulig han var gift med en annen.

Skrevet

Når du lurer på sånt (og jeg vet hvor grusomt det er f.eks. å lure på hvor man har sett en skuespiller før osv.), søk på imdb.com

http://www.imdb.com/title/tt0228750/

Jeg tenkte på søking, men visste ikke riktig hva jeg skulle søke på når det eneste navnet jeg husket var Meg Ryan. Ble liksom for omstendelig å gå gjennom alle filmer hun har spilt i. Men takk skal du ha!

Skrevet

Jeg tenkte på søking, men visste ikke riktig hva jeg skulle søke på når det eneste navnet jeg husket var Meg Ryan. Ble liksom for omstendelig å gå gjennom alle filmer hun har spilt i. Men takk skal du ha!

Filmen var jo relativt ny, derfor var det ikke så ille ;-)

Skrevet

Ikke noe særlig på det bildet iallefall. Jeg har aldri sett eller hørt om han..

Hææ??? Og du skal være ekspert på emnet?? :-)

Skrevet

Selvutnevnt da.. vel å merke ;-) Og JA jeg ER ekspert. Mulig jeg hadde endret syn på han om jeg hadde sett han i en rolle eller neo. Men på det bildet så han ut som et kneipp brød i fjeset. Lang og lite markerte trekk.

Skrevet

Ok, han skal få for litt markerte kinnbein.

Skrevet

Ikke noe særlig på det bildet iallefall. Jeg har aldri sett eller hørt om han..

Det er ikke det beste bildet. Får prøve å hoste opp noen bedre.

Men han spilte i en film som gikk på tv for ikke så lenge siden, også. Om en lege som hadde en affære med en kvinne, og denne kvinnens mann hadde vært i en trafikkulykke.Tror det var Mikkelsen som hadde vært innvolvert i ulykken, også. Husker ikke helt hvordan det hang sammen, men jeg husker at jeg satt klistra til skjermen. ;)

Skrevet

Det er ikke det beste bildet. Får prøve å hoste opp noen bedre.

Men han spilte i en film som gikk på tv for ikke så lenge siden, også. Om en lege som hadde en affære med en kvinne, og denne kvinnens mann hadde vært i en trafikkulykke.Tror det var Mikkelsen som hadde vært innvolvert i ulykken, også. Husker ikke helt hvordan det hang sammen, men jeg husker at jeg satt klistra til skjermen. ;)

Hm.. Det har jeg ike sett, men husker noen bruddstykker fra noe av det.

Skrevet

Hm.. Det har jeg ike sett, men husker noen bruddstykker fra noe av det.

Denne filmen:

http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=904

Men jeg finner fortsatt ikke noen bra bilder.

*lete videre*

han er nok også en sånn type som er mest sexy i det han gjør og måten han er på, bruker øynene på osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...