Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 I morgen skal jeg på jobb, siden handle og deretter hjem for å lage middag for meg og sekstenåringen. Deretter skal jeg gå en lang tur. Jeg har bestemt meg for å kjøpe grillet kylling på veien hjem, men noen tips til tilbereding? Mottas med takk, og tenk på tenåringen som skal like det her. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Kjapt: grillet kylling & pommes frites, evt. med en ferdigsalat + noen cherrytomater ++ Eller potetsalat til, eller ris. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Fersk grillet kylling? Ta den i microen i et par minutter, kok ris og bearnaise-saus ved siden av. 0 Siter
Gjest bowenfan Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes det er veldig godt med ris og potetgull (vanlig salt) til kylling. Ha eventuellt en salat til, og da gjerne med mais. Pleier også å varme opp kyllingen litt om den har blitt kald. Hmm kanskje det blir kylling på oss også i morgen nå 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Varmes opp under grillen til skinnet er sprøtt. Serveres med Pommes Noisettes ("potetkuler"), oppskåret issalat, paprika, agurk, sukkererter eller hva man nå måtte foretrekke. Faktisk er eple også godt til kylling. Og klementin. Og Ravigottesaus til mor og sære barn. Dypp kyllingbitene i den, det er en kjempegod, mild/søt sennepssaus. Alt sammen sikker vinner hos både bitteliten, littliten og littstor og storstor. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Grillet kylling fra butikken og et par poser cæsar-salat fra butikken. Tenåringen kan droppe dressingen dersom det er plagsomt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Kjapt: grillet kylling & pommes frites, evt. med en ferdigsalat + noen cherrytomater ++ Eller potetsalat til, eller ris. Det høres bra ut, ellers takk for tips alle sammen. Det blir nok en rask middag her i heimen i morgen. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Napp alt kjøttet av kyllingen i biter. Kok en rosepepper saus, og ha kyllingen oppi sausen. Evt. litt paprikabiter også. Serveres med ris eller pommesfrites/pommes noisette. Enkelt og kjempegodt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.