Gå til innhold

Hvor mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg registerer at det er mest aktivitet på 'foreldre-småbarn' forum, og at de fleste her er småbarnsmødre.

Hvor mange er ferdig med den perioden, eller ikke kommet dit i det hele tatt?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Line

3

• MsSophie

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er blant de som ikke har kommet dit i det hele tatt..

Skrevet

Minsta mi er fem år, blir seks i sommer. Synes i grunn jeg snart er ferdig med "småbarnsperioden"; selv om hun har sagt hun skal være babyen min bestandig ;)

Det var innskriving på skolen for henne på mandag som var. Det var rart... og litt vemodig også. En epoke er snart over, liksom.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ferdig!

Skrevet

Minsta mi er fem år, blir seks i sommer. Synes i grunn jeg snart er ferdig med "småbarnsperioden"; selv om hun har sagt hun skal være babyen min bestandig ;)

Det var innskriving på skolen for henne på mandag som var. Det var rart... og litt vemodig også. En epoke er snart over, liksom.

Det blir mange epoker skal jeg si deg. Min minste går på videregående nå.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hvor langt er du kommet?

vgs!

Skrevet

Det blir mange epoker skal jeg si deg. Min minste går på videregående nå.

Det blir nok det. Tror likevel at denne første er den mest spesielle, det tenkte jeg på i dag da jeg var på det siste kontaktmøtet i barnehagen.

Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier..

;o)

Skrevet

Helt ferdig, med to stykker på hhv 14 og 10 år.

Ja ja 'helt ferdig', du har da noen år fortsatt.

Skrevet

Det blir nok det. Tror likevel at denne første er den mest spesielle, det tenkte jeg på i dag da jeg var på det siste kontaktmøtet i barnehagen.

Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier..

;o)

For all del, jeg føler meg nesten like ung som da jeg fikk min første. Hun er snart 22 år, jeg var 25 da jeg fikk henne.

Nå ja jeg merker vel en del til alderen f.eks må jeg ha regelmessig søvn nå.

Skrevet

....tja - småbarn vil jeg vel ikke kalle de..!

Skrevet

...og jeg skal hvertfall ikke ha flere!!!!! :-)

Skrevet

;o)

"Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier.."

Hva skal jeg si da Line. Gutten min er 19 og jenta mi er 11 :-)

Føler meg ikke akkurat noe særlig eldre enn 25 (inne i hodet selvsagt) for jeg merker det veldig godt, at jeg ikke er det lenger.

Skrevet

....tja - småbarn vil jeg vel ikke kalle de..!

Nja det har du rett i, men når du som jeg står plutselig der og de har flyttet hjemmefra.........da så......

Skrevet

Oppløpssiden på ungdomsskolen, altså 10. klasse.

Har et barn/nå ungdom, og det er derfor jeg kan være på foreldre - småbarn, for der trengs det alltid en med erfaring:-)

Skrevet

Jeg har barnetrygd til mnd før jeg fyller 60 år jeg

Hæ? har ikke du to voksne barn? *gruble*

eller du hadde kanskje en attpåklatt også?:-) aha..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...