Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg registerer at det er mest aktivitet på 'foreldre-småbarn' forum, og at de fleste her er småbarnsmødre. Hvor mange er ferdig med den perioden, eller ikke kommet dit i det hele tatt? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg er blant de som ikke har kommet dit i det hele tatt.. 0 Siter
Line Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Minsta mi er fem år, blir seks i sommer. Synes i grunn jeg snart er ferdig med "småbarnsperioden"; selv om hun har sagt hun skal være babyen min bestandig Det var innskriving på skolen for henne på mandag som var. Det var rart... og litt vemodig også. En epoke er snart over, liksom. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Er et langt stykke igjen til jeg kommer dit iaf. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ferdig! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Minsta mi er fem år, blir seks i sommer. Synes i grunn jeg snart er ferdig med "småbarnsperioden"; selv om hun har sagt hun skal være babyen min bestandig Det var innskriving på skolen for henne på mandag som var. Det var rart... og litt vemodig også. En epoke er snart over, liksom. Det blir mange epoker skal jeg si deg. Min minste går på videregående nå. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ferdig! Hvor langt er du kommet? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvor langt er du kommet? vgs! 0 Siter
Line Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det blir mange epoker skal jeg si deg. Min minste går på videregående nå. Det blir nok det. Tror likevel at denne første er den mest spesielle, det tenkte jeg på i dag da jeg var på det siste kontaktmøtet i barnehagen. Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier.. ;o) 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Helt ferdig, med to stykker på hhv 14 og 10 år. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Helt ferdig, med to stykker på hhv 14 og 10 år. Ja ja 'helt ferdig', du har da noen år fortsatt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det blir nok det. Tror likevel at denne første er den mest spesielle, det tenkte jeg på i dag da jeg var på det siste kontaktmøtet i barnehagen. Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier.. ;o) For all del, jeg føler meg nesten like ung som da jeg fikk min første. Hun er snart 22 år, jeg var 25 da jeg fikk henne. Nå ja jeg merker vel en del til alderen f.eks må jeg ha regelmessig søvn nå. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja ja 'helt ferdig', du har da noen år fortsatt. ....tja - småbarn vil jeg vel ikke kalle de..! 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja ja 'helt ferdig', du har da noen år fortsatt. ...og jeg skal hvertfall ikke ha flere!!!!! :-) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det blir nok det. Tror likevel at denne første er den mest spesielle, det tenkte jeg på i dag da jeg var på det siste kontaktmøtet i barnehagen. Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier.. ;o) "Tida flyr så utrolig fort! Eldstemann blir ti år, og jeg føler meg like ung som da jeg fikk henne. Snodige greier.." Hva skal jeg si da Line. Gutten min er 19 og jenta mi er 11 :-) Føler meg ikke akkurat noe særlig eldre enn 25 (inne i hodet selvsagt) for jeg merker det veldig godt, at jeg ikke er det lenger. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ....tja - småbarn vil jeg vel ikke kalle de..! Nja det har du rett i, men når du som jeg står plutselig der og de har flyttet hjemmefra.........da så...... 0 Siter
Gregga Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Oppløpssiden på ungdomsskolen, altså 10. klasse. Har et barn/nå ungdom, og det er derfor jeg kan være på foreldre - småbarn, for der trengs det alltid en med erfaring:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har barnetrygd til mnd før jeg fyller 60 år jeg 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har barnetrygd til mnd før jeg fyller 60 år jeg Hæ? har ikke du to voksne barn? *gruble* eller du hadde kanskje en attpåklatt også?:-) aha.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.