Gå til innhold

Hvor mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har jo da også god tid på deg. ;o)

Ja det er sant, og godt er det :0)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Line

3

• MsSophie

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ferdig med småbarnsperioden, har en som går i 7. klasse nå, så det er vel andre "bekymringer" og gleder som står på tapetet framover..

Skrevet

Jeg har en jente på seks og en gutt på ti.

Og en stedatter som har flytta hjemmefra for å studere.

Skrevet

Er forsåvidt midt oppi det enda, med tre barn mellom 2 og 9. Men jeg er en meget sjelden gjest på foreldreforum...

Skrevet

Mi er snart 6, og jeg er mer og mer gått over til Åpent og diverse andre forum her.

Før linket jeg til Foreldre/småbarn som åpningsside for dol, nå går jeg direkte til Åpent isteden, og blingser bare innom småbarnsforumet innimellom.

Skrevet

Jeg har en fjortis og en femåring som blir skolegutt til høsten.

De har gått i samme barnehage, og når junior slutter der til sommeren, har vi hatt barn der i tilsammen 9 år.

Jeg føler meg ikke gammel, men det er greit at minsten begynner å bli stor - selv om det er mer vemodig denne gangen enn da søsteren hans begynte på skolen.

Skrevet

Har holdt mest til på adopsjonsforum, jeg, men er vel mer og mer på gli bprt derfra ettersom vi har fått de barna vi ønsket oss. Foreldreforum er det vel omtrent et år siden jeg var innom...

Skrevet

Er der ikke så veldig ofte. Har en gutt på tre og to jenter på 8 og 10 år.

Skrevet

Har to jenter, eldste blir 6 til sommeren og yngste blir 4 til våren.

Desverre så blir det ingen flere barn på meg.

Skrevet

Mi er snart 6, og jeg er mer og mer gått over til Åpent og diverse andre forum her.

Før linket jeg til Foreldre/småbarn som åpningsside for dol, nå går jeg direkte til Åpent isteden, og blingser bare innom småbarnsforumet innimellom.

Samme her!

fei1365380229
Skrevet

Jeg har to gutter på 12 år og 10 år og to jenter på 7 1/2 år og 3 1/2 år. Jeg skal definitivt ikke ha flere barn :o)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg har 3 barn.

Alder: jente 14, gutt 11 og jente 3,5

Skrevet

Jeg har to, gutt snart 15 og jente 10. Er nok ferdig ja, men deler gladelig av min livserfaring og klokhet på småbarnsforum!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jøss og min går ut til neste år og da er jeg ikke femti engang.

sa du ikke at din yngste var 19? Går ikke barnetrygd til 18 år?

Skrevet

Jeg skal aldri bli småbarnsmor, det er i hvert fall sikkert!

Skrevet

Jeg skal aldri bli småbarnsmor, det er i hvert fall sikkert!

For å få store barn må man først ha dem små:)

Skrevet

sa du ikke at din yngste var 19? Går ikke barnetrygd til 18 år?

Nei hun blir 17 til sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...