Muskat1365380817 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 10-02-05Kjære Wenche Lunde .Håper du kan hjelpe meg litt .I mange år har jeg fra tid til annen slitt med Puste / hjerte vansker , dette gjør meg temmelig redd av og til . Det kjennes på det værste som om en skal dø . Det ser ikke ut for at det nytter å oppsøke leger . Du dør ikke , det vet du nå etterhvert , er gjerne svaret .Som det kjennes NÅ er jeg kvalm , hes , pustevansker , kjenner at lungene er full av en slags tykk grøt som ligger på innsiden , helt ned i bunn . Denne seige klumpete grønne deigen står opp i halsen . Blir det for gale , hoster jeg opp en del av denne klumpete materien , da blir jeg vanligvis lettere en stund . Jeg kjenner av og til at hjerte er involvert med uregelmessige slag , noen ganger begynner det a slå svakt , men raskt . Da blir jeg bange , dette igjen gjør det ikke noe bedre , uten at jeg skal komme inn på det . Som oftest er jeg helt fin , men vet aldri når det setter inn igjen , - - en blir ganske enkelt handikappet . Har jobbet for det meste i industrien , er sluttet der , sluttet å røyke for 4 år siden , uten at dette har hjulpet . Det hele begynte den gangen jeg var topp trent , Konkurranse , sykkel / løp . Måtte slutte .Har du lyst Wenche , - - el. kanskje noen andre der ute som vilkommentere , gi meg et hint , håp ?I allefall ,- - ønsker jeg Dere en fin dag !Takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173740-kvalm-hes-pustevansker-hjerte-forstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette høres ikke det minste godt ut. Du har beviselig mye slim i lungene dine som du hoster opp, og du har mange symptomer som ikke lar seg bortforklare. Hvilke leger har du vært hos? Spesialist? I tilfelle ikke så er det beste rådet jeg kan gi deg for å få et svar på dette, er å be fastlegen din om en henvisning til lungespesialist, det skal du ikke gi deg på. Du vil da få tatt mange forskjellige pusteprøver ( lungefunksjonsprøver) og du vil sannsynligvis bli fulgt opp over en viss tid til man finner ut av det, Du må ikke fortsette å gå slik og hangle. Man skal ikke ha slim i lungene , det er der ikke uten grunn. Og den grunnen må man finne ut av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173740-kvalm-hes-pustevansker-hjerte-forstyrrelser/#findComment-1155453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.