Gå til innhold

Kvalm , hes , Pustevansker , hjerte forstyrrelser .

Anbefalte innlegg

Muskat1365380817

10-02-05Kjære Wenche Lunde .Håper du kan hjelpe meg litt .I mange år har jeg fra tid til annen slitt med Puste / hjerte vansker , dette gjør meg temmelig redd av og til . Det kjennes på det værste som om en skal dø . Det ser ikke ut for at det nytter å oppsøke leger . Du dør ikke , det vet du nå etterhvert , er gjerne svaret .Som det kjennes NÅ er jeg kvalm , hes , pustevansker , kjenner at lungene er full av en slags tykk grøt som ligger på innsiden , helt ned i bunn . Denne seige klumpete grønne deigen står opp i halsen . Blir det for gale , hoster jeg opp en del av denne klumpete materien , da blir jeg vanligvis lettere en stund . Jeg kjenner av og til at hjerte er involvert med uregelmessige slag , noen ganger begynner det a slå svakt , men raskt . Da blir jeg bange , dette igjen gjør det ikke noe bedre , uten at jeg skal komme inn på det . Som oftest er jeg helt fin , men vet aldri når det setter inn igjen , - - en blir ganske enkelt handikappet . Har jobbet for det meste i industrien , er sluttet der , sluttet å røyke for 4 år siden , uten at dette har hjulpet . Det hele begynte den gangen jeg var topp trent , Konkurranse , sykkel / løp . Måtte slutte .Har du lyst Wenche , - - el. kanskje noen andre der ute som vilkommentere , gi meg et hint , håp ?I allefall ,- - ønsker jeg Dere en fin dag !Takk.

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Dette høres ikke det minste godt ut. Du har beviselig mye slim i lungene dine som du hoster opp, og du har mange symptomer som ikke lar seg bortforklare. Hvilke leger har du vært hos? Spesialist? I tilfelle ikke så er det beste rådet jeg kan gi deg for å få et svar på dette, er å be fastlegen din om en henvisning til lungespesialist, det skal du ikke gi deg på. Du vil da få tatt mange forskjellige pusteprøver ( lungefunksjonsprøver) og du vil sannsynligvis bli fulgt opp over en viss tid til man finner ut av det, Du må ikke fortsette å gå slik og hangle. Man skal ikke ha slim i lungene , det er der ikke uten grunn. Og den grunnen må man finne ut av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...