Gå til innhold

Gode råd til å sove i natt

Anbefalte innlegg

Gjest snorkeren i Seville
Skrevet

Må bare sove godt i natt, det er bare så utrolig viktig................

Skrevet

Aner ikke, har samme problemet selv. Venter på mirakelmadrassen min, for jeg ligger nå på murstein - føles sånn iallefall.

Har du ei treg bok å lese, ja ei skikkelig kjip gørrebok. Det hender at det fungerer for min del, for da blir man så lei, at det er en lettelse å slå av lyset og prøve å sove :-)

Gjest Lurt triks
Skrevet

Se på en kjedelig film på TV, med timeren på! Da sovner jeg iallefall.

Skrevet

Aner ikke, har samme problemet selv. Venter på mirakelmadrassen min, for jeg ligger nå på murstein - føles sånn iallefall.

Har du ei treg bok å lese, ja ei skikkelig kjip gørrebok. Det hender at det fungerer for min del, for da blir man så lei, at det er en lettelse å slå av lyset og prøve å sove :-)

Prøvd å ligge oppå en dundyne?

Skrevet

Prøvd å ligge oppå en dundyne?

Ja, prøvd det meste. Jeg må ha noe som er gjennomført mykt. Har vondt i venstresiden, og kan derfor ikke ligge hardt.

Jeg kjøpte seng og madrasser til en sum som ikke ligner grisen. Omtrent som å kjøpe en bruktbil. Selger sa at - jo denne må du ha. Bare du venner deg til den, så vil du ikke ha noe annet. Det var i oktober.

Jeg sa gjentatte ganger at DEN ER FOR HARD, men man velger jo å tro på folk som driver med sånt. Aero soneprofil kjøpte jeg da.

Jeg leverte den tilbake, og den jeg hadde fått var på toppen av det hele punktert. Så jeg fikk pengene tilbake og bestillte en ny i en annen butikk.

Den skulle ha kommet i går, men nei, og ikke i dag heller. Så da håper jeg på i morgen.

Det er jo ikke butikkens feil, så jeg klandrer ikke dem, men det er like slitsomt å ligge på mannens harde madrass allikevel.

Skrevet

Ja, prøvd det meste. Jeg må ha noe som er gjennomført mykt. Har vondt i venstresiden, og kan derfor ikke ligge hardt.

Jeg kjøpte seng og madrasser til en sum som ikke ligner grisen. Omtrent som å kjøpe en bruktbil. Selger sa at - jo denne må du ha. Bare du venner deg til den, så vil du ikke ha noe annet. Det var i oktober.

Jeg sa gjentatte ganger at DEN ER FOR HARD, men man velger jo å tro på folk som driver med sånt. Aero soneprofil kjøpte jeg da.

Jeg leverte den tilbake, og den jeg hadde fått var på toppen av det hele punktert. Så jeg fikk pengene tilbake og bestillte en ny i en annen butikk.

Den skulle ha kommet i går, men nei, og ikke i dag heller. Så da håper jeg på i morgen.

Det er jo ikke butikkens feil, så jeg klandrer ikke dem, men det er like slitsomt å ligge på mannens harde madrass allikevel.

Prøvd Tempur? Brukes av sykehus, fysioterapeuter og av Hjelpemiddelsentralen til klienter med revmatisme. Vi har hatt våre i 10-12 år nå, og kommer til å velge det samme en gang til. Har min andel morgenstivhet selv med de, men sover jeg borte må jeg virkelig knekke meg ut av senga, uansett hva slags.

Skrevet

Prøvd Tempur? Brukes av sykehus, fysioterapeuter og av Hjelpemiddelsentralen til klienter med revmatisme. Vi har hatt våre i 10-12 år nå, og kommer til å velge det samme en gang til. Har min andel morgenstivhet selv med de, men sover jeg borte må jeg virkelig knekke meg ut av senga, uansett hva slags.

"Prøvd Tempur?"

Aero soneprofil er en bedre utgave av Tempur. Anbefalt av fysioterapeuter, og skulle i tillegg ha den egenskapen at den formet seg etter kroppen - ja det gjør jo Tempur også, men hvis man snur seg da, så må man ligge det ned igjen. Sånn skulle det ikke være med Aero soneprofil - om du skjønner.

Dette er sikkert en glimrende madrass for de fleste, men den var alt for hard for meg. Nå var jeg jo også uheldig, i og med at min var punktert, men mannens er også aero - kjøpte jo det til han også. Og den er hakket bedre fordi den er som den skal være, men den er ALT for hard for meg.

Jeg må ha noe å synke ned i og virkelig få slappet av. Slik det er nå, føler jeg at jeg ruller av madrassen.

SÅ etter å ha prøvd alt omtrent fant jeg drømmen og holdt faktisk på å sovne i butikken. Bare ligg du sa mannen i butikken - slik at du får kjent ordentlig etter om dette er noe for deg. Så jeg klager ikke på kundebehandlingen i den butikken, for han har virkelig gjort det han har kunnet for å skaffe meg den så fort som mulig.

Wonderland Windsor til den nette sum av 8990, med overmadrass selvsagt. Det var da bare MIN side. Jeg fikk et veldig bra avslag, så jeg er fornøyd med den butikken ja.

Skrevet

Tempur overmadrass er løsningen for slike problemer :o)

Skrevet

Tempur overmadrass er løsningen for slike problemer :o)

Nei, ikke for mitt problem Dorthe.

Skrevet

Nei, ikke for mitt problem Dorthe.

Det er synd for til og med jeg kan sove bra på den. Det eneste er at det er tungt å snu seg så jeg våkner slik jeg sovner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...