Gå til innhold

zololft fikk han til å drepe


Gjest ikke_bra_nei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_bra_nei

En tolv år gamel gutt med store adferdsproblemer og psykiske vansker setter på zoloft.. Etter hva familien sier ble vist oppførselen endret etter han begynte på medisinen.. _En kveld etter en krangel med pesteforeldrene tar han en pistor og skyter de sovende besteforeldrene..Han tenner på huset.. stjer bilen deres og stikker av.. Når politiet finner han dikter han opp en historie at en svart mannhadde brutt seg inn eller noe sånt.. senere tilsto han..

Masse psykiaterer og eksperter sier at zolot gjorde at han ikke hadde "criminal intent".. noe sånt som at han ikke viste hva han gjorde og ikke kunne skille rett fra galt..

har vært flere sånne saker som denne...men denne har fått mest oppmerksomhet i USA tror jeg..

Blir man mer agressiv av zoloft?

til den grad at man faktisk kan begå mord og bli frikjent for det på grunn av at man ikke var tilregnelig?

kommentarer..

dere kan tenke meg hvor skeptisk mine foreldre som var negative til ssri i utgangspunktet er nå.....er ikke akkurat god reklame for ssri om de må putte på pakken : risiko for suicidalitet og mordtendenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på alle de som i perioder har gått på Zoloft som ikke dreper? . jeg tror nok at man kan bli ganske psyk av å gå på medikamenter som man ikke tåler, men skjønner ikke hvorfor man derfor skulle drepe? Da må han jo ha hatt masse aggresjon i seg fra før, før han begynte med Zoloft.

jeg ble selv psykisk dårlig av Zoloft, men jeg var best bekymret for om jeg kom til å skade meg selv, ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alle de som i perioder har gått på Zoloft som ikke dreper? . jeg tror nok at man kan bli ganske psyk av å gå på medikamenter som man ikke tåler, men skjønner ikke hvorfor man derfor skulle drepe? Da må han jo ha hatt masse aggresjon i seg fra før, før han begynte med Zoloft.

jeg ble selv psykisk dårlig av Zoloft, men jeg var best bekymret for om jeg kom til å skade meg selv, ikke noen andre.

Og tenk på alle de som dreper og IKKE går på Zoloft....

Enkelthendelser som dette er det viktig å ikke legge noe vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quietus_crusader

Man bør ike gi SSRI til mindreårige. Hjernene deres er i utvikling og SSRI kan ha negativ effekt istedenfor positiv. Undersøkelser har vist dette.

Så det sier ikke noe om SSRI bruk hos voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...