Gå til innhold

Bio Drain - har noen prøvd det?

Anbefalte innlegg

Gjest oppblåst mage
Skrevet

Leste en annonse her om dagen om helsekostproduktet Bio Drain som visstnok skal rense kroppen, hindre oppblåsthet og få orden på magen.

Damen i annonsen hadde selvsagt gått ned i vekt "som en bonus", uten å måtte kutte ut den maten som før gjorde henne oppblåst.

Bla bla bla.

Men har noen prøvd det? Funker det?

Gjest lahila ole
Skrevet

Har begynt på en kur nå, og merker at jeg tisser mer, og litt vondt i hodet. Går utifra at det er et tegn på at det skilles ut ting og tang...

Gjest appital
Skrevet

Har du plunder med oppblåsthet og fordøyelsen, så hjalp det iallefall med Appital for meg. Også helsekost. Føltes som jeg gikk ned flere kg også, når magen ble normal av størrelse. Det var så deilig at jeg klarte å ta meg sammen i matveien, og gikk ned fem kilo.

Gjest oppblåst mage
Skrevet

Har du plunder med oppblåsthet og fordøyelsen, så hjalp det iallefall med Appital for meg. Også helsekost. Føltes som jeg gikk ned flere kg også, når magen ble normal av størrelse. Det var så deilig at jeg klarte å ta meg sammen i matveien, og gikk ned fem kilo.

Prøvde Appital i noen måneder, syntes ikke det hjalp. Gikk på do 3-5 ganger om dagen, brukte sikkert 2 doruller om dagen og hadde i det hele tatt problemer med å komme meg noe sted før jeg hadde vært flere runder på do....

Helt sinnsykt, måtte til slutt bare kutte ut. Prøvde ta færre tabletter, men fant liksom ikke balansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...