Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vet om en tannlege Røskeland. innbyr vel ikke akkurat til de som har tannlegeskrekk skulle jeg tro På Sagene i Oslo, ikke sant? ".............................." 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 På Sagene i Oslo, ikke sant? ".............................." Rundkjøringa på Bjølsen. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Rundkjøringa på Bjølsen. Ah, stemmer. (bodde der for mange år siden) :-) ".........................." 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 På Sagene i Oslo, ikke sant? ".............................." Tror det er der ja 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hva med Lene Stol eller May O. Nes? Forresten så er det noen i nærheten her som heter Avløp til etternavn, det er jo et artig navn.. 0 Siter
flisa Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Hohoho :-) "..........................." Ja, det er en skremmende tanke! 0 Siter
FRV Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Å, den var fin! :-) Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer. 0 Siter
Tonette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hva med Lene Stol eller May O. Nes? Forresten så er det noen i nærheten her som heter Avløp til etternavn, det er jo et artig navn.. Ja, for jeg vet om en som heter Avløp, og som attpåtil er rørlegger. hehe.. 0 Siter
Tonette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg vet faktisk om en Eva I. Hagen! Hun burde finne seg en mann ved navn Adam... Ellers håper jeg at de som heter Dahl til etternavn unngår å kalle sin datter Susy.. Ja, og de fleste har vel hørt om Carl I Hagen også :-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer. Du mener ikke han Steve Cook da? := 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Minner om KLM i gammel NyNytt-stil! ;-) Hukser bl.a. disse: Pia Sava Ulla Norak Marie Kjeks 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ja, det er en skremmende tanke! For en del år siden var det presseopplsag om en advokat som het Hans M Tjønn. denne M'en ødela litt, men uten den kunne prestens spørsmål til hans brud lyde slik: "Vil du Hans Tjønn som hos deg står?" *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Trude Lutt. Vet ikke om det er nevnt i annet svar... Det at komponisten Finn Ludts datter heter Trude er faktsik bare en vandrehistorie! *S* 0 Siter
Gjest bor du i Oslo? Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nabogutten heter faktisk Jack Daniel Han kjenner jeg.. Hehe..eller søstra til samboeren til søskenbarnet mitt har en sønn som heter det. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer. Pick er absolutt ikke ikke noe uvanlig engelsk etternavn :-) "............................" 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer. ...og så så jeg ikke "steve" før etter at jeg postet...:-) *treg i dag* "..........................." 0 Siter
Velouria Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Han kjenner jeg.. Hehe..eller søstra til samboeren til søskenbarnet mitt har en sønn som heter det. Nei, desverre ikke nå lenger. Det er tydelig flere som har valgt dette klingende navn på sitt barn I følge ssb er det faktisk 5 som har Jack Daniel som fornavn 0 Siter
Gjest vandrer i hagen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det at komponisten Finn Ludts datter heter Trude er faktsik bare en vandrehistorie! *S* Men det hadde vært morsomt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.