Gå til innhold

Tror dere at noen kan hete:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om en tannlege Røskeland. innbyr vel ikke akkurat til de som har tannlegeskrekk skulle jeg tro

På Sagene i Oslo, ikke sant?

".............................."

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• flisa

5

• morsan

4

• muriel

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rundkjøringa på Bjølsen. ;)

Skrevet

Rundkjøringa på Bjølsen. ;)

Ah, stemmer. (bodde der for mange år siden) :-)

".........................."

Skrevet

Tror det er der ja

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hva med Lene Stol eller May O. Nes? Forresten så er det noen i nærheten her som heter Avløp til etternavn, det er jo et artig navn..

Skrevet

Hohoho :-)

"..........................."

Ja, det er en skremmende tanke! :)

Skrevet

Å, den var fin! :-)

Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer.

Skrevet

Hva med Lene Stol eller May O. Nes? Forresten så er det noen i nærheten her som heter Avløp til etternavn, det er jo et artig navn..

Ja, for jeg vet om en som heter Avløp, og som attpåtil er rørlegger. hehe..

Skrevet

Jeg vet faktisk om en Eva I. Hagen! Hun burde finne seg en mann ved navn Adam...

Ellers håper jeg at de som heter Dahl til etternavn unngår å kalle sin datter Susy..

Ja, og de fleste har vel hørt om Carl I Hagen også :-)

Skrevet

Vet om en som var på ferie i finland som kom i snakk med en som het onka Ronkinen... Og så er det en på en eller annen plattform som heter Steve Pick. Da er det gøy å ha norske kollegaer.

Du mener ikke han Steve Cook da? :=

Skrevet

Minner om KLM i gammel NyNytt-stil! ;-)

Hukser bl.a. disse:

Pia Sava

Ulla Norak

Marie Kjeks

Skrevet

Ja, det er en skremmende tanke! :)

For en del år siden var det presseopplsag om en advokat som het Hans M Tjønn. denne M'en ødela litt, men uten den kunne prestens spørsmål til hans brud lyde slik:

"Vil du Hans Tjønn som hos deg står?"

*fnis*

Skrevet

Trude Lutt. Vet ikke om det er nevnt i annet svar...

Det at komponisten Finn Ludts datter heter Trude er faktsik bare en vandrehistorie! *S*

Gjest bor du i Oslo?
Skrevet

Nabogutten heter faktisk Jack Daniel

Han kjenner jeg..

Hehe..eller søstra til samboeren til søskenbarnet mitt har en sønn som heter det.

Skrevet

Pick er absolutt ikke ikke noe uvanlig engelsk etternavn :-)

"............................"

Skrevet

...og så så jeg ikke "steve" før etter at jeg postet...:-)

*treg i dag*

"..........................."

Skrevet

Han kjenner jeg..

Hehe..eller søstra til samboeren til søskenbarnet mitt har en sønn som heter det.

Nei, desverre ikke nå lenger. Det er tydelig flere som har valgt dette klingende navn på sitt barn ;) I følge ssb er det faktisk 5 som har Jack Daniel som fornavn

Gjest vandrer i hagen
Skrevet

Det at komponisten Finn Ludts datter heter Trude er faktsik bare en vandrehistorie! *S*

Men det hadde vært morsomt...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...