Gå til innhold

Behov for å være liten!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Tvangstankene mine sier jeg ikke har lov og rett til å være liten! Men jeg har behov for å være det i blant - ikke sånn barnslig liten, men det å kunne være en trygg, liten jente.Ønsker ikke at noe skal si det er galt. Hvorfor kan jeg ikke bare få lov til å være liten, rein og uskyldig?! Er det noen som har noen trøstende råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173764-behov-for-%C3%A5-v%C3%A6re-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tror at det vanlig å kjenne på denne følelsen når en har blitt utsatt for overgrep som liten. Jeg har fått muligheten til å være liten gjennom hypnose hos terapeut. Kanskje du skal tillate deg å kjenne etter hvilke behov du har og anerkjenne disse behovene. Kanskje du har noen rundt deg som du kan søke litt ekstra omsorg hos. Bli holdt rundt og trøsta litt. Ønsker deg lykke til. Håper du får ei fin helg.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...