collins Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Deltok for noen dagers siden i et "Demotivasjonskurs" med stand up komikeren Freddy Kjensmo. Rasende morsomt! Vi lo så vi grein! "Kurset" var et saftig fint spark til alle disse som reiser rundt og tjener seg rike innen "motiveringsindustrien". Det være seg profilerte fotball-ledere i f eks Stabæk og Rosenborg, kvestede brannmenn fra Gøteborg, avdankede roere i "Gullfirern", og en masse andre slike nisser. Budskapet til Freddy Kjensmo, er at alle må ta fram å føle på latskapen i seg, og at det er de motiverte som lager alle problemer i samfunnet. Jeg ler enda... 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Høres jævli bra ut - det burde jeg ha fått med meg :-) "............................" 0 Siter
collins Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Høres jævli bra ut - det burde jeg ha fått med meg :-) "............................" Ja, det var dritbra. Han fleipet også med sydpol-farere, som reiste rundt i alle samfunnshus i Norge og og viste lysbilder av sine polferder. Freddy sa han var tørrlagt alkoholiker, og gikk i flere år fra pol til pol, men han kunne da ikke drømme om å vise lysbilder av det!! Han lærte dessuten forsamlingen å si følgende i kor: "Erre så nøye'a"? eller med sørgmodig stemme si: "Det går aldri i verden". Han ga oss skryt for at vi ikke noterte under foredraget, da var det håp for oss, mente han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.