Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var inne og leste på gamle innlegg og da så jeg at noen lurte på hvor det var blitt av bla.meg :)

Kjempekoslig var det å se at jeg liksom var litt savnet...

Jeg flyttet jo inn til min kjære i begynnelsen av desember og siden julestri med pynting og gavehandling tar mye av en slik måned så var jeg ikke stort her inne.

Når man attpåtil har fått seg en meget kjælen og snakkesalig halvdel så blir ikke fritiden så stor heller til forumprat :)

Jeg har det iallefall strålende bra...er like nyforelsket og yr den dag i dag...og nå begynner månedene å dra seg litt på.

Ungene stortrives, ja vi har det som et eventyr hele bunten.

Såpass alvorlig er dette her at vi er rett rundt forlovelse, skulle hatt forlovet oss kommende helg, men vi var sære på ringer og endte opp med et par som måtte lages på bestilling. Derfor må vi vente ennå en uke eller to.

Etter åtte år som single så setter jeg altså ring på igjen, spennende og godt.

Har skrevet noen få innlegg/svar de sisste dagene men vil nok ikke ha tid til for mye forum som før, men det varmer at noen av dere "husker" meg, det setter jeg veldig pris på.

Ha en riktig god dag alle sammen :)

Stort smil fra...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173781-her-er-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisan og gratulerer! Hyggelig at det går så bra.

Går det an å spørre hvordan det har gått med søsteren din etter flyttingen?

Jo, takk skal du ha ;)

Min søster med sine går det nok litt opp og ned med.

Til meg sier hun alltid at det går bra, til min mor er det noen ganger sånn og andre ganger slik...til andre venner klager hun over at hun angrer bittert og at hun lengter tilbake...

sum summarum så går det nok ganske greit, litt trått er det vel alltid å begynne med blanke ark.

Hun får også en del hjelp med de minste barna så det er iallefall bra.

Vi håper på å få se dem på ferie snart da :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173781-her-er-jeg/#findComment-1153445
Del på andre sider

Hyggelig at du er her igjen :)

Jeg har også lurt på hvor du var. Tenkte jeg skulle fått en kommentar da jeg skrev at "Rubia" var det beste nicket her inne (i en tråd med spørsmål om nettopp det), men skjønner jo nå at du ikke har lest det :)

Heeeeiiii :)

Jeg er kjempesjarmert !!!

Har alltid lurt på om ikke jeg skulle få dukke opp i slike tråder en eller annen gang ;) og så skjer det når jeg ikke er her og får sett det...er ikke det typisk da ?

Tusen,tusen takk skal du ha lurulf...(skal bla bakover for å få sett det)

Jeg har vært veldig opptatt i det siste med flytting, type, familie og livet ellers. Er veldig glad i å rase rundt her inne men noen ganger tillater jo ikke livet at man sliter ut pc stolen i så mange timer :)

Men dere er langt fra glemt og jeg vil nok ikke slutte å være her, det blir bare i noe kortere tider.

Ha en fin dag lurulf, og takk igjen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173781-her-er-jeg/#findComment-1156083
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...