Gå til innhold

Nå er det vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krokusene spirte, men ikke nå. Nå har det snødd og tempen er under null. Tror du tar gleden på forskudd :o)

Skrevet

Har du verandakasse nå?

Hva har du i den da?

Krokus og påskeliljer. Jeg har 10 kvm veranda :o)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Krokusene spirte, men ikke nå. Nå har det snødd og tempen er under null. Tror du tar gleden på forskudd :o)

Neida, er forberedt på at det kan komme snø enda.

Men akkurat i dag er det vår ihvertfall.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Krokus og påskeliljer. Jeg har 10 kvm veranda :o)

Da er du flink. Her kommer det ikke noe i verandakassene før i Mai en gang.

Krokusene jeg ser, ble nok plantet en gang for mange mange år siden, lenge før jeg flyttet hit.

Skrevet

Da er du flink. Her kommer det ikke noe i verandakassene før i Mai en gang.

Krokusene jeg ser, ble nok plantet en gang for mange mange år siden, lenge før jeg flyttet hit.

Det er sol der fra klokka 15 og til den går ned :o)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Det er sol der fra klokka 15 og til den går ned :o)

Heldiggris. Jeg bor nedi ei dump, og sola går ned tidlig.

Vi vurderer å flytte om noen år.

Skrevet

Fin-fint vårvær her i Oslo da jeg var ute en tur i lunsjen. :)

Bilen var frossen og det tok lang tid å skrape i dag tidlig her i Oslo.

Skrevet

Heldiggris. Jeg bor nedi ei dump, og sola går ned tidlig.

Vi vurderer å flytte om noen år.

Jeg har veranda(svalgang ) på den andre siden og der har jeg morgensola :o). Det er der naboen og jeg drikker kaffe.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg har veranda(svalgang ) på den andre siden og der har jeg morgensola :o). Det er der naboen og jeg drikker kaffe.

Høres koselig ut. Vi får sola på formidagen en gang på verandaen. Tidlgere på plena. Vi har ikke noe kveldssol.

Men det hender vi tar en kveldstur med båten da, bare for å nyte kveldssola.

fei1365380229
Skrevet

I går var det vår, plener som begynte å bli grønne, bart på veiene og omtrent ikke en snøflekk igjen. I dag derimot våknet jeg til ca 15 cm nysnø, og det snør fortsatt.

Håper snøen varer til over påske, men hålka kan holde seg unna :)

Her oss oss har plenen vært grønn i hele vinter. Noe snø har vi hatt, men det kan jeg telle på en hånd.

I dag har det vært sol og fint vær - skikkelig vårstemning.

Skrevet

Det var snøfritt og mildt inntil i går kveld, nå er det full vinter og snø overalt.

*sukk*

Skrevet

*Titter ut*

Ehh... hvit vår? Næh... tror ikke det.

Skrevet

Gåsungene tittet fram i begynnelsen av uka, knoppene på trærne strutter, og knapt en kuldegrad hele måneden...

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Bilen var frossen og det tok lang tid å skrape i dag tidlig her i Oslo.

Bor du i høyden du da?

Jeg bor ved fjorden.

Skrevet

Nei, så faen om det er!

Sidelengs snøvær her, og jeg har måka fram bilen TRE ganger i dag! *mugne*

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Nei, så faen om det er!

Sidelengs snøvær her, og jeg har måka fram bilen TRE ganger i dag! *mugne*

Det var slik jeg drømte om at det skulle være litt tidligere i vinter.

Men nå kan snøen like gjerne holde seg unna.

Skrevet

Her var det vår for 3 dager siden. Nesten bart, og man kunne såvidt skimte noen bladknopper på en av buskene i hagen. Nå derimot har snøen lavet ned i 2 dager, det er masse snø overalt. Så nå kan ungene gå på ski igjen...

Dette har vært en merkelig vinter her! Ikke EN j**** dag har vi hatt skøyteis! Mye vits i å gi snuppa nye skøyter til jul! Det har veksla mellom masse snø og ingen snø. Etter å ha hatt full vinter i store deler av november, var jeg ute og raket plena like før jul!

Så mye greiere det hadde vært om vi kunne hatt skikkelig vinter når det var vinter, og skikkelig sommer når det var sommer! (Og vår og høst selvsagt..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...