Gå til innhold

Anbefaler filmen 37 1/2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil finne på noe i helgen kan jeg på det varmeste anbefale filmen 37 1/2! Spesielt hvis du er jente/kvinne i 30-40 årene. Tipper mange vil kjenne seg igjen.

Jeg kan nesten garantere at du får trimmet lattermusklene!

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser at den har fått gode anmeldelser, men jeg venter nok til den kommer på video.. (Går så sjelden på kino.)

Skrevet

Bra. Jeg lurte litt på om jeg skulle gå og se den.

kanskje jeg gjør det, da. Evt. venter til den kommer på dvd.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg skal på kino i morgen, men vet ikke hva jeg skal se. Hva handler denne filmen om? Er ikke mellom 30 og 40 jeg da, men...

Skrevet

Jeg ser at den har fått gode anmeldelser, men jeg venter nok til den kommer på video.. (Går så sjelden på kino.)

Filmer kommer ikke på video lenger. Bare på DVD.

hare1365380455
Skrevet

Ok, det går også fint...

Skrevet

Jeg skal på kino i morgen, men vet ikke hva jeg skal se. Hva handler denne filmen om? Er ikke mellom 30 og 40 jeg da, men...

Den handler om en journalist som er 37 1/2 år som blir dumpet av kjæresten og som står i fare for å miste jobben. Samtidig merker hun at huden begynner å eldres og hun gjør alt for å unngå dette. (Og dette vises på en komisk måte, man må bare le av det!) Hun føler at hun ikke får noe ut av livet sitt.

Filmen begynner med glimt fra da barndomsvenninnene var små og hvilke drømmer de hadde da. Livet blir som kjent ikke sånn man har planlagt.

Gjest Litt fredagsekkel
Skrevet

Når du korrigerer forrige innleder så vil jeg være litt kverrulerende jeg også.

Filmer kommer på video de. Dog kommer de sjeldnere og sjeldnere på VHS, men oftest på DVD :-)

Gjest baremei
Skrevet

Den handler om en journalist som er 37 1/2 år som blir dumpet av kjæresten og som står i fare for å miste jobben. Samtidig merker hun at huden begynner å eldres og hun gjør alt for å unngå dette. (Og dette vises på en komisk måte, man må bare le av det!) Hun føler at hun ikke får noe ut av livet sitt.

Filmen begynner med glimt fra da barndomsvenninnene var små og hvilke drømmer de hadde da. Livet blir som kjent ikke sånn man har planlagt.

Hmm. Dette kan vi like;) Litt sånn Bridget-Jones type film? Elsker Bridget=)

Takk for tipset forresten!

Gjest baremei
Skrevet

Ånei. Gikk inn på filmweb for å sjekke litt, og så der at filmen er norsk. Og jeg bor i Sverige, så her går den ikke:(

Skrevet

Trodde ikke den kom 28. februar jeg??

Neida, den går for fulle hus nå.

Skrevet

Når du korrigerer forrige innleder så vil jeg være litt kverrulerende jeg også.

Filmer kommer på video de. Dog kommer de sjeldnere og sjeldnere på VHS, men oftest på DVD :-)

DVD faller dessverre ikke under begrepet video. To vidt forskjellige teknologier.

fei1365380229
Skrevet

Var på den på onsdag, jeg syns den var skikkelig morsom :o)

Skrevet

DVD faller dessverre ikke under begrepet video. To vidt forskjellige teknologier.

"DVD faller dessverre ikke under begrepet video. To vidt forskjellige teknologier."

Hva var poenget ditt der? Du ble korrekt korrigert i en feilaktig påstand - værre er det ikke.

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...