Gå til innhold

Finne en mann til meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok - jeg tar et hint! Jeg har tydeligvis gitt litt for mye uttrykk for min økende sexlyst i kombinasjon med manglende mann her inne.

Herved lover jeg at dersom noen her inn klarer å finne en mann til meg så skal jeg holde kjeft om tidligere nevnte tema! Noen som tar utfordringen?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

16

• libra

4

• collins

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lillemus, Lillemus...

Skal vi tolke dette som en kontaktannonse på dol? ;)

Skrevet

Lillemus, Lillemus...

Skal vi tolke dette som en kontaktannonse på dol? ;)

Neida, bare et lite prosjekt. Det er jo freddan! ;o)

*Krysser fingre for at webbis har humor på en fredag*

Skrevet

Jeg vet om en! Han er et par og tretti, kjekk, litt data-interessert og trenger hjelp i klesveien.

Skrevet

Nei, jeg gir meg mens jeg er på topp - har allerede gitt bort Ørkenvandreren -- og de andre "tagbare" er opptatt.

Sorry,- du vil nok fortsatt være singel du!

*erter* :-)

Skrevet

Jeg vet om en! Han er et par og tretti, kjekk, litt data-interessert og trenger hjelp i klesveien.

Høres litt ung ut. Send meg en mail du. ;o)

Trenger hjelp i klesveien?! Trenger hjelp i klesveien sjøl jeg! Ville nok blitt et utmerket par ja! :o)

Skrevet

Hva slags karer har du sansen for, da?

Gi noen stikkord, så skal jeg se hva jeg kan hoste opp.

*leter gjennom mannearkivet*

Skrevet

Høres litt ung ut. Send meg en mail du. ;o)

Trenger hjelp i klesveien?! Trenger hjelp i klesveien sjøl jeg! Ville nok blitt et utmerket par ja! :o)

Har du ikke sett under meldinger? Jeg får ikke til å sende mail til deg. Kanskje fordi jeg tok adressen på husken. Mista alle data her for et par uker siden...

Skrevet

Nei, jeg gir meg mens jeg er på topp - har allerede gitt bort Ørkenvandreren -- og de andre "tagbare" er opptatt.

Sorry,- du vil nok fortsatt være singel du!

*erter* :-)

Det trenger ikke være en dol'er da. :o)

Desperat? Neida, fikk bare et innfall! :o)

Skrevet

Hva slags karer har du sansen for, da?

Gi noen stikkord, så skal jeg se hva jeg kan hoste opp.

*leter gjennom mannearkivet*

Mellom 35 og 45, snill og renslig, må gjerne ha barn, være singel selvfølgelig, kan godt ha noen cm over bakken, litt kraftig gjør ingenting, men vomma må ikke henge utover bukselinninga.

Han må ikke være ekstremt selvhøytidlig, men kunne le av seg selv og tåle at andre ler med ham. Han må tørre å gi meg en klem eller et kyss selv om vi er ute blandt andre.

Og dette er fremdeles ikke en kontaktannonse... ;o)

Skrevet

Mellom 35 og 45, snill og renslig, må gjerne ha barn, være singel selvfølgelig, kan godt ha noen cm over bakken, litt kraftig gjør ingenting, men vomma må ikke henge utover bukselinninga.

Han må ikke være ekstremt selvhøytidlig, men kunne le av seg selv og tåle at andre ler med ham. Han må tørre å gi meg en klem eller et kyss selv om vi er ute blandt andre.

Han bør vel fortrinnsvis befinne seg på din kant av landet, eller er du interessert i takeaway også?

Skrevet

Han bør vel fortrinnsvis befinne seg på din kant av landet, eller er du interessert i takeaway også?

Godt poeng. Jo nærmere Trondheim jo bedre. :o)

Skrevet

Godt poeng. Jo nærmere Trondheim jo bedre. :o)

Hm. Der er min makt litt mer begrenset.

La meg tenke på det.

Skrevet

Takeaway?

*LOL* For noen bra uttrykk jeg lærer her på dol ;)

Skrevet

Er det vårkåtheten som gjør seg gjeldende allerede? Første vårtegn i Trondheim - Lillemus på mannejakt :-)

Har en eks som holder til i Trondheim, men tviler sterkt på at han er din type, dessuten aner jeg ikke om han er single for tida... hmmmm.

Skrevet

Er det vårkåtheten som gjør seg gjeldende allerede? Første vårtegn i Trondheim - Lillemus på mannejakt :-)

Har en eks som holder til i Trondheim, men tviler sterkt på at han er din type, dessuten aner jeg ikke om han er single for tida... hmmmm.

Stoler på deg, dersom han er eks av deg er han neppe min type. ;o)

Skrevet

Stoler på deg, dersom han er eks av deg er han neppe min type. ;o)

Ehhh... altså... syns du jeg har sååå dårlig smak?

;-)

Skrevet

Det trenger ikke være en dol'er da. :o)

Desperat? Neida, fikk bare et innfall! :o)

Jeg kjenner ingen mennesker utenom Dol'ere jeg! *s*

Skrevet

Ehhh... altså... syns du jeg har sååå dårlig smak?

;-)

Nei, ettersom han er en eks så regner jeg jo med at det var en grunn til at dere ikke er sammen lengre? :o) Tok det for gitt at det var du som dumpet ham jeg. *Tramper rett i salaten*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Siden jeg selv er opptatt men kjenner noen som er ledig kunne jeg formidlet videre... men: én er for gammel, én tilfredsstiller det med 'uten vom' men rager ikke så høyt over bakken, er ellers utmerket men må flyttes fra oslo, har ikke barn ennå, så dere måtte lage sammen. En annen må skille seg ferdig først, men kunne helt sikker ttilfredsstilt dine lyster, ..én til som er for gammal... Ja da ender det med han som ikke rager så høyt. Du er for kresen, han er både snill, 'renslig', trofast osv osv :)

ps. hva er en urenslig mann? Snill og renslig -- høres ut som en hund? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...