Gå til innhold

Finne en mann til meg?!

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ehhh... altså... syns du jeg har sååå dårlig smak?

;-)

alle kan da ta grundig feil her i livet? Ville aldri anbealt min ex til noen!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

16

• libra

4

• collins

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Siden jeg selv er opptatt men kjenner noen som er ledig kunne jeg formidlet videre... men: én er for gammel, én tilfredsstiller det med 'uten vom' men rager ikke så høyt over bakken, er ellers utmerket men må flyttes fra oslo, har ikke barn ennå, så dere måtte lage sammen. En annen må skille seg ferdig først, men kunne helt sikker ttilfredsstilt dine lyster, ..én til som er for gammal... Ja da ender det med han som ikke rager så høyt. Du er for kresen, han er både snill, 'renslig', trofast osv osv :)

ps. hva er en urenslig mann? Snill og renslig -- høres ut som en hund? :)

Han som ikke rager så høyt - hvor høy er han da? Han bør være over 1,70, har alltid vært svak for høye menn. :o) Nei, jeg mener ikke at 1,70 er høyt, egentlig liker jeg dem godt over 1,80, men man vet jo aldri - kanskje tiden er moden for noe nytt?!

Gjest forslag
Skrevet

Mellom 35 og 45, snill og renslig, må gjerne ha barn, være singel selvfølgelig, kan godt ha noen cm over bakken, litt kraftig gjør ingenting, men vomma må ikke henge utover bukselinninga.

Han må ikke være ekstremt selvhøytidlig, men kunne le av seg selv og tåle at andre ler med ham. Han må tørre å gi meg en klem eller et kyss selv om vi er ute blandt andre.

Og dette er fremdeles ikke en kontaktannonse... ;o)

Nå er det by: larm i Stavanger: mange konserter og mange mennesker i byen i helgen. Hva med å ta deg en tur sammen med en venninne? Så kan dere høre musikk og se om det er noen bra karer... Jobber det kanskje en kjekk mann på arbeidsplassen din? Kjenner venner av deg noen som kunne passet? (Du har nok sjekket dette ut...) Jeg tror nok du finner den rette, men når du ikke leter...:) Lykke til.

Skrevet

Han som ikke rager så høyt - hvor høy er han da? Han bør være over 1,70, har alltid vært svak for høye menn. :o) Nei, jeg mener ikke at 1,70 er høyt, egentlig liker jeg dem godt over 1,80, men man vet jo aldri - kanskje tiden er moden for noe nytt?!

han er sikkert 1.80, men ikke kraftig, mer den senete typen, uten vom som sagt. Men han må flyttes, hvis ikke du kna flyttes!

Skrevet

Nei, ettersom han er en eks så regner jeg jo med at det var en grunn til at dere ikke er sammen lengre? :o) Tok det for gitt at det var du som dumpet ham jeg. *Tramper rett i salaten*

Det er ikke mye salat igjen å trampe i der gitt.

Det begynner å bli noen år sia, og grunnen til at det skar seg var nok en kombinasjon av litt for stor avstand(ikke mye vits i å ha et mannfolk man ikke kan benytte seg jevnlig av...) og at han var litt vel inngrodd single.

Skrevet

alle kan da ta grundig feil her i livet? Ville aldri anbealt min ex til noen!

Jeg har noen ekser jeg absolutt ikke ville anbefale til ei levende sjel, andre er helt ok.

Mange grunner til at forhold ikke fungerer.

Kremt... driver ikke og bytter mannfolk hver uke altså, er bare så utrolig gammel ;-)

Skrevet

Må jeg, som mann, måtte gå veien om å finne en annen mann enn meg til deg, eller rekker det om jeg sjøl stiller meg til disposisjon?

Skrevet

Jeg har noen ekser jeg absolutt ikke ville anbefale til ei levende sjel, andre er helt ok.

Mange grunner til at forhold ikke fungerer.

Kremt... driver ikke og bytter mannfolk hver uke altså, er bare så utrolig gammel ;-)

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du vært ute og ruslet med musa igjen nå? :)

Skrevet

Nå har du fått et tilbud, Lillemus.

*hinter til svaret nedenfor*

Nå, er han din type, eller?

;)

Skrevet

Må jeg, som mann, måtte gå veien om å finne en annen mann enn meg til deg, eller rekker det om jeg sjøl stiller meg til disposisjon?

collins, kom med dine data, så kanskje jeg kan anbefale deg...?*ler*

du bør nok ha noen referanser oxo..

Skrevet

Har du referanser å komme med? ;o)

Tar helg snart og er ikke nett-tilgjengelig før mandag, men du kan jo alltids kladde ned en e-post til meg i løpet av helga. :o)

[email protected]

Skrevet

Nå er det by: larm i Stavanger: mange konserter og mange mennesker i byen i helgen. Hva med å ta deg en tur sammen med en venninne? Så kan dere høre musikk og se om det er noen bra karer... Jobber det kanskje en kjekk mann på arbeidsplassen din? Kjenner venner av deg noen som kunne passet? (Du har nok sjekket dette ut...) Jeg tror nok du finner den rette, men når du ikke leter...:) Lykke til.

Nå bor jeg temmelig langt fra Stavanger...

Skrevet

Har du referanser å komme med? ;o)

Tar helg snart og er ikke nett-tilgjengelig før mandag, men du kan jo alltids kladde ned en e-post til meg i løpet av helga. :o)

[email protected]

Forstod at engel ønsket å prøvesmake først, for å finne ut om jeg var no' for deg. Blir travle dager framover, ser jeg.;-)

Du kan jo også kjøre en slags Idol-vri, hvis det blir mange kandidater?

F eks samle 100 menn en helg, hvor bare 50 går videre, og til slutt bare 10 som går til finalen, hvor en da stemmes ut hver uke.

Skrevet

Forstod at engel ønsket å prøvesmake først, for å finne ut om jeg var no' for deg. Blir travle dager framover, ser jeg.;-)

Du kan jo også kjøre en slags Idol-vri, hvis det blir mange kandidater?

F eks samle 100 menn en helg, hvor bare 50 går videre, og til slutt bare 10 som går til finalen, hvor en da stemmes ut hver uke.

For en ide! At jeg ikke har tenkt på det selv! ;o)

Men bor du i Trondheim så er det bare å sende en e-post som sagt. :o) Jeg biter ikke.

Skrevet

For en ide! At jeg ikke har tenkt på det selv! ;o)

Men bor du i Trondheim så er det bare å sende en e-post som sagt. :o) Jeg biter ikke.

Har tatt signalet ditt, men sliter en del med å oppfylle de geografiske kravene dine.;-)

Gjest forslag
Skrevet

Nå bor jeg temmelig langt fra Stavanger...

Men en helgetur??:)

mil1365380270
Skrevet

Min er høy og mørk, morsom og ikke selvhøytidelig.

Du kan få låne han, hvis du lover å behandle han skikkelig dårlig, så jeg tar meg bra ut, og sender han ned igjen til neste helg ;-)

Skrevet

Har tatt signalet ditt, men sliter en del med å oppfylle de geografiske kravene dine.;-)

Da blir det verre vet du. :o) Å være avstandskjærester på DOL er vel lite fruktbart i lengden... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...