Gå til innhold

Finne en mann til meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstod at engel ønsket å prøvesmake først, for å finne ut om jeg var no' for deg. Blir travle dager framover, ser jeg.;-)

Du kan jo også kjøre en slags Idol-vri, hvis det blir mange kandidater?

F eks samle 100 menn en helg, hvor bare 50 går videre, og til slutt bare 10 som går til finalen, hvor en da stemmes ut hver uke.

*humre*

Lillemus-idol:-))

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

16

• libra

4

• collins

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Tvillingmamma
Skrevet

Gubben har en kompis i Stjørdalsdistriktet. Mener han er 38, utdannet skatterevisor. Han løper mye, er med i div løp rundt omkring. Har så vidt jeg vet, ingen langvarige forhold bak seg. Noe jeg ikke kan forstå, for han er verdens snilleste. Omtenksom og oppmerksom. Hadde det ikke blitt gubben på meg, hadde det kanskje blitt...

Han har ingen barn, men stort hus.

Han _må_ være noe for deg :)

Skrevet

Blei det ikke noe mer av "juledrømmen" altså?

Dessverre ikke. Men Juledrømmen var kjempesøt og et trivelig bekjentskap den korte tiden det varte. :o)

Skrevet

Gubben har en kompis i Stjørdalsdistriktet. Mener han er 38, utdannet skatterevisor. Han løper mye, er med i div løp rundt omkring. Har så vidt jeg vet, ingen langvarige forhold bak seg. Noe jeg ikke kan forstå, for han er verdens snilleste. Omtenksom og oppmerksom. Hadde det ikke blitt gubben på meg, hadde det kanskje blitt...

Han har ingen barn, men stort hus.

Han _må_ være noe for deg :)

Kanskje han er skaphomse? Er han flyttbar da? Er forholdsvis stedfast på grunn av ungene jeg nemlig.

Gjest svinaktig
Skrevet

Dessverre ikke. Men Juledrømmen var kjempesøt og et trivelig bekjentskap den korte tiden det varte. :o)

Humre... eller kanskje dere hører litt på oss menn neste gang...?

Husker tråden

Re: Rapport - *Gliser bredt*

HEI og HOPPSAN! På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel. Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter fitta! (*o* som jeg kunne få men ikke tok).

Mange

Ka trur du om tankan vårres? Forhold eller fitte? Næmlig, ikkje forhold OG fitte.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen, nettdater eller dater for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

Jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Desperasjon LYYYYSER, og det er det værste vi veit.

Men venninne-gjengan sitter og forer hverandre med disse historiene og fantasiene. Så tråkker de til og byr seg fram. Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Bannet jeg i kirka nå?

Dere single jenter, tørs nu å vær litt annerledes Si gjerne at det er godt å få nærhet og varme. Han som vil ha fitta med en gang er borte til våren. Fri med underlivet og du er UUUT. "Sex og singelliv" er ut. Pul i dag og grin i morra. Veit dere ikke det? Største humoren jeg leser her er de som gir råd begrunna med at det har jeg opplevd i flere av mine forhold. STOOOR HUMOR J J Ler mæ i hjæl. GOD JUL!

- svinaktig

Skrevet

Humre... eller kanskje dere hører litt på oss menn neste gang...?

Husker tråden

Re: Rapport - *Gliser bredt*

HEI og HOPPSAN! På tide med litt malurt og mannesvin i denna tråden vel. Jeg er en av de mennene som har vært singel, og trekte meg etter fitta! (*o* som jeg kunne få men ikke tok).

Mange

Ka trur du om tankan vårres? Forhold eller fitte? Næmlig, ikkje forhold OG fitte.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen, nettdater eller dater for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

Jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Desperasjon LYYYYSER, og det er det værste vi veit.

Men venninne-gjengan sitter og forer hverandre med disse historiene og fantasiene. Så tråkker de til og byr seg fram. Men etterpå sitter de her og skriver om dritstøvler og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Gang etter gang! Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Bannet jeg i kirka nå?

Dere single jenter, tørs nu å vær litt annerledes Si gjerne at det er godt å få nærhet og varme. Han som vil ha fitta med en gang er borte til våren. Fri med underlivet og du er UUUT. "Sex og singelliv" er ut. Pul i dag og grin i morra. Veit dere ikke det? Største humoren jeg leser her er de som gir råd begrunna med at det har jeg opplevd i flere av mine forhold. STOOOR HUMOR J J Ler mæ i hjæl. GOD JUL!

- svinaktig

:o) Dersom han virkelig var ute etter kun fitte og ikke noe annet så gjorde han seg sannelig flid med å få det! :o)

Søt var nå uansett.

Tvillingmamma
Skrevet

Kanskje han er skaphomse? Er han flyttbar da? Er forholdsvis stedfast på grunn av ungene jeg nemlig.

Skaphomse tror jeg ikke han er. Flyttbar, vel han har nettopp kjøpt et stort hus og arbeider på Stjørdal.

Men han er verdens snilleste, oppmerksom og ordentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...