Gjest Lunsjgjesten Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Lenge siden jeg har vært ute for å spise lunsj uten barn. På lørdagen har mannen min og jeg et par timer uten barn og tenkte å finne et sted på Majorstua. Tips til steder mottas med stor takk. Det er lenge siden jeg har vært på restauranter på Majorstua så jeg er ikke helt oppdatert. 0 Siter
Gjest Bølgen&Moi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bølgen & Moi på Briskeby? Eller tenkte du mer en liten cafe? 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er en liten cafe som ligger rett ovenfor der hvor Peppe`s var tidligere. Midt oppi rundkjøringa nesten ved enden av frognerparken. Seven-elleven ligger der også på hjørnet. Liker meg godt der, og er der ofte på lørdager. Man kan sitte ute også. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bølgen & Moi på Briskeby? Eller tenkte du mer en liten cafe? Bølgen & Moi er ikke det en eksklusiv restaurant? Har aldri vært der. 0 Siter
Gjest Bølgen&Moi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bølgen & Moi er ikke det en eksklusiv restaurant? Har aldri vært der. Cafedelen mellom inngangen og peisen er ganske enkel, man kan spise frokost og enkel lunsj, eller ta en drink. Resturanten innenfor er heller ikke veldig stiv, mens restauranten i 2. etg er veldig dyr og flott og eksklusiv. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvis du ikke skal på en finere restaurant, men en kafè/pub med litt sjel, så er Den Gamle Majors Lab å anbefale. "............................" 0 Siter
Gjest sulten..... Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Cafedelen mellom inngangen og peisen er ganske enkel, man kan spise frokost og enkel lunsj, eller ta en drink. Resturanten innenfor er heller ikke veldig stiv, mens restauranten i 2. etg er veldig dyr og flott og eksklusiv. 'en enkel lunsj' er dyr nok på B&M !! Selv om man ikke får så man blir mett engang 0 Siter
maire Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 OK, forslaget mitt høres ganske harry ut, men de har faktisk både god og rimelig mat der; Billa Bong i Sørkedalsveien. Prøv husets salat med kylling - nam, nam, salat med varm kylling i Jeg har ikke prøvd alle rettene der, så jeg kan ikke gå god for all maten, men kyllingsalaten er snacks. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hvis du ikke skal på en finere restaurant, men en kafè/pub med litt sjel, så er Den Gamle Majors Lab å anbefale. "............................" Liker meg også der. Ramlet inn på en annen pub i Klingenberggt hvor jeg fikk assosiasjoner til Gamle Major, og riktignok var det samme eiere. Det visste jeg ikke:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 litt sent, men... Foruten Gamle Major kan jeg anbefale Kokopelli og The Broker for maten.Spesielt hamburgeren. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Liker meg også der. Ramlet inn på en annen pub i Klingenberggt hvor jeg fikk assosiasjoner til Gamle Major, og riktignok var det samme eiere. Det visste jeg ikke:-) Jepp - har vært der også. Uhm...jeckyl eller noe sånt? "............................" 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jepp - har vært der også. Uhm...jeckyl eller noe sånt? "............................" øh..det fikk jeg ikke med meg..*skylder på pilsen* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.