Gå til innhold

Lunsj på Majorstua lørdag

Anbefalte innlegg

Gjest Lunsjgjesten
Skrevet

Lenge siden jeg har vært ute for å spise lunsj uten barn. På lørdagen har mannen min og jeg et par timer uten barn og tenkte å finne et sted på Majorstua. Tips til steder mottas med stor takk. Det er lenge siden jeg har vært på restauranter på Majorstua så jeg er ikke helt oppdatert.

Gjest Bølgen&Moi
Skrevet

Bølgen & Moi på Briskeby?

Eller tenkte du mer en liten cafe?

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Det er en liten cafe som ligger rett ovenfor der hvor Peppe`s var tidligere.

Midt oppi rundkjøringa nesten ved enden av frognerparken. Seven-elleven ligger der også på hjørnet.

Liker meg godt der, og er der ofte på lørdager.

Man kan sitte ute også.

Skrevet

Bølgen & Moi på Briskeby?

Eller tenkte du mer en liten cafe?

Bølgen & Moi er ikke det en eksklusiv restaurant? Har aldri vært der.

Gjest Bølgen&Moi
Skrevet

Bølgen & Moi er ikke det en eksklusiv restaurant? Har aldri vært der.

Cafedelen mellom inngangen og peisen er ganske enkel, man kan spise frokost og enkel lunsj, eller ta en drink. Resturanten innenfor er heller ikke veldig stiv, mens restauranten i 2. etg er veldig dyr og flott og eksklusiv.

Skrevet

Hvis du ikke skal på en finere restaurant, men en kafè/pub med litt sjel, så er Den Gamle Majors Lab å anbefale.

"............................"

Gjest sulten.....
Skrevet

Cafedelen mellom inngangen og peisen er ganske enkel, man kan spise frokost og enkel lunsj, eller ta en drink. Resturanten innenfor er heller ikke veldig stiv, mens restauranten i 2. etg er veldig dyr og flott og eksklusiv.

'en enkel lunsj' er dyr nok på B&M !! Selv om man ikke får så man blir mett engang

Skrevet

OK, forslaget mitt høres ganske harry ut, men de har faktisk både god og rimelig mat der; Billa Bong i Sørkedalsveien. Prøv husets salat med kylling - nam, nam, salat med varm kylling i :) Jeg har ikke prøvd alle rettene der, så jeg kan ikke gå god for all maten, men kyllingsalaten er snacks.

Skrevet

Hvis du ikke skal på en finere restaurant, men en kafè/pub med litt sjel, så er Den Gamle Majors Lab å anbefale.

Liker meg også der. Ramlet inn på en annen pub i Klingenberggt hvor jeg fikk assosiasjoner til Gamle Major, og riktignok var det samme eiere. Det visste jeg ikke:-)

Skrevet

litt sent, men...

Foruten Gamle Major kan jeg anbefale Kokopelli og The Broker for maten.Spesielt hamburgeren.

Skrevet

Liker meg også der. Ramlet inn på en annen pub i Klingenberggt hvor jeg fikk assosiasjoner til Gamle Major, og riktignok var det samme eiere. Det visste jeg ikke:-)

Jepp - har vært der også. Uhm...jeckyl eller noe sånt?

Skrevet

Jepp - har vært der også. Uhm...jeckyl eller noe sånt?

øh..det fikk jeg ikke med meg..*skylder på pilsen* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...