Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Så "En langvarig forlovelse" sist helg. Kjempebra! Tror dessuten den svenske "Så som i himmelen" kommer til Norge snart. Den kan også anbefales på det varmeste! 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Åh guuud... Dette ser ut som en gørrkjedelig film, den skal jeg iallfall IKKE se! No offense. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Åh guuud... Dette ser ut som en gørrkjedelig film, den skal jeg iallfall IKKE se! No offense. Hvilken av dem da? Smaken er jo som baken, det er sikkert, men... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Åh guuud... Dette ser ut som en gørrkjedelig film, den skal jeg iallfall IKKE se! No offense. Forresten: hvis du bare liker actionfilmer eller komedier, er nok ikke disse noe for deg, nei:) 0 Siter
Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvilken av dem da? Smaken er jo som baken, det er sikkert, men... Jeg mente den der "En langvarig forlovelse". Har bare sett traileren, men gud den så kjedelig ut. Ja, jeg liker best actionfilmer, thrillere og grøssere. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg mente den der "En langvarig forlovelse". Har bare sett traileren, men gud den så kjedelig ut. Ja, jeg liker best actionfilmer, thrillere og grøssere. Da forstår jeg:) Har nok forskjellig filmsmak vi.Jeg liker thrillere, men grøssere og actionfilmer styrer jeg unna. Var litt "splatter" i "En langvarig f.." også, da- noen ekle krigsscener.Fysjom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.