Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266392

Regjeringen vil foreslå forbud mot å kopiere musikk over på mp3-format, slik at vi kan nyte musikk fra de små dingsene.

Og sjekk denne:

«Om bruker f.eks. kjøper en CD-plate, kan ikke bruker ha noen rimelig forventning om å kunne spille denne direkte av i en MP3-spiller som ofte er på størrelse med et armbåndsur, er integrert i mobiltelefonen eller finnes som programvare på datamaskinen»

...

Sånn går det når Bonden går med hodet i medisintåke i årevis og saksbehandlerne i departementet neppe vet hva mp3 er for noe. De kjører vel på med vinyl ennå.

Det er i alle fall sikkert at regjeringen gjør halve folket (bokstavelig talt) til lovbrytere. Og da har de misforstått noe bak prinsippene for lovgivning.

....

Det er tragisk. På mange områder gjør denne regjeringen en glimrende jobb, men så kommer slike vettløse forslag som dette og ødelegger hele greia. Og alternativet med sosialist-Jens er jo langt verre. Helvete.

Skrevet

PØH - man kan da fint ha en borgelig regjering uten KrF!

Skrevet

PØH - man kan da fint ha en borgelig regjering uten KrF!

Nettopp. Men kan vi håpe på et slikt under?

Det forutsetter at Venstre holder seg i live, at H og FrP gjør brakvalg og SP forsvinner stille og rolig. Dessuten må SV jekkes ned et par hakk (selv om de er godt på vei).

Fire år med sosialister (herunder SP på vippen) er mer enn jeg klarer.

Skrevet

Nettopp. Men kan vi håpe på et slikt under?

Det forutsetter at Venstre holder seg i live, at H og FrP gjør brakvalg og SP forsvinner stille og rolig. Dessuten må SV jekkes ned et par hakk (selv om de er godt på vei).

Fire år med sosialister (herunder SP på vippen) er mer enn jeg klarer.

Jeg har gått hardt inn i Venstre nå - så det er vel håp! hehe

Skrevet

Jeg har gått hardt inn i Venstre nå - så det er vel håp! hehe

Ja, da er vel akkurat det i boks :-)

mennee..er du lærer du da? Må man ikke være det for å stemme venstre? Eller nynorskfanatiker?

Skrevet

Ja, da er vel akkurat det i boks :-)

mennee..er du lærer du da? Må man ikke være det for å stemme venstre? Eller nynorskfanatiker?

Venstre er for "Det Tenkende Mennesket".

Tror ikke jeg har møtt en enda som er lærer - blant de jeg har møtt i partiet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...