Gå til innhold

Nå er alle grenser nådd!

Gjest Great vengance and furious anger!

Anbefalte innlegg

Gjest Great vengance and furious anger!
Skrevet

Jeg har ett vanvittig stort behov for å ødelegge noe. Knuse ting, slå i stykker noe, hyle, skrike, slå noen, skjære meg opp. Hodet mitt er tomt, sjelen min er tom, jeg klarer ikke tenke, ikke puste, ikke spise, ikke smile, ikke le, alt irriterer meg, alle irriterer meg. Jeg har lyst til å rømme, dope meg, drikke meg full.

Hodet mitt har gått varmt og jeg har lyst til å sprenge meg selv i filler!

JEG HAR LYST TIL Å FØLE NOE!

Skrevet

Høres ut som om du har det vondt nå ja...

Vanskelig å gi noen råd utifra hva du skriver, men er det absolutt ingen ting du kan tenke deg som kan sette deg på bedre tanker? Venner/familiet etc du kan kontakte og snakke med/være sammen med/finne på nye hyggelig sammen?

Hva med rett og slett leie deg en skikkelig koselig, varm film, kjøpe inn en bag med smågodt og rigge deg til under et pledd?

Gjest snøklokken
Skrevet

Har du noen du kan snakke med nå? Hva med å gå en tur? Samme hvordan været er... Kanskje du skulle snakket med en profesjonell?

Gjest annilinn
Skrevet

Med fare for å irritere deg vil jeg bare påpeke om at du ikke greier å puste så trenger du ikke å sprenge deg, for da er du antakelig dau allerede.

Ellers pleier jeg å gå en tur hvis jeg har problemer med å tenke. Litt frisk luft, og noe pen natur å se på, pleier å gjøre underverker.

Hvis ikke det hjelper deg, trenger du antakelig psykriatisk hjelp.

Uansett hva du gjør, så må du være snill og ikke la det gå ut over uskyldige.

Gjest snøklokken
Skrevet

Se Pulp fiction èn gang til.

Tror du personen beskriver noe fra den? Eller trenger han/hun hjelp?

Skrevet

Tror du personen beskriver noe fra den? Eller trenger han/hun hjelp?

Nicket er i alle fall fra Pulp fiction.

Og en skal ikke se bort fra at å se en spennende film kan hjelpe litt på humøret.

Skrevet

Og da kan det bare gå EN vei - oppover! :-)

Hmm..det kan alltids gå enda litt nedover, er min erfaring.

Skrevet

Hmm..det kan alltids gå enda litt nedover, er min erfaring.

Vet du forskjell på en optimist og en pessismist?

Pessimisten sier; "Nå kan det ikke BLI verre!" - - så sier Optimisten: "joda, det KAN det det!" :-)

Skrevet

Ta deg en fyllekule. Du trenger helt klart å få ut litt stim:-)

Skrevet

Vet du forskjell på en optimist og en pessismist?

Pessimisten sier; "Nå kan det ikke BLI verre!" - - så sier Optimisten: "joda, det KAN det det!" :-)

hehe :-) Min mattelærer på vgs hørte lenge på meg og min klaging over hvor vanskelig det var med matte: "Jeg kommer aldri til å klare neste prøve, jeg kommer til å stryke" osv..De andre elevene ble grundig lei av meg og klagingen min, og ba meg slutte å ta alle sorger på forskudd. Men læreren tok meg i forsvar ved å si følgende: Skal man ha glede av sine bekymringer, er man nødt til å ta dem på forskudd :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...