collins Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er alltid noen som har det værre.... Når du har hatt en absolutt "jeg hater jobben" dag, prøv dette: På vei hjem går du innom et apotek og kjøper et termometer. Forsikre deg om at det er et termometer for bruk i rektum og at det er av merket Johnson & Johnson. Når du kommer hjem, låser du døra, trekker for gardinene, trekker ut telefonstøpselet og tar på deg behagelige, lette klær og legger deg på sengen. Nå kommer det viktige: Åpne esken med termometeret, ta ut termometeret og legg det forsiktig på nattbordet slik at det ikke ramler ned og blir ødelagt. Ta så bruksanvisningen ut av esken og les den nøye! Legg spesielt merke til det som står med liten skrift helt til slutt. "Alle rektum termometere levert av Johnson & Johnson er garantert testet og godkjent". Etter å ha lest dette, legger du deg godt tilbake, lukker øynene, og sier høyt til deg selv 5 ganger: "Jeg er så glad for at jeg ikke jobber i kvalitetskontrollen hos Johnson & Johnson!". Ønsker deg en riktig god dag, og husk at det er alltid noen som har det verre en deg! 0 Siter
løvinne71 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 He he!! Du ga meg en BEDRE dag på jobben ihvertfall! Fikk meg en liten latter på ettermiddagen! God helg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.