Gå til innhold

Hvor ofte...

Anbefalte innlegg

Gjest for@virra
Skrevet

Hvor ofte elsker dere...

og er dere gift eller samboere...

Jeg bare undres,for vi sliter med et samlivsproblem med at det er altfor sjelden med den gode nærheten.

Håper bare jeg kan få elske med mannen min i hvert fall en gang i år...

Og jeg har vært gift med han i 3 år. Han er 43 og jeg 41 år.

Hvordan er det med dere?

Gjest noen ganger går det i ett...
Skrevet

Jeg er ikke samboer eller gift, så mine data teller vel ikke. Men jeg kjenner en mann som får noe annet hvert år ca... Han kunne tenkt seg OFTE...

(Selv benytter jeg flittig muligheten når kjæresten og jeg er alene...)

Gjest schmack!!
Skrevet

Ikke lett når sexdøden inntrer i et forhold. Noen klarer å holde gløden i mange år, noen få faktisk et helt liv, men de fleste stopper mer eller mindre opp etter 3-7 år.

Det rare er jo at det sjelden har noe med sexlysten å gjøre, den er intakt, men paret går hver for seg over til egensex, og får det til å funke til å bli et godt forhold forøvrig. Men begge tror selvfølgelig at den andre ikke lenger har sexlyst...;-)

Gjest noen ganger går det i ett...
Skrevet

Ikke lett når sexdøden inntrer i et forhold. Noen klarer å holde gløden i mange år, noen få faktisk et helt liv, men de fleste stopper mer eller mindre opp etter 3-7 år.

Det rare er jo at det sjelden har noe med sexlysten å gjøre, den er intakt, men paret går hver for seg over til egensex, og får det til å funke til å bli et godt forhold forøvrig. Men begge tror selvfølgelig at den andre ikke lenger har sexlyst...;-)

er "de fleste stopper mer eller mindre opp etter 3-7 år" sant?????

Jeg som hadde tenkt å holde på til jeg ble en riktig gammel dame!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere har vært gift i 3 år, er fortsatt bare barn hva alder angår, og du håper - håper - at det skal bli noe på deg 1 gang i året?

Hvis jeg var deg ville jeg søkt skillsmisse og bedt om økonomisk kompensasjon for tort å svie.

Gjest unnlater nick nå
Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen i 15 år. Vi har forsatt et veldig godt og aktivt sexliv, bedre nå enn på lenge kanskje fordi ungene begynner å bli litt større og vi begynner å få litt overskudd igjen.

Gjest Rabla for deg eller?
Skrevet

Dere har vært gift i 3 år, er fortsatt bare barn hva alder angår, og du håper - håper - at det skal bli noe på deg 1 gang i året?

Hvis jeg var deg ville jeg søkt skillsmisse og bedt om økonomisk kompensasjon for tort å svie.

Sier du det?

Gjest schmack!!
Skrevet

er "de fleste stopper mer eller mindre opp etter 3-7 år" sant?????

Jeg som hadde tenkt å holde på til jeg ble en riktig gammel dame!

Det er fullt mulig, men sjansen for det øker om du bytter partnere underveis...

Den dumme naturen har lagt noen forplantningsfunksjoner i kroppen vår som iblant kommer i konflikt med det vi anser som det ideelle...

Gjest ikke så ofte..
Skrevet

Vel, det blir 0-1 gang i måneden. Er yngre enn dere, og har vært gift i et par år mer enn dere. Vet du hvorfor dere ikke har sex oftere? Her er det nok pga travel hverdag, og når jeg finner tid vil mannen min sove/se film...

Skrevet

Jeg er ikke samboer eller gift, så mine data teller vel ikke. Men jeg kjenner en mann som får noe annet hvert år ca... Han kunne tenkt seg OFTE...

(Selv benytter jeg flittig muligheten når kjæresten og jeg er alene...)

Skjønner godt at du kaller deg forvirra...

Hvor ofte som er "normalt" varierer nok veldig, men en (1 !!??) gang i året er IKKE normalt utifra deres alder, og at dere har vært gift i kun tre år!!

Hvis det ikke ligger medisinske årsaker bak som forklaring, ville jeg nok gjort en grundig vurdering av hele forholdet.

NOE må være galt hvis en ellers frisk, og ennå forholdsvis ung mann, ikke vil ha sex med sin kone mer en en gang i året!!

Har du konfrontert ham med dette og spurt ham rett ut??

Tar du intiativet til sex, så han vet at du har lyst og er "tilgjengelig"?

Hvis du ikke får en forbedring, eller i det minste en akseptabel forklaring på hans manglende interesse, så tror jeg du bør vurdere om forholdet i det hele tatt er levedyktig...

Hvis han ikke kan, eller vil, gi deg sex i forholdet, er det opp til deg å enten leve et sex-løst liv, eller bryte ut av forholdet.

Evt kan du jo skaffe deg en elsker, da jeg synes ditt tilfelle faktisk er ganske tett opptil hva man kan kalle en "legitim" grunn til utroskap...

Gjest unnlater nick nå
Skrevet

Det er fullt mulig, men sjansen for det øker om du bytter partnere underveis...

Den dumme naturen har lagt noen forplantningsfunksjoner i kroppen vår som iblant kommer i konflikt med det vi anser som det ideelle...

Er du en bitter, sviktet mann eller noe sånt siden du skriver det du skriver.

Det går da fint an å ha et deilig sexliv med den samme gjennom hele livet. Hvis man bygger på gjensidig respekt og prater om ting når de kommer opp så tror jeg man kan klare dette.

Jeg og min mann kunne ikke tenkt oss sex med andre, det ville blitt en real nedtur.

I perioder hvor man er sliten og ikke orker sex så tror jeg man må prate om hvorfor.

Gjest ikke så ofte..
Skrevet

Man kan ha ulike behov. Og en av partene kan ty til onani pga behov for tilfredsstillelse. MEN ønske sex med partneren....

Skrevet

Skjønner godt at du kaller deg forvirra...

Hvor ofte som er "normalt" varierer nok veldig, men en (1 !!??) gang i året er IKKE normalt utifra deres alder, og at dere har vært gift i kun tre år!!

Hvis det ikke ligger medisinske årsaker bak som forklaring, ville jeg nok gjort en grundig vurdering av hele forholdet.

NOE må være galt hvis en ellers frisk, og ennå forholdsvis ung mann, ikke vil ha sex med sin kone mer en en gang i året!!

Har du konfrontert ham med dette og spurt ham rett ut??

Tar du intiativet til sex, så han vet at du har lyst og er "tilgjengelig"?

Hvis du ikke får en forbedring, eller i det minste en akseptabel forklaring på hans manglende interesse, så tror jeg du bør vurdere om forholdet i det hele tatt er levedyktig...

Hvis han ikke kan, eller vil, gi deg sex i forholdet, er det opp til deg å enten leve et sex-løst liv, eller bryte ut av forholdet.

Evt kan du jo skaffe deg en elsker, da jeg synes ditt tilfelle faktisk er ganske tett opptil hva man kan kalle en "legitim" grunn til utroskap...

For det første må du svare til riktig person.

For det andre så finnes det ikke noen grunn som legitimerer utroskap. Et åpent forhold er noe annet, en hemmelig elsker er et svik uansett.

Skrevet

hver gang vi har lyst og anledning! :) har ikke noe statistikk på det jeg...

Gjest Vanlig problem det her
Skrevet

Enig! De fleste har fortsatt lyst på sex, men ikke med sin mangeårig partner. Ofte er vel dette mer pga konflikter/ubalanse i forholdet enn at det har blitt kjedelig.

Mange er også sikre på at de er nærmest impotente, det virker sånn siden den du skal ha sex med ikke tenner deg. Alle disse 'impotente' blir beundringsverdig fungerende når det gjelder sex etter en skilsmisse feks...

Gjest schmack!!
Skrevet

Enig! De fleste har fortsatt lyst på sex, men ikke med sin mangeårig partner. Ofte er vel dette mer pga konflikter/ubalanse i forholdet enn at det har blitt kjedelig.

Mange er også sikre på at de er nærmest impotente, det virker sånn siden den du skal ha sex med ikke tenner deg. Alle disse 'impotente' blir beundringsverdig fungerende når det gjelder sex etter en skilsmisse feks...

Helt rett. Dessverre er det ikke så mange som vil innrømme at mennesker tross alt er slik skrudd sammen.

Skrevet

Sier du det?

Jeg er helt enig med sdd her jeg, uansett om han mener det seriøst eller ikke.

Skrevet

Helt rett. Dessverre er det ikke så mange som vil innrømme at mennesker tross alt er slik skrudd sammen.

Det gjelder ikke i alle forhold. Jeg har vært med på ytterpunktene :)

Gjest schmack!!
Skrevet

Er du en bitter, sviktet mann eller noe sånt siden du skriver det du skriver.

Det går da fint an å ha et deilig sexliv med den samme gjennom hele livet. Hvis man bygger på gjensidig respekt og prater om ting når de kommer opp så tror jeg man kan klare dette.

Jeg og min mann kunne ikke tenkt oss sex med andre, det ville blitt en real nedtur.

I perioder hvor man er sliten og ikke orker sex så tror jeg man må prate om hvorfor.

"DU" er nok dessverre ikke representativ for alle. Jeg skrev da også at noen få par kan få gløden til å vare livet.

Jeg er mann, men på ingen måte bitter. Snarere tvert i mot, nettopp fordi jeg har erfart det naturlige i det utviklingsmønster svært mange parforhold får, og som nå har gitt meg det tredje vellykkede lange forholdet. Det er de som kaster bort mange år av sitt liv på et dårlig forhold, som utvikler bitterhet.

Skrevet

For det første må du svare til riktig person.

For det andre så finnes det ikke noen grunn som legitimerer utroskap. Et åpent forhold er noe annet, en hemmelig elsker er et svik uansett.

Enig. Er man i et forhold skal man være ærlige mot hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...