Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på mye rart i dag...

Hvordan skal man egentlig ha håret når man har bunad der det ikke er tilhørende lue? Er det finest med oppsatt, tro?

Gjest baremei
Skrevet

Da MÅ man ha fletter-helst oppsnurret i en kringle ved hvert øre;)

Skrevet

Ha håret sånn som du vil. :)

Ikke la firkanta regler bestemme frisyren.

Skrevet

Jeg ha langt lyst hår og har det alltid løst når jeg har bunad, ser ut som synnøve hva var det hun heter igjen ikke finden:)

Skrevet

Dreads ser bra ut til hardangerbunad :-)

"..........................."

Gjest baremei
Skrevet

Jeg ha langt lyst hår og har det alltid løst når jeg har bunad, ser ut som synnøve hva var det hun heter igjen ikke finden:)

Solbakken?

Gjest baremei
Skrevet

Nikker, enig med deg A.S

Skrevet

Da MÅ man ha fletter-helst oppsnurret i en kringle ved hvert øre;)

Åh, fy a meg!

Sveitser-look? ;)

Gjest tottlå
Skrevet

kjempe enig med deg!!!

Det finnes ingen egen bunad frisyre!!

Gjest baremei
Skrevet

Åh, fy a meg!

Sveitser-look? ;)

Nei, det er jo urnorsk, er det ikke det da? Synes alltid sånne heilnorske budeier har håret sånn jeg..Eller.. de har kanskje skaut...Bruk skaut!

Heheh

Skrevet

Jeg har det gjerne løst jeg, eller halvveis oppsatt. Pynteoppsatt eller hestehale ser litt rart ut, jeg kan ikke for det.

Men aller helst har jeg det løst.

Skrevet

Jeg syntes helt klart det er penest å ha det hengende løst.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Langt løst hulderhår er topp til bunad! Synes jeg.

Gjest rutangis netu
Skrevet

kjempe enig med deg!!!

Det finnes ingen egen bunad frisyre!!

Men det finnes noen som crash'er da! Så en gan ei tuppe med grønt hår med mørke striper. DET syntes jeg ikke passet til bunad, selv om jenta sikkert var fin i frisyren til andre anledninger.

Skrevet

Men det finnes noen som crash'er da! Så en gan ei tuppe med grønt hår med mørke striper. DET syntes jeg ikke passet til bunad, selv om jenta sikkert var fin i frisyren til andre anledninger.

Syns det er litt tøft at ikke alle vil følge konvensjonene, jeg.

Selv om noen da stiller i uvanlig frisyre til bunad.

:)

Skrevet

" når man har bunad der det ikke er tilhørende lue?"

er det slik at bunaden overhodet ikke har lue, eller er det bare det at du ikke har skaffet lue? *S*

Trodde de fleste bunader hadde lue, men få som bruker dem, men mulig jeg tar feil! ;-)

For øvrig er jeg enig med dem som sier at det ikke er noen spes. "bunads-frisyre".

Selv bruker jeg lue, og må derfor ta hensyn til det når jeg ordner håret! ;-))

Skrevet

Vet ikke jeg for jeg er amatør og får lære av dere. Fikk (vel, fikk og fikk..*host*) endelig bunad i fjor!

Nå kan jeg endelig slippe stresset med hva jeg skal ha på meg 17.mai de neste 40 årene, konfirmasjoner, dåp, bryllup..yeah!*Stolt bunadamatør*

Skrevet

Vet ikke jeg for jeg er amatør og får lære av dere. Fikk (vel, fikk og fikk..*host*) endelig bunad i fjor!

Nå kan jeg endelig slippe stresset med hva jeg skal ha på meg 17.mai de neste 40 årene, konfirmasjoner, dåp, bryllup..yeah!*Stolt bunadamatør*

Da gjelder det å ikke legge på seg for mye, da! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...