Freya Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Lurer på mye rart i dag... Hvordan skal man egentlig ha håret når man har bunad der det ikke er tilhørende lue? Er det finest med oppsatt, tro? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Da MÅ man ha fletter-helst oppsnurret i en kringle ved hvert øre;) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ha håret sånn som du vil. Ikke la firkanta regler bestemme frisyren. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg ha langt lyst hår og har det alltid løst når jeg har bunad, ser ut som synnøve hva var det hun heter igjen ikke finden:) 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Dreads ser bra ut til hardangerbunad :-) "..........................." 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg ha langt lyst hår og har det alltid løst når jeg har bunad, ser ut som synnøve hva var det hun heter igjen ikke finden:) Solbakken? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ha håret sånn som du vil. Ikke la firkanta regler bestemme frisyren. Nikker, enig med deg A.S 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Da MÅ man ha fletter-helst oppsnurret i en kringle ved hvert øre;) Åh, fy a meg! Sveitser-look? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ha håret sånn som du vil. Ikke la firkanta regler bestemme frisyren. kjempe enig med deg!!! Det finnes ingen egen bunad frisyre!! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Åh, fy a meg! Sveitser-look? Nei, det er jo urnorsk, er det ikke det da? Synes alltid sånne heilnorske budeier har håret sånn jeg..Eller.. de har kanskje skaut...Bruk skaut! Heheh 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Solbakken? jepp, litt glemsk idag:) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ha den frisyren du føler deg vel i du. 0 Siter
cecily Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har det gjerne løst jeg, eller halvveis oppsatt. Pynteoppsatt eller hestehale ser litt rart ut, jeg kan ikke for det. Men aller helst har jeg det løst. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg syntes helt klart det er penest å ha det hengende løst. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Langt løst hulderhår er topp til bunad! Synes jeg. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 kjempe enig med deg!!! Det finnes ingen egen bunad frisyre!! Men det finnes noen som crash'er da! Så en gan ei tuppe med grønt hår med mørke striper. DET syntes jeg ikke passet til bunad, selv om jenta sikkert var fin i frisyren til andre anledninger. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men det finnes noen som crash'er da! Så en gan ei tuppe med grønt hår med mørke striper. DET syntes jeg ikke passet til bunad, selv om jenta sikkert var fin i frisyren til andre anledninger. Syns det er litt tøft at ikke alle vil følge konvensjonene, jeg. Selv om noen da stiller i uvanlig frisyre til bunad. 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 " når man har bunad der det ikke er tilhørende lue?" er det slik at bunaden overhodet ikke har lue, eller er det bare det at du ikke har skaffet lue? *S* Trodde de fleste bunader hadde lue, men få som bruker dem, men mulig jeg tar feil! ;-) For øvrig er jeg enig med dem som sier at det ikke er noen spes. "bunads-frisyre". Selv bruker jeg lue, og må derfor ta hensyn til det når jeg ordner håret! ;-)) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Vet ikke jeg for jeg er amatør og får lære av dere. Fikk (vel, fikk og fikk..*host*) endelig bunad i fjor! Nå kan jeg endelig slippe stresset med hva jeg skal ha på meg 17.mai de neste 40 årene, konfirmasjoner, dåp, bryllup..yeah!*Stolt bunadamatør* 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Vet ikke jeg for jeg er amatør og får lære av dere. Fikk (vel, fikk og fikk..*host*) endelig bunad i fjor! Nå kan jeg endelig slippe stresset med hva jeg skal ha på meg 17.mai de neste 40 årene, konfirmasjoner, dåp, bryllup..yeah!*Stolt bunadamatør* Da gjelder det å ikke legge på seg for mye, da! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.