Gjest Robinson og Fredag Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg bare må vaske hendene før jeg lager mat, klarer ikke å sette i gang før jeg gjør det. Andre som har slike tvangstanker? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg klarer ikke legge meg for kvelden, uten aa dobbelsjekke at komfyren er slaatt av!!! Tvangstanker, JA! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det ikke ganske normalt å ville vaske hendene før man lager mat da? Ellers frykter jeg svært mange lider av tvangstanker.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er da ingen tvangstanke, bare ren og skjær fornuft.. Jeg vasker hendene hver gang jeg kommer hjem fra bytur el.l, etter dobesøk og før matlaging. Dette er minstekrav til normalt god hygiene, etter min mening... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg må legge lighteren min korrekt oppå røykpakka. Vinkelrett midt på. Hvis ikke dør familien min. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Slikt kalles god oppdragelse når det gjelder hygiene, greier ikke se det der som en tvangstanke. Men så var kasnkje hele innlegget en spøk? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg må legge lighteren min korrekt oppå røykpakka. Vinkelrett midt på. Hvis ikke dør familien min. *LOL* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg må legge lighteren min korrekt oppå røykpakka. Vinkelrett midt på. Hvis ikke dør familien min. sikker paa at den ikke bor ligge i 45 graders vinkel... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 sikker paa at den ikke bor ligge i 45 graders vinkel... Nei, den må ligge i rett vinkel. Bortsett fra med familierøret kødder jeg ikke nå. Jeg har en seriøs greie på akkurat dette! Har en del sånne ting... 0 Siter
cecily Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bestikk MÅ være av samme type. Og dorullen skal stå på sin plass. Det er mine tvangstanker. Men dine var jo helt i tråd med god hygiene da. 0 Siter
Gjest allminnelig renslighet Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det er da ingen tvangstanke, bare ren og skjær fornuft.. Jeg vasker hendene hver gang jeg kommer hjem fra bytur el.l, etter dobesøk og før matlaging. Dette er minstekrav til normalt god hygiene, etter min mening... Helt enig! Man SKAL vaske hendene før man lager mat, før man setter seg til bords, og etter man har vært på toalettet. Jeg vasker også alltid hendene når jeg kommer hjem, bare tenk på alle bakterier de har vært borti i dagens løp (penger i butikken osv). 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bestikk MÅ være av samme type. Og dorullen skal stå på sin plass. Det er mine tvangstanker. Men dine var jo helt i tråd med god hygiene da. Og doringen nede:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg må legge lighteren min korrekt oppå røykpakka. Vinkelrett midt på. Hvis ikke dør familien min. Er det rart at jeg kjempet i åresvis for å ha doringen nede! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er det rart at jeg kjempet i åresvis for å ha doringen nede! Men det med doringen er jo latterlig Det er rett og slett idiotisk å tro at noen stryker med dersom den glemmes. Røykpakka mi passes derimot på som om det gjaldt livet - noe det jo også gjør. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men det med doringen er jo latterlig Det er rett og slett idiotisk å tro at noen stryker med dersom den glemmes. Røykpakka mi passes derimot på som om det gjaldt livet - noe det jo også gjør. Men doringen var like viktig for meg som røykpakka var for familien din. Tilpasset opplæring etter individuelle behov er det viktigste i skolepolitikken i dag:) Mine individuelle behov er like viktige og din families, alt for rettferdigheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.