Gå til innhold

Mannfolk!

Gjest KariKruskakli.

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, når det gjelder pakking og lukeparkering er det et eller annet gen som mangler. Åpenbart.

Men så har vel ikke du pakka for to unger i tillegg til deg selv! DET er en vesensforskjell. Å pakke for seg selv når en skal på festetur er jo piece of cake. Har en unger er det mye som må stemme! Det kan bli mye ungegrin hvis en har glemt noe viktig,skal jeg si deg! Og det kommer jo helt an på hva slags ferie en skal på også.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Goliath

5

• fei1365380229

3

• Lurveline

2

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg tror de er ganske skjeve!!!!

Nei, skjeve ting retter jeg opp. Det skrev jeg nettopp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men så har vel ikke du pakka for to unger i tillegg til deg selv! DET er en vesensforskjell. Å pakke for seg selv når en skal på festetur er jo piece of cake. Har en unger er det mye som må stemme! Det kan bli mye ungegrin hvis en har glemt noe viktig,skal jeg si deg! Og det kommer jo helt an på hva slags ferie en skal på også.

Nei, jeg har ikke pakket for 2 unger i tillegg.

I så fall blir det 15 minutter. 5 for meg, 5 for det ene englebarnet, og 5 for han siste.

5+5+5 = 15.

Enkel matematikk.

Skrevet

Man har allerede plassert en mann på Månen. Hvorfor ikke plassere dem alle der? ;o)

Gjest tottlå
Skrevet

Jo, jeg gjør det.

Selv før en sydentur gjør jeg det. Selv om jeg da begynner litt tidligere. Men jeg bruker ikke mer enn 5 minutter selv om jeg gjør tingene klare 1 time i forveien.

Hmmm......jeg kunne aldri reist p[ tur med deg, altsaa!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm......jeg kunne aldri reist p[ tur med deg, altsaa!!!

Fordi jeg er for rask?

Vel, du blir ikke den første dama som sniker deg unna hytteturer fordi jeg er for rask...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Nei, jeg har ikke pakket for 2 unger i tillegg.

I så fall blir det 15 minutter. 5 for meg, 5 for det ene englebarnet, og 5 for han siste.

5+5+5 = 15.

Enkel matematikk.

Men når en får familie, skjønner du, så er det en del fellesting som også må pakkes! Helt annerledes enn tur for single. Og de her fellestinga er det som regel mannen som slipper å pakke. Så å sammenligne tidsbruk slik blir bare dumt.

Vi kan komme tilbake til det hvis du ender opp med kjerring og to skrikerunger! hehe...

Gjest tottlå
Skrevet

Fordi jeg er for rask?

Vel, du blir ikke den første dama som sniker deg unna hytteturer fordi jeg er for rask...

Nei, tempo er bra!!

Men jeg hadde ikke hatt nerver til aa sett deg pakke 5 minutter f;r avreise!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men når en får familie, skjønner du, så er det en del fellesting som også må pakkes! Helt annerledes enn tur for single. Og de her fellestinga er det som regel mannen som slipper å pakke. Så å sammenligne tidsbruk slik blir bare dumt.

Vi kan komme tilbake til det hvis du ender opp med kjerring og to skrikerunger! hehe...

Ja, det lover jeg. Da skal jeg ta tiden bare på faen for å kunne slenge fakta rett tilbake til deg! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, tempo er bra!!

Men jeg hadde ikke hatt nerver til aa sett deg pakke 5 minutter f;r avreise!!!

Vel, har du sett meg pakke engang så hadde du visst det funka.

Og så får du eventuelt kjøpe alt jeg har glemt å pakke. :)

Gjest tottlå
Skrevet

Vel, har du sett meg pakke engang så hadde du visst det funka.

Og så får du eventuelt kjøpe alt jeg har glemt å pakke. :)

Nei vet du hva!!!

Hadde du glemt noe, skulle jeg ledd deg rett opp i trynet!! Maa bare laere aa pakke 1 uke i forveien!!!

Skrevet

Du er faktisk heldig som slipper å pakke til han ;-) he he..

Gjest alive&kicking
Skrevet

uten signatur baklengs...hm den var litt bra da....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei vet du hva!!!

Hadde du glemt noe, skulle jeg ledd deg rett opp i trynet!! Maa bare laere aa pakke 1 uke i forveien!!!

Jeg glemmer aldri noe. Helt seriøst.

5 minutter holder lenge!

Skrevet

Dette er kanskje noe som er mer typisk for de menn du er henvist til enn for menn generelt...tror du ikke?

:)

Gjest rutangis netu
Skrevet

uten signatur baklengs...hm den var litt bra da....

Ja,ikke sant?

Nå er jeg ikke en anonym uten signatur lenger, for nå har jeg mitt eget nick! hehe... Kan ikke skjønne at det gjør noe fra eller til, men har sluttet å få pepper pga det 'anonyme' nicket. De synes vel de kjenner meg nå da...

Skrevet

Jeg pakker på 5 minutter - men da har jeg pakket i HODET opp og ned flere ganger i flere dager og ombestemt meg etc. :)

fei1365380229
Skrevet

Hos oss så er det nesten alltid mannen min som pakker, til seg selv, alle fire ungene og felles utstyret. Jeg skriver listen og pakker til meg selv.

Fin arbeidsfordeling, slik kan jeg sitte i bilen og si: " har du husket.......?" og kjefte litt hvis det er noe som mangler :o)

Ja, ja...du har vel reist allerede, men god tur!

fei1365380229
Skrevet

Ja,ikke sant?

Nå er jeg ikke en anonym uten signatur lenger, for nå har jeg mitt eget nick! hehe... Kan ikke skjønne at det gjør noe fra eller til, men har sluttet å få pepper pga det 'anonyme' nicket. De synes vel de kjenner meg nå da...

Skulle ikke du reise kl. 1800?

Skrevet

Nei vet du hva!!!

Hva gjør du om du må bruke en av de nedpakkete tingene i løpet av den venteuken?

Eller om du får lyst til å reise på en impulstur? Lar du være å reise fordi du ikke fikk pakket i forrige uke?

Jeg pakker en halvtime før jeg må gå, det går helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...