Gå til innhold

Mannfolk!

Gjest KariKruskakli.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det ikke litt naivt å tro at erfaringer med en mann kan være representativ for alle menn?

"Er dette noe som er typisk rundt forbi eller er det bare her det slik?"

Ser du hva jeg skrev? Det var et spørsmål.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Goliath

5

• fei1365380229

3

• Lurveline

2

Skrevet

Hos meg og blant de fleste andre jeg kjenner, så er det heller akkurat motsatt....

Skrevet

Hos meg og blant de fleste andre jeg kjenner, så er det heller akkurat motsatt....

Jaha,- hva er det som er motsatt,- er det at mennene er først ferdig (med det lille de pakker), eller er det at mennene pakker for seg selv og barna?

Skrevet

Jaha,- hva er det som er motsatt,- er det at mennene er først ferdig (med det lille de pakker), eller er det at mennene pakker for seg selv og barna?

Førstnevnte var det jeg tenkte på - at mannen er ferdig pakket og må vente på at kjerringa skal bli ferdig.

At det ofte kan komme av at hun også pakker for flere enn seg selv, kan godt være:-)

Skrevet

Førstnevnte var det jeg tenkte på - at mannen er ferdig pakket og må vente på at kjerringa skal bli ferdig.

At det ofte kan komme av at hun også pakker for flere enn seg selv, kan godt være:-)

Det var det jeg tenkte ;-)

Skrevet

Det var det jeg tenkte ;-)

Men hjemme hos meg så har vi ingen barn.

Og selv om jeg alltid starter sist, så er jeg alltid først ferdig.

Uansett hvor jeg skal, så tar det aldri mer enn noen få minutter å pakke - uten noen form for "planlegging".

Er det noe jeg har glemt, så er det IKKE penger, kredittkort, pass eller billetter.

Og da kan det kjøpes underveis om nødvendig:-)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Er det mennene som pakker til barna og konene som bare slenger noe til seg selv i kofferten sånn i siste liten?

Skrevet

Er det mennene som pakker til barna og konene som bare slenger noe til seg selv i kofferten sånn i siste liten?

Du skrev ikke at mannen din bare slang ting i kofferten i siste liten dah....men at han alltid var sent ute.

Ellers tror jeg at jeg bare viser til svaret mitt til Sniff....og trekker meg forsiktig fra videre diskusjon her:-)

Skrevet

Uansett hvor jeg skal, så tar det aldri mer enn noen få minutter å pakke - uten noen form for "planlegging".

Er det noe jeg har glemt, så er det IKKE penger, kredittkort, pass eller billetter.

Enig i alt det der,- når man ikke har med småunger. Nå begynner mine å bli større, og da går det mye greiere å pakke også. Som du sa: det meste kan kjøpes der man kommer.

Gjest Karikruskakli
Skrevet

Du skrev ikke at mannen din bare slang ting i kofferten i siste liten dah....men at han alltid var sent ute.

Ellers tror jeg at jeg bare viser til svaret mitt til Sniff....og trekker meg forsiktig fra videre diskusjon her:-)

Ok, kom sikkert ikke godt nok frem.

Jo, han slenger bare noe i kofferten i siste liten.

Ofte etter at vi har satt og i bilen klar til å dra. Så sitter vi der og tuter hehe.

Men denne gangen ble han faktisk kjapt ferdig. Måtte slå av rett etter at jeg skrev innlegget.

Skrevet

Ok, kom sikkert ikke godt nok frem.

Jo, han slenger bare noe i kofferten i siste liten.

Ofte etter at vi har satt og i bilen klar til å dra. Så sitter vi der og tuter hehe.

Men denne gangen ble han faktisk kjapt ferdig. Måtte slå av rett etter at jeg skrev innlegget.

Han følte nok på seg at du satt og skrev klage-innlegg om ham,- derav kjappheten ;-)

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Enig i alt det der,- når man ikke har med småunger. Nå begynner mine å bli større, og da går det mye greiere å pakke også. Som du sa: det meste kan kjøpes der man kommer.

Ja alt går greiere da.

Jeg pakker bare til de to yngste. Hun eldste pakker selv.

Han har så vidt begynt han mellomste også, men må ha litt hjelp enda.

Gjest ikke alt kan kjøpes for penger overalt..
Skrevet

Småbarn og allergikere er unntaket. Det er min erfaring (etter å ha trålet div land rundt etter div glutenfrie blandinger og trøstet trøstesløse barn som ikke har med kosedyret de har sovet sammen med i hele sitt toårige liv. Samt hun på to og et halvt som ikke vil bæsje på noen annen potte enn den rosa med bamsebildet på, og holdt seg til forstoppelse og akutt sykdom i ferien..

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Han følte nok på seg at du satt og skrev klage-innlegg om ham,- derav kjappheten ;-)

Ja, kanskje det.

Han lurer litt på hva jeg driver med her inne.

Han skjønner jo at det ikke er aksjer eller valutakurser jeg sjekker.

Skrevet

Småbarn og allergikere er unntaket. Det er min erfaring (etter å ha trålet div land rundt etter div glutenfrie blandinger og trøstet trøstesløse barn som ikke har med kosedyret de har sovet sammen med i hele sitt toårige liv. Samt hun på to og et halvt som ikke vil bæsje på noen annen potte enn den rosa med bamsebildet på, og holdt seg til forstoppelse og akutt sykdom i ferien..

Det har du nok rett i.

Heldigvis har jeg ikke selv slike hensyn å ivareta, og det er vel nettopp derfor jeg kan pakke såpass raskt.

Tro jeg med hånden på hjertet kan si at jeg aldri har savnet noe vesentlig når jeg har kommet frem noe sted, og jeg reiser en god del.

Skrevet

Hvordan klarer dere det....

Jeg maa pakke minst 1 uke f;r avreise.....

Da er det kanskje på tide å øke reisefrekvensen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...