Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Du har jo DOL ;-) Ja og IDOL på tv ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Den lømmelen! Skulle nok fått skikk på henne, jeg! Neida. Nå må jeg løpe i dusjen selv. Skal i 30-årslag. Ha en fin kveld! Ha det gøy da og ikke kom inn på dol når du kommer hjem hvis du har drukket formye. Du kan få fylleangst i morra tidlig ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men jeg liker ikke å drikke alene. Da er jeg heller nykter. Nei, der er jeg enig. Kjedelig å drikke alene ( Du må få litt kustus på den dattera de snart, klart hun burde ha handlet inn rikelig med sjokolade og kommet oppom deg ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Nei, der er jeg enig. Kjedelig å drikke alene ( Du må få litt kustus på den dattera de snart, klart hun burde ha handlet inn rikelig med sjokolade og kommet oppom deg ) Hun var invitert ut til middag og hadde ikke mulighet til å komme over. Sikkert "svigerfaren" som har invitert, han spanderer stadig middag på dem. 0 Siter
annegunn Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg kommet innom med sjokkis og cola :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg kommet innom med sjokkis og cola :-) Takk for tanken i hvert fall ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Takk for tanken i hvert fall ) Jeg skal ned på Løkka i morra kveld, du får si fra om du er i nød. :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Takk for tanken i hvert fall ) Værsågod :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Jeg skal ned på Løkka i morra kveld, du får si fra om du er i nød. :-) Det skal jeg gjøre, i morgen må jeg nemlig ut. Men er jeg heldig så går den i morgen. 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 ...hjelper det bitte litte grann hvis jeg forteller deg at jeg akkurat nå sitter å gumler i meg sjokolade og drikker Cola...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ha det gøy da og ikke kom inn på dol når du kommer hjem hvis du har drukket formye. Du kan få fylleangst i morra tidlig ) Jeg lover. Skal på Big Horn her i Odalen før vi tar turen ut. Har kort vei ned, og er nå nydusjet og deilig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 ...hjelper det bitte litte grann hvis jeg forteller deg at jeg akkurat nå sitter å gumler i meg sjokolade og drikker Cola...? Nei, men det hjelper at jeg fant kjeks med sjokolade langt inni skapet og noen wildberrycider ;o) Jeg kan jo skåle litt med Big Brother 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Jeg lover. Skal på Big Horn her i Odalen før vi tar turen ut. Har kort vei ned, og er nå nydusjet og deilig. Det høres bra ut. Hygg deg nå, Party er ok ) 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Fedon har avtale med heisen; de står sammen om å verne deg mot slike fristelser...*s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Fedon har avtale med heisen; de står sammen om å verne deg mot slike fristelser...*s* LOL, jeg har gått ned 10 kg siden jul så den avtalen er tydeligvis en god avtale ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 LOL, jeg har gått ned 10 kg siden jul så den avtalen er tydeligvis en god avtale ;o) Går det an! Her sliter jeg vettet av meg for hver eneste kilo og så renner dem av deg og som jeg har hørt så trenger du det ikke engang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Går det an! Her sliter jeg vettet av meg for hver eneste kilo og så renner dem av deg og som jeg har hørt så trenger du det ikke engang. Noen fastedager og liten matlyst så raser kgene av. Det var ikke så farlig med disse da, jeg har fremdeles mange nok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det høres bra ut. Hygg deg nå, Party er ok ) Det var helt ok. Og jeg holdt ikke det jeg lover med ikke å skrive her. Som du ser. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Det var helt ok. Og jeg holdt ikke det jeg lover med ikke å skrive her. Som du ser. Bare du ikke surrer deg inn i en eller annen idiotisk diskusjon så ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Bare du ikke surrer deg inn i en eller annen idiotisk diskusjon så ;o) Det gjorde jeg ikke. Nå gjenstår det bare å sjekke ut et par andre forum for å være sikker på at jeg ikke har gått på smeller andre steder heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.