Gå til innhold

Shit -heisen kommer ikke

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

6

• fei1365380229

3

• annegunn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den lømmelen! Skulle nok fått skikk på henne, jeg! :)

Neida. Nå må jeg løpe i dusjen selv. Skal i 30-årslag.

Ha en fin kveld! :)

Ha det gøy da og ikke kom inn på dol når du kommer hjem hvis du har drukket formye. Du kan få fylleangst i morra tidlig :o)

fei1365380229
Skrevet

Men jeg liker ikke å drikke alene. Da er jeg heller nykter.

Nei, der er jeg enig. Kjedelig å drikke alene :o(

Du må få litt kustus på den dattera de snart, klart hun burde ha handlet inn rikelig med sjokolade og kommet oppom deg :o)

Skrevet

Nei, der er jeg enig. Kjedelig å drikke alene :o(

Du må få litt kustus på den dattera de snart, klart hun burde ha handlet inn rikelig med sjokolade og kommet oppom deg :o)

Hun var invitert ut til middag og hadde ikke mulighet til å komme over. Sikkert "svigerfaren" som har invitert, han spanderer stadig middag på dem.

Skrevet

Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg kommet innom med sjokkis og cola :-)

Skrevet

Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg kommet innom med sjokkis og cola :-)

Takk for tanken i hvert fall :o)

Skrevet

Takk for tanken i hvert fall :o)

Jeg skal ned på Løkka i morra kveld, du får si fra om du er i nød. :-)

Skrevet

Jeg skal ned på Løkka i morra kveld, du får si fra om du er i nød. :-)

Det skal jeg gjøre, i morgen må jeg nemlig ut. Men er jeg heldig så går den i morgen.

Skrevet

...hjelper det bitte litte grann hvis jeg forteller deg at jeg akkurat nå sitter å gumler i meg sjokolade og drikker Cola...?

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha det gøy da og ikke kom inn på dol når du kommer hjem hvis du har drukket formye. Du kan få fylleangst i morra tidlig :o)

Jeg lover. Skal på Big Horn her i Odalen før vi tar turen ut. Har kort vei ned, og er nå nydusjet og deilig. :)

Skrevet

...hjelper det bitte litte grann hvis jeg forteller deg at jeg akkurat nå sitter å gumler i meg sjokolade og drikker Cola...?

;)

Nei, men det hjelper at jeg fant kjeks med sjokolade langt inni skapet og noen wildberrycider ;o)

Jeg kan jo skåle litt med Big Brother

Skrevet

Jeg lover. Skal på Big Horn her i Odalen før vi tar turen ut. Har kort vei ned, og er nå nydusjet og deilig. :)

Det høres bra ut. Hygg deg nå, Party er ok :o)

Skrevet

Fedon har avtale med heisen; de står sammen om å verne deg mot slike fristelser...*s*

Skrevet

Fedon har avtale med heisen; de står sammen om å verne deg mot slike fristelser...*s*

LOL, jeg har gått ned 10 kg siden jul så den avtalen er tydeligvis en god avtale ;o)

fei1365380229
Skrevet

LOL, jeg har gått ned 10 kg siden jul så den avtalen er tydeligvis en god avtale ;o)

Går det an! Her sliter jeg vettet av meg for hver eneste kilo og så renner dem av deg og som jeg har hørt så trenger du det ikke engang.

Skrevet

Går det an! Her sliter jeg vettet av meg for hver eneste kilo og så renner dem av deg og som jeg har hørt så trenger du det ikke engang.

Noen fastedager og liten matlyst så raser kgene av. Det var ikke så farlig med disse da, jeg har fremdeles mange nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres bra ut. Hygg deg nå, Party er ok :o)

Det var helt ok. Og jeg holdt ikke det jeg lover med ikke å skrive her. Som du ser. :)

Skrevet

Det var helt ok. Og jeg holdt ikke det jeg lover med ikke å skrive her. Som du ser. :)

Bare du ikke surrer deg inn i en eller annen idiotisk diskusjon så ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare du ikke surrer deg inn i en eller annen idiotisk diskusjon så ;o)

Det gjorde jeg ikke. Nå gjenstår det bare å sjekke ut et par andre forum for å være sikker på at jeg ikke har gått på smeller andre steder heller. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...