Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har en vinflaske stående som ble åpnet for en uke siden. Den har hatt en sånn lukkedings i tuten. Så er vinen drikkendes tror dere? Hva lukter den hvis den er blitt dårlig? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Om den ikke lukter eddik så smaker den ihvertfall det hvis den ikke er drikkenes ) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvis lukkedings menes en slik vakuumpropp, så er den helt sikkert drikkende. Jeg fordeler en vinflaske på tre dager jeg, og det går helt fint. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvis lukkedings menes en slik vakuumpropp, så er den helt sikkert drikkende. Jeg fordeler en vinflaske på tre dager jeg, og det går helt fint. Tillegg: Glemte å si at det da var uten vakuumlukning. Setter bare korken i jeg. Går så fint så! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Tillegg: Glemte å si at det da var uten vakuumlukning. Setter bare korken i jeg. Går så fint så! Jiippiii! Ingen fredag uten rødvin! :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bare smak på den og sjekk selv. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bare smak på den og sjekk selv. Den var fortreffelig ;-) Jaja, litt bismak, men det tåler man forhåpentlig. Var bare nok til ett glass likevel. Tar det igjen i morra. (Har slutta å amme, serru, og må ta igjen for alt det tapte ;-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Den var fortreffelig ;-) Jaja, litt bismak, men det tåler man forhåpentlig. Var bare nok til ett glass likevel. Tar det igjen i morra. (Har slutta å amme, serru, og må ta igjen for alt det tapte ;-) Bare drikk det glasset, det kan ikke være farlig:) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bare drikk det glasset, det kan ikke være farlig:) Etter å ha vært nesten avholds så lenge så skal det ikke mer til heller :-) Alt har sine fordeler! 0 Siter
annegunn Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Etter å ha vært nesten avholds så lenge så skal det ikke mer til heller :-) Alt har sine fordeler! Ehhh.... Første gangen jeg drakk noe etter at jentungen min ble født helte jeg i meg en lettøl. En _hel_ 0.33 l flaske. Det er eneste gangen jeg har blitt i godt humør av å drikke lettøl.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ehhh.... Første gangen jeg drakk noe etter at jentungen min ble født helte jeg i meg en lettøl. En _hel_ 0.33 l flaske. Det er eneste gangen jeg har blitt i godt humør av å drikke lettøl.... He-he, kjenner til det der ja! ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Etter å ha vært nesten avholds så lenge så skal det ikke mer til heller :-) Alt har sine fordeler! Ja alt har sine fordeler. Jeg trenger mye mer en det:( 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jiippiii! Ingen fredag uten rødvin! :-) :-) ... og lørdag og søndag med! Alle gode ting er tre! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 :-) ... og lørdag og søndag med! Alle gode ting er tre! Ikke sant...det ble til og med litt i går! :-) Jaja, er vel ikke dét man angrer mest på når man skal ta det store oppgjøret :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ikke sant...det ble til og med litt i går! :-) Jaja, er vel ikke dét man angrer mest på når man skal ta det store oppgjøret :-) Og neste gang kjøper du en 2-liters kartong? ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og neste gang kjøper du en 2-liters kartong? ;-) I morra den dag!! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 I morra den dag!! Må på polet i morra sjøl jeg, glemte å komme meg dit før stengetid idag... Og jeg som skulle ha med et par flasker vin i morra, et tvillingpar som fyller år, og egentlig ikke skal ha no' gave... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.