Gå til innhold

Er vinen drikkbar etter en uke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en vinflaske stående som ble åpnet for en uke siden. Den har hatt en sånn lukkedings i tuten. Så er vinen drikkendes tror dere? Hva lukter den hvis den er blitt dårlig?

fei1365380229
Skrevet

Om den ikke lukter eddik så smaker den ihvertfall det hvis den ikke er drikkenes :o)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis lukkedings menes en slik vakuumpropp, så er den helt sikkert drikkende. Jeg fordeler en vinflaske på tre dager jeg, og det går helt fint.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hvis lukkedings menes en slik vakuumpropp, så er den helt sikkert drikkende. Jeg fordeler en vinflaske på tre dager jeg, og det går helt fint.

Tillegg: Glemte å si at det da var uten vakuumlukning. Setter bare korken i jeg. Går så fint så!

Skrevet

Tillegg: Glemte å si at det da var uten vakuumlukning. Setter bare korken i jeg. Går så fint så!

Jiippiii! Ingen fredag uten rødvin! :-)

Skrevet

Bare smak på den og sjekk selv.

Den var fortreffelig ;-)

Jaja, litt bismak, men det tåler man forhåpentlig. Var bare nok til ett glass likevel. Tar det igjen i morra.

(Har slutta å amme, serru, og må ta igjen for alt det tapte ;-)

Skrevet

Den var fortreffelig ;-)

Jaja, litt bismak, men det tåler man forhåpentlig. Var bare nok til ett glass likevel. Tar det igjen i morra.

(Har slutta å amme, serru, og må ta igjen for alt det tapte ;-)

Bare drikk det glasset, det kan ikke være farlig:)

Skrevet

Bare drikk det glasset, det kan ikke være farlig:)

Etter å ha vært nesten avholds så lenge så skal det ikke mer til heller :-)

Alt har sine fordeler!

Skrevet

Alt har sine fordeler!

Ehhh.... Første gangen jeg drakk noe etter at jentungen min ble født helte jeg i meg en lettøl. En _hel_ 0.33 l flaske.

Det er eneste gangen jeg har blitt i godt humør av å drikke lettøl....

Skrevet

Ehhh.... Første gangen jeg drakk noe etter at jentungen min ble født helte jeg i meg en lettøl. En _hel_ 0.33 l flaske.

Det er eneste gangen jeg har blitt i godt humør av å drikke lettøl....

He-he, kjenner til det der ja! :o)

Skrevet

Alt har sine fordeler!

Ja alt har sine fordeler. Jeg trenger mye mer en det:(

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jiippiii! Ingen fredag uten rødvin! :-)

:-) ... og lørdag og søndag med! Alle gode ting er tre!

Skrevet

:-) ... og lørdag og søndag med! Alle gode ting er tre!

Ikke sant...det ble til og med litt i går! :-)

Jaja, er vel ikke dét man angrer mest på når man skal ta det store oppgjøret :-)

Skrevet

Ikke sant...det ble til og med litt i går! :-)

Jaja, er vel ikke dét man angrer mest på når man skal ta det store oppgjøret :-)

Og neste gang kjøper du en 2-liters kartong? ;-)

Skrevet

Og neste gang kjøper du en 2-liters kartong? ;-)

I morra den dag!!

Skrevet

I morra den dag!!

Må på polet i morra sjøl jeg, glemte å komme meg dit før stengetid idag... Og jeg som skulle ha med et par flasker vin i morra, et tvillingpar som fyller år, og egentlig ikke skal ha no' gave... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...