Gå til innhold

Jeg gruer meg til jeg skal vitne


Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei,

Snart skal jeg i retten. Jeg skal fortelle om alle overgrepene stefaren min utsatte meg for. Jeg gruer meg.

Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å reagere. Jeg har ikke lyst til å se han, ikke mamma heller. Men det kommer jeg sikkert til å gjøre. Jeg har bare fortalt om overgrepene en gang, det var i avhør. Da brukte jeg to dager, tror ikke jeg får så lang tid nå... Jeg har ikke lyst, men jeg vet at jeg må.

Er det noen som har noen råd for hvordan jeg skal klare ventetiden og rettsaken best mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er du sikker på at du må møte overgriperen når du skal i retten?Jeg ba om å få slippe det de gangene jeg var i retten og fikk gjennomslag for ønske mitt.Er så glad for at jeg slapp å se han...Syns du skal undersøke dette med advokaten din fordi det kan være at det finnes en mulighet for at du skal få slippe å se han.

Ønsker deg lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brittany1365380694

Hei.

Er du sikker på at du må møte overgriperen når du skal i retten?Jeg ba om å få slippe det de gangene jeg var i retten og fikk gjennomslag for ønske mitt.Er så glad for at jeg slapp å se han...Syns du skal undersøke dette med advokaten din fordi det kan være at det finnes en mulighet for at du skal få slippe å se han.

Ønsker deg lykke til!:)

Så bra at du slapp! Vi skal prøve. Krysser fingrene for at det går i orden.

Hvordan var det for deg å være i retten? Du må ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du slapp! Vi skal prøve. Krysser fingrene for at det går i orden.

Hvordan var det for deg å være i retten? Du må ikke svare.

Det å være i retten var kjempe tøft for meg,men jeg hadde heldigvis en flink bistandsadvokat og så var det en kjempe snill dommer der som beskyttet meg mot spydige forsvarere!

Ønsker deg alt godt!:)Sender en klem om du vil ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brittany1365380694

Det å være i retten var kjempe tøft for meg,men jeg hadde heldigvis en flink bistandsadvokat og så var det en kjempe snill dommer der som beskyttet meg mot spydige forsvarere!

Ønsker deg alt godt!:)Sender en klem om du vil ha:)

Tusen takk Kathla :)

Godt å høre at det var tøft, men at du klarte det!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brittany1365380694

Det å være i retten var kjempe tøft for meg,men jeg hadde heldigvis en flink bistandsadvokat og så var det en kjempe snill dommer der som beskyttet meg mot spydige forsvarere!

Ønsker deg alt godt!:)Sender en klem om du vil ha:)

Hei igjen,

Jeg lurer på en ting til, hvor lenge måtte du være der?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brittany1365380694

Har nok ingen gode råd, men vil gjerne ønske deg lykke til. Du er modig som gjør det selv om du er redd og gruer deg.

Alt godt.

mvh

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Jeg lurer på en ting til, hvor lenge måtte du være der?

klem

Vitneavhøret mitt varte ca.2t og 30min hver gang.Men det er jo forskjellig fra sakt til sak og person til person.Det er jo ikke sikkert at du bruker så lang tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...