Gå til innhold

Ja, hvem går videre nå da?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Gemini

7

• amber sun

4

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er de jeg hadde valgt, men de to siste jentene (Eva og Andrea tror jeg) har vel lagt inn en sterk søknad også.

Skrevet

Verdens beste kebab får man på Kambo i Moss -og der jobebr DAVID! :) så....:) - det er klart...hehe

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg vil i hvertfall at David, Andrea, Felipe eller Eva skal gå videre.. Helst David, han er så søt! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

David og hun siste (var det Andrea?)!

Er jo helt avhengig hvem du kommer i gruppe sammen da, for om du kommer videre eller ikke. Litt tilfeldig blir det jo!

Skrevet

Tror det samme. Men personlig så skulle jeg ønske at Thomas og Ewa gikk videre

Skrevet

Verdens beste kebab får man på Kambo i Moss -og der jobebr DAVID! :) så....:) - det er klart...hehe

Og jeg så ham i Oslo for noen dager siden - er verdt en stemme det :-)

Skrevet

Så det var derfor det var så lite gang på dol den siste timen.

Alle ser på idol, altså?

Skrevet

Jeg synes Eva og Andrea var best i dag. Begge sang utrolig bra! Et par av gutta hadde bøttevis med sjarm, men jeg ble ikke imponert over sangprestasjonene. De sang bra, men de overbeviste ikke.

Skrevet

Så det var derfor det var så lite gang på dol den siste timen.

Alle ser på idol, altså?

He-he, kan virke slik ja :-)

Ser du ikke på du da?

Skrevet

Jeg synes Eva og Andrea var best i dag. Begge sang utrolig bra! Et par av gutta hadde bøttevis med sjarm, men jeg ble ikke imponert over sangprestasjonene. De sang bra, men de overbeviste ikke.

Eller, "leverte ikke varene", som det heter.. :-)

Skrevet

Det er et teit uttrykk! hehehe

Like teit som "oppegående" og "møblert hjem"

Skrevet

Det er et teit uttrykk! hehehe

Like teit som "oppegående" og "møblert hjem"

De burde heller levere varene i et umøblert hjem..

Åjåj.

Skrevet

He-he, kan virke slik ja :-)

Ser du ikke på du da?

Nei, jeg har liksom aldri begynt å se på det.

Tittet litt innom forrige fredag, men det var liksom ikke så fengende som de foregående idol-rundene.

Men, det er mulig jeg kommer mer på banen når det går mot finalerunder. :)

Skrevet

Nettopp. Som jeg skulle sagt det selv;-)

Skrevet

De burde heller levere varene i et umøblert hjem..

Åjåj.

Jeg bruker å si jeg kommer fra et overmøblert hjem - ikke akkurat uteit å si det heller - eehh.

Skrevet

Tittet litt innom forrige fredag, men det var liksom ikke så fengende som de foregående idol-rundene.

Enig, er ikke så fengende. Ingen stikker seg ut på samme måte som Maria i fjor, f.eks.

Skrevet

Jeg ser på på grunne av David :) mormo med folk man har snakket med sjøl og sånn :)

Skrevet

Enig, er ikke så fengende. Ingen stikker seg ut på samme måte som Maria i fjor, f.eks.

Maria vokste på alle måter utover sesongen hun - hehe, både stemmen, kroppen og ikke minst HÅRET ble jo kjempesvært etterhvert! .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...