Gå til innhold

Ja, hvem går videre nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på på grunne av David :) mormo med folk man har snakket med sjøl og sånn :)

David? Er det samme David som var med et annet år, eller er det en annen David?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Gemini

7

• amber sun

4

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Verdens beste kebab får man på Kambo i Moss -og der jobebr DAVID! :) så....:) - det er klart...hehe

Så da må du ikke stemme på han, for da slutter han jo å lage de gode kebabene... :-)

Skrevet

Jeg vil i hvertfall at David, Andrea, Felipe eller Eva skal gå videre.. Helst David, han er så søt! :)

Enig med at det må bli en av de fire, helst Eva og David, eller Andrea, eller Thomas, men i alle fall Eva. :-)

Skrevet

Maria vokste på alle måter utover sesongen hun - hehe, både stemmen, kroppen og ikke minst HÅRET ble jo kjempesvært etterhvert! .

--Ikke minst håret, ja! David go home!

Skrevet

Så da må du ikke stemme på han, for da slutter han jo å lage de gode kebabene... :-)

oooh.. tricky..!

Skrevet

David? Er det samme David som var med et annet år, eller er det en annen David?

En annen.

Skrevet

Neida - det er selv innehaveren som lager de beste og største! :-) - det er ikke tull - de er så svære at de serveres i VASE! :)

Skrevet

Neida - det er selv innehaveren som lager de beste og største! :-) - det er ikke tull - de er så svære at de serveres i VASE! :)

Størst er ikke nødvendigvis best... hehe

Men er ikke så glad i kebab jeg. Men pita gyros derimot... Bare så få steder her i landet man kan få tak i det... *sukk*

Skrevet

Størst er ikke nødvendigvis best... hehe

Men er ikke så glad i kebab jeg. Men pita gyros derimot... Bare så få steder her i landet man kan få tak i det... *sukk*

det verste jeg har smakt var en kebab av SVINEKJØTT servert i Sarpsborg - holdt nesten på å gå til sak jeg ass!

Skrevet

det verste jeg har smakt var en kebab av SVINEKJØTT servert i Sarpsborg - holdt nesten på å gå til sak jeg ass!

Men har du smakt pita gyros (eller gyros pita!) da?

Gyros Pita. Dette er stekt lammekjøtt, løk, tomater og hvitløksdressing innpakket i olivenstekt pitabrød. Gresk spesialitet. Kjøttet stekes på sånn "kebab-roterende grill".

Se: http://md1.merkantildata.net/~palengh/images/greece/food/gyros_pita.jpg

Skrevet

Men har du smakt pita gyros (eller gyros pita!) da?

Gyros Pita. Dette er stekt lammekjøtt, løk, tomater og hvitløksdressing innpakket i olivenstekt pitabrød. Gresk spesialitet. Kjøttet stekes på sånn "kebab-roterende grill".

Se: http://md1.merkantildata.net/~palengh/images/greece/food/gyros_pita.jpg

DET så godt ut! - men jeg har smakt noe jeg aldri husker navnet på - det er kylling stekt i strimler og pakket inn i en svææær "lompe" - det ser ut som et høyt rør til slutt.

Skrevet

ok, da var det en annen, ja.

:)

ja, han andre kunn jeg bare tatt kamera ned på rommet til fjortissen min og gitt deg bilde av alle bilder som sikkert er tatt av han - hehe

Gjest velger tre
Skrevet

Nei, tror to av de siste jentene... Synes også David er bra!!

Skrevet

DET så godt ut! - men jeg har smakt noe jeg aldri husker navnet på - det er kylling stekt i strimler og pakket inn i en svææær "lompe" - det ser ut som et høyt rør til slutt.

Rullekebab - eller Schwarma. Eller noe deromkring!? Ikke så god i kebabnorsk.

Skrevet

Rullekebab - eller Schwarma. Eller noe deromkring!? Ikke så god i kebabnorsk.

Aner ikke - fikk det i gata som går ved Gunerius -

Skrevet

Aner ikke - fikk det i gata som går ved Gunerius -

Japp, da er det sikkert det! På andre sida av Teddy's?

Skrevet

kylling wraps? tortillas?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...