Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Det er noen ting som plager meg som jeg lurer på har en sammenheng.....

Hadde for tre år siden klamydia som jeg ble behandlet for og hadde klamydia i max 1 1/2 år. Jeg prøver nå å bli gravid. Tror du det er stor kjans for at jeg er steril..!!??? Alle jeg spør har så ulik mening...

Da jeg hadde infeksjonen hadde jeg ingen symptomer. Ble oppdaget ved rutinesjekk.

Dette plager meg så veldig og jeg går ned i vekt. Jeg er 1.70 høy og veier 50 kg...vil så gjerne ha noen kilo extra, men det er så vanskelig!! Jeg spiser bra, men noe uregelmessig. Har du noen rådd til en kvinne som faktisk VIL legge på seg???

Takk for en super side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17386-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Sjansen for at det er vanskeligere å bli gravid er tilstede,men kan kan ikke angi dette eksagt.Svært mange har hatt denne infeksjonen i kortere eller lengre tid,og det er relativt få i prosent som får problemer.Muligens kan de gi deg et nærmere svar på forum gynekologi.

Hvis årsaken til at du går ned i vekt er at dette problemet plager deg,så ligger vel løsningen i å finne ut av dette.Oppsøk legen din for en primær sjekk,og evt.kan du jo henvises videre til gynekolog for en sikrere avklaring.På generelt grunnlag skal det ikke være stor grunn til bekymring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17386-hjelp/#findComment-79958
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...