Gå til innhold

Alkohol og slanking

Anbefalte innlegg

Gjest Spent på svaret
Skrevet

Ødelegger slanking forbrenninga? Noen som vet?

Iallefall så spiser jeg mer hvis jeg drikker, pga at jeg mister hemningene. Hiver innpå med potetgull og peanøtter så det holder.

Og hvis det i tillegg ødelegger forbrenninga, for noen timer eller mer, så må jeg bare ta ei alkoholpause til jeg er slankere...

Hmmm...

Gjest sippeguri
Skrevet

Ja det gjør den. I tillegg legger du på deg av alkohol -MASSE kalorier!!

Skrevet

Vel, jeg har gått ned en god klesstørrelse i løpet av et års tid, og jeg drikker vin nesten hver dag.

Skrevet

Vel, jeg har gått ned en god klesstørrelse i løpet av et års tid, og jeg drikker vin nesten hver dag.

Det er sunt og drikke vin hver dag ;o)

Skrevet

Det er sunt og drikke vin hver dag ;o)

Ja, det er det. :) Jeg drikker vin, og spiser en del salat, og nøtter. Alt det er visstnok sunt, og fører til et bedre og lengre liv. :)

Skål!

Jada, jeg hadde et glass vin ikveld også.

(Men hvis jeg skulle velge, ville jeg valgt et godt liv og to år kortere, enn en kjipt liv og 8 år lenger, f eks)

Skrevet

Ja, det er det. :) Jeg drikker vin, og spiser en del salat, og nøtter. Alt det er visstnok sunt, og fører til et bedre og lengre liv. :)

Skål!

Jada, jeg hadde et glass vin ikveld også.

(Men hvis jeg skulle velge, ville jeg valgt et godt liv og to år kortere, enn en kjipt liv og 8 år lenger, f eks)

Ja, er du gærn.

Det er mye bedre med et kort, godt liv enn et langt kjipt. Man skal leve hver dag, til og med oss som sitter her å doler ;o)

Skrevet

Ja, er du gærn.

Det er mye bedre med et kort, godt liv enn et langt kjipt. Man skal leve hver dag, til og med oss som sitter her å doler ;o)

Å dole er da en del av det gode liv, er det ikke?

;)

Syns det er moro her, jeg. Ellers hadde jeg ikke giddi.

Skrevet

Å dole er da en del av det gode liv, er det ikke?

;)

Syns det er moro her, jeg. Ellers hadde jeg ikke giddi.

Det er det for meg i hvert fall. Livet hadde blitt mye kjipere uten.

Jeg merket det da jeg ikke hadde pcen de ukene. Kjedet vettet av meg jeg.

Skrevet

At det ødelegger forbrenninga, kan jeg ikke helt se for meg, men det er jo en del kalorier i alkoholholdige ting da. Selv har jeg og sambo fredagspilsing hver, ja, fredag, men jeg har allikevel gått ned ti kilo det siste året, uten å egentlig prøve så veldig hardt :)

Skrevet

Visstnok så forbrenner ikke kroppen annet enn alkoholen så lenge man har den i kroppen. Slik at potetgull og sjokolade suges rett opp og legger seg pent til rette på hofter og mage. ;-)

Noe sånt, hvertfall.

Skrevet

"Ødelegger slanking forbrenninga? Noen som vet?"

Slanking i seg selv trenger ikke ødelegge forbrenningen. Men den typen slanking som en del bedriver, altså å la være å spise, ødelegger forbrenningen på sikt.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...