Gå til innhold

hvorfor stemte dere ikke på David????!?!!??!!!

Anbefalte innlegg

Gjest snufs og hulk
Skrevet

HAN SKULLE GÅTT VIDERE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jo, det skal jeg si deg:

FORDI HAN SANG DRITDÅRLIG!!!

Og i tillegg:

FORDI HAN HAR DET STØGGESTE HÅRET I LANDET!!!

Skrevet

VI STEMTE OG VI STEMTE!!!! - - han blir nok noe likevel han...

Skrevet

Skrevet

Jo, det skal jeg si deg:

Og i tillegg:

NOT!!

Skrevet

MEN HVEEEEM gikk videre??? (æsj synd med David, kanskje han kommer inn som dommerenes valg tilslutt)

Skrevet

Nei, i dag sang han ikke best, og ikke nest-best, og det var derfor ikke rettferdig at han skulle gått videre bare pga all mediaskryt han har fått de siste dagene.

Skrevet

Jeg stemte ørten ganger på Eva og ørten ganger på Andrea. Så stemte jeg en gang på Thomas.

Andrea sang bra i kveld, hun har den rå hesheten i knekken som jeg liker. Samtidig er hun utrolig sjarmerende.

Skrevet

Han kan jo vare med i jalla jalla 2. Det slo meg med en gang jeg så han, og mannen holdt på å le seg skakk da jeg nevnte det.

Han ligner han som spiller døv/stum kamerat av de to filmen handler om.

Skrevet

MEN HVEEEEM gikk videre??? (æsj synd med David, kanskje han kommer inn som dommerenes valg tilslutt)

"kanskje han kommer inn som dommerenes valg tilslutt)"

Den muligheten er stor, for de vil gjerne ha han med, men synger han ikke bedre enn i dag, så fyker han ut igjen.

Det var rett og slett ikke bra nok.

Skrevet

Guhuhud nei! Huff, både han og han kompisen hans gir meg gåsehud, og ikke av den bra typen ;)

Skrevet

Jo, det skal jeg si deg:

Og i tillegg:

Hehe, jeg tror håret er ca det eneste jeg syns er kult med den fyren. Skulle gjerne hatt anlegg til afro selv ;)

Skrevet

Han synger forferdelig synes jeg, men det er jo smak og behag. Jeg stemte på Eva og håpet at Andrea skulle klare seg ilamme, og det gikk jo bra ;o)

De 2 beste gikk absolutt videre i dag.

Skrevet

Han sang jo ikke noe bra jo! Skal ikke synge med "hulk" på den sangen da! Sammenlikn med orginalen da, det er klasseforskjell det!

Får helt fnatt av sånn nasal boybandsynging jeg!

Synes det var veldig greit med de som gikk videre jeg-de sang myyyye bedre!

Skrevet

Hehe, jeg tror håret er ca det eneste jeg syns er kult med den fyren. Skulle gjerne hatt anlegg til afro selv ;)

Det er mange kule afro'er, men hans er bare en diger svart dokost.

Skrevet

Jo, det skal jeg si deg:

Og i tillegg:

"FORDI HAN HAR DET STØGGESTE HÅRET I LANDET!!!"

Det kuleste mener du vel?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...